Здравейте колеги, имам две питания, търсих инфо в търсачката но неуспешно, извинявам се ако дублирам вече дикутирани въпроси. Та,1. за хидравликата - наблюдавам следното явление, когато запаля колата, смъсъл още е студена, волана се върти с поглед. Колкото повече карам из града и волана се върти толкова повече се втърдява, пак мога да го въртя с една ръка но има осезаема разлика между това когато в студена колата и когато в загряла. Мисля да сменя течноста, че сега е черна и дано да се оправи и да е от това, но се чудя дали нямате и други идеи в тази посока.2. оказа се, че след последните дъждове се е запушила тръбичката, която отвежда водата която влиза в отворите при чистачките и я отвежда под колата. от скоро усетих мирис на влага от духалките в купето. Отворих капака на поленовия филтар и всичко там плуваше във вода. С една гъба махнах колкото можах - но нямах време да разглобявам. Някой сблъсквал ли се е с това и ще съм благодарен за съвети. Пред блока колата я паркирам винаги на едно и също място под една бреза и явно боклуцитем, които падат постоянно са задръстили...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Два въпроса - за хидравликата и запушена тръба
Collapse
X
-
По първия въпрос - наистина смени течността. Обаче проблема няма да изчезне напълно. Просто си я карай така. Може и 5 години да изкара.За втория - трябва да свалиш раменете на чистачките и корите под тях. Отпуши си "сифона", после хубави почисти всичко, подсуши и си готов. Ако филтъра е подгизнал, най-добре го смени, въпреки, че аз съм прал такива и пак вършат работа.
-
по въпоса за хидравликата..Аз имах същият проблем и се оказа заминала хидравлична помпа... Взех си от един колега от форума - 50 лв...Сега е супер!Но колегата по горе е прав, първо си смени маслото!!!!!! И после мисли за друго..В 90% от случаите проблема е в гадно и неподходящо масло сложено от някой разбирач преди да вземеш колата.... Успех!п.п. Оригиналнито масло на селения е червено и бистро .....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
конкретно за проблема в хидравликата не бих ти казал да си караш така!аз не бих се примирил с тегавия волан, а съм сигурен, че и на спирачките се усеща макар и много по-слабо.според мен проблема се крие в недобре обтегнат ремък или в проблем с хидравличната помпа. явно при по-високи обороти имаш по-добра хидравлика, което заключение си направих от факта, че при студена кола има хидравлика.нека колегите ме коригират или допълнят :D
Коментар
-
Значи става следното:при студена кола и маслото е студено и съответно вискозитета му е един... след като покара маслото се стопля и става по - тънко и му се променя вискозитета. Ако има проблем в хидравличната помпа тя не може да направи налягане и когато маслото стане топло волана става тегав! /така беше и при мен/. Но това може да се дължи и на старо масло, което си е изгубило свойствата....Така че, нека пробва първо със смяна на маслото, а после ако няма ефект, да сменя помпата..., а като се има предвид, че маслото му е черно, има голяма вероятност след смяна на маслото всичко да е ОК! п.п. и колега доколкото знам при читава хидравлична помпа на фиятките, колкото повече дигаш оборотите волана става по - твърд. Това е така защото при по - голяма скорост волана да е по твърд, а не като го бутнеш малко и да изхвърчиш...... поправете ме ако греша....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Благодаря за отговорите, колеги. При първа възможност ще сменя маслото и ще видя дали има разлика, дано само от него да се оправи проблема - каквото и да стане ще драсна и тука резултата :D За запушения "сифон" значи след разглабянето на корите трябва да излезе каде е запушената дупка. Предпоалгам с бутане надолу ще изпадне мърсотията, има ли някаква цедка или някакъв скрит жокер за които не предполагам при тая манупулация?Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
-
Колега на мойто браво има нещо като фуния, която да отвежда тая вода, намира се точно пред шофьорското място. Не се вижда, но като бръкнеш с ръка в коша на двигателя под кората на чистачките, без да я разглобяваш и опипаш се намира. При мен е свободна и е нещо като леко спескана тръба от тънка пластмаса. Като я натиснеш отдолу-нагоре и се мести. И при мен беше запушена, явно задържаше вода и при сухо време ми капеше в гаража по малко . В моя случай се мина без разглобяване просто парчетата листа и кал успях да извадя през тази фуния. Мисля си че и при теб механизма за оттичане е същия нищо че разположението на двигателя в коша по друг начин.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар