Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Закъсала Фиат Брава - Спешно...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Закъсала Фиат Брава - Спешно...

    Един приятел е закъсал с Бравата 1.4, по негови думи сутринта не е искала да запали и ламапата за кода не угасва. Възможно ли е проблема да е в ключа или нещо по сериозно, той разполага с още два ключа, но трябва да ги вземем от ВТ първо. Колата е на 50км. от ВТ и честно казано се притеснявам да я дърпам толкова път без спирачки, всичко може да стане.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    щом е лампата на ключа проблема е или в ключа или в клемореда

    Коментар


      #3
      кола

      да ти пратим и един ECU без код та направо да си пали и тръгва ако е това проблема да не му е паднал акумулатора или бутона под седалката да порвери бушоните при двигателя и релето зад мотора
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Чети бе колега чети.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...питаите този начин и кажи има ли резултат, но трябва да си знае кода от картата.
        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

        Коментар


          #5
          Аз имах същия проблем когато ходих да ми слагат газовата, пича каде ровил и ми беше изгорил имобилайзера. пак така светеше лампата за кода и не палеше( не подаваше искра към свещите)като я закарахме в сервиза я закачиха на диагностика и разбраха от каде е проблема. Самия имобилайзер е зад жабката. Иначе не се притеснявай за тегленето спирачки си има, малко по-силно трябва да се натискат. Моята я дърпахме 5-6 километра в градски условия. тръгни-спри по светофарите и кръстовищата
          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

          Коментар


            #6
            кола

            Не е зад жабката а над бушоните капака в ляво от воланаи само с него не върши работа или да се махне кода или да се направят/ запишат повторно кловете което е същото
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Не знам дали са ме излъгали или не, но при мен ми обясниха, че след като е изгорял то решенията са две. 1) да се сложи емулиращо устройство което да лъже компютъра че кода е наред. При мен ползвали другия подход взели чипа с паметта от моя имобилайзер и го сложили на друг от същия модел. Колко истина има в това не знам ма ми взеха 80 за ремонт и диагностика. И колата до сега вече 2 години и половина няма проблем. Не споря че имобилайзера е в ляво или дясно, но при мен почнаха да ровят зад жабката, може би са търсили реле или бушон. Все пак колегата да я закара на диагностика и тогава ще се разбере какво има на колицата, за сега всички гадаем
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                1 чак толкова не важи/ това е за по новите на някой модели /направо махане същите пари около 100 лв за второто пак е същото все едно да махнеш кода но няма значение нали колата работи
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Благодаря на колегите, които се включиха с мнения. Колата я прибрахме след като беше премахнат кода при едно майсторче в Г О евтино.
                  --Старата ръжда любов не хваща!--
                  156 sportwagon 1,9 jtd 115
                  ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                  Коментар

                  Working...
                  X