Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свещите хвърлят искри към корпуса на двигателя?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свещите хвърлят искри към корпуса на двигателя?

    Здравейте колеги, тъй като двигателя ми е омаслен вчера в тъмното забелязах, че 2-3 свещи хвърлят искри към корпуса на двигателя дори и един от кабелите който отива към една свещ искри. Въпроса ми е възможно ли е от това двигателя да се шашка и да променя оборотите? Благодаря за отделеното време
    Fiat Punto 1.6 Sporting - My dream car...

    #2
    Какво значи че свещите искрят, хвърля искри от тях към корпуса на двигателя или ?
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #3
      Да, хвърлят искри към корпуса на двигателя....
      Fiat Punto 1.6 Sporting - My dream car...

      Коментар


        #4
        по-скоро кабелите ги хвъртя тия искри, смени ги

        Коментар


          #5
          Промяна в оборотите е възможна, но най-вече ще осещаш колата като спъната
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            О да, възможно е. Зимата с брат ми се наиграхме с на татко Волво-то. 5 цилиндров 2000куб. Играят тези обороти, не върви, прекъсва, ужас. В тъмното с един пулверизатор и сапунена вода напръскахме кабелите - от всичките излизаха искри. Сменихме ги, но проблема не изчезна съвсем. След смяна и на свещите (които бяха сменени преди да вземем колата, но явно някакви ментаци) се оправи всичко (свещите си ви взехме от МотоПфое). Незнам как са колегите от сервизите на Волво със софтуера, но ходихме 3 пъти на диагностика в 2 сервиза, но и от двете места не откриха никакви проблеми на колата - направо супер била.
            Fiat Coupe 1.8

            Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

            Коментар


              #7
              След диагностика - заключението на майстора беше, че компютъра не разчита правилно данните на ламбда сондата, разбира ги на обратно ламбда сондата показва че сместа е бедна а компютъра разбира че е богата и се опитва да я обеднява.. И от това се получавало прекъсването, но всъщност идеята ми е такава някой знае ли дали е възмомжно проблема да не е това което казват... а в тези кабели и свещи...
              Fiat Punto 1.6 Sporting - My dream car...

              Коментар


                #8
                Сменяй ги обезателно и ще видиш каква разлика ще има. На едно пунтото беше същото и се оправи като смениха кабелите и свещите нищо че старите свещи бяха на 2000км. Като се прави такъв проблем се почва от най - дребното. при теб може да има и още нещо но не прави нищо преди да ги смениш. А това с ламбдата ми е малко странно. Незнам как може да разчита грешно данните компа. Ламбдата ако подава вярна информация всичко трябва да е наред, а ако не е наред това вече е друго.Поздрави.
                Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks

                Коментар


                  #9
                  Тоя иска да те набута с нова ламбда тя работела коректно ама компа ги четял грешно да не му се е изместила съчмата на тоя комп и да е обърнал резбата Щом мята искри към двигателя сменяи кабели и свещи и ще се оправи. В косера има кабели на Тесла бая колеги тук в форума ги ползват и за цената си са перфекни. От там си вземи и 4 свещи Дензо и си готов, да не ми купиш некви ментаци
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Колега, то хубаво да смениш кабели и свещи, после е хубаво да смениш сигурно и бобината и после незнам си още кво. Купи си кабели смени ги. покарай я ден два ако усетиш промяна в по-добра посока не си сменяй свещите, ако не е добре купи си и свещи. Не си хвърляй парите веднага. АКо колата има газ и нямаш емулатор( или някакви други решения) може да имаш проблеми между ламбдата и компа
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #11
                      Измих двигателя проблемите остават. Обаче колата като че ли се движи по-добре в смисъл набира доста бързо. А преди да го измия това не ставаше. Запалих преди малко колата да видя искри ли след миенето, да пак си е същата работа. Но ми се струва че когато натисна газта рязко искрите ги няма....
                      Fiat Punto 1.6 Sporting - My dream car...

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        Подсуши всичко около кабелите/буксите бубината да не си е намокрил да прави проблем изолацията кабелите към свещите дали на наред и самите свещи ги почисти виж в тъмното как работи колата ще се вижда сини искри и ще ти покаже къде е проблема и най вече смени МАЙСТОРА да не даваш излишни пари
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Не е от мокрото. Просто лулите са опечени и заминали. Като купих бравока беше същия менеше оборите яко. Като поглегнах под капака на тъмно се уплаших - то вътре като дискотека. смених ги с magnet marelli. И с тях карах допреди 2 месеца, не изкараха и три години. и както казва колегата искреше долу в гнездата на две от свещите, отделно между самите кабели имаше искри, че и около бобината. А и колата започна да гори повече и да не върви. Купих си кабели, не помня ква е марката. Некви полски. Изработката под всякаква критика( все едно са правени по трудово в трети клас), че и една от лулите не искаше да влезе докато не я намалих с 1-2 см с ножа цена 45 лв . Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Както и да е. Искренето долу в гнездата вече го няма, няма го и това около бобината. Колата работи добре, и върви осезаемо повече. Колко да върви за 1.4 ма това е друг въпрос. Според мен проблема на колегата са кабелите. Нито е бил зацапан двигателя нито ламбди и т.н. Просто са се опекли и изолацията е нацепена, нищо че не се вижда с просто око, все пак волтажа е голям, а замасен метал наоколо колкото искаш. При влажно време проблема се задълбочава още повече, както казва колегата по горе, който е пръскал с пулверизатор
                          Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                          Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                          Коментар


                            #14
                            Ами ако си го мил със сапун за това проблема остава, виж ако беше му ударил един шампоан можеше и да се е оправил вече, а сигурно върви повече щото наи после му е олекнало, като къпан е де се вика. Още се чудя кво чакаш та не идеш в косера да си вземеш едни кабели Тесла и едни свещи дензо. Ако мислиш че ще и мине от самосебе си...., тва се случва само при голфовете, като преспят и раните на сутринта им зараснали
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              Ами ако си го мил със сапун за това проблема остава, виж ако беше му ударил един шампоан можеше и да се е оправил вече, а сигурно върви повече щото наи после му е олекнало, като къпан е де се вика. Още се чудя кво чакаш та не идеш в косера да си вземеш едни кабели Тесла и едни свещи дензо. Ако мислиш че ще и мине от самосебе си...., тва се случва само при голфовете, като преспят и раните на сутринта им зараснали
                              Ако все пак си вземеш кабели от Косер-а си запаси складовата разписка. При нас за Волво-то кабелите на МотоПфое бяха 380лв, а в Косер на Тесла бяха само 70лв. Само, че първият комплект кабели, който ни дадоха имаше същия проблем като оригиналните - светеха като елха, обадих им се, те поискаха кабелите и разписката, и ми ги смениха същия ден. Не им правя реклама, не работя там но ми изглеждат коректни
                              Fiat Coupe 1.8

                              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                              Коментар

                              Working...
                              X