Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смеси на пунто гт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смеси на пунто гт

    понеже става дума за ГТ, та не знам дали не съм за раздел "Тунинг" :P интересни смеси се появяват на широколентовата сонда. на празен ход 13-ки, на круиз 12-ки, а на газене - 10-ки.смених ламбда сондата и вече смесите са: празен ход 15, круиз 13-ки, целата газ 10, та даже и деветка се показа.какво да правя?

    #2
    вариантите са 2 външен регулатор на бензина като мене и свяляш малко налягането нов софтуер като ти понамаля малко горивцето в високите 3 вдигни буста с откачен бензинов на рейката и виш как е
    Power Under Pressure

    Коментар


      #3
      Re: смеси на пунто гт

      strip написа:
      понеже става дума за ГТ, та не знам дали не съм за раздел "Тунинг" :P интересни смеси се появяват на широколентовата сонда. на празен ход 13-ки, на круиз 12-ки, а на газене - 10-ки.смених ламбда сондата и вече смесите са: празен ход 15, круиз 13-ки, целата газ 10, та даже и деветка се показа.какво да правя?
      Ами момче ако кажеш какво точно е правено по колата, какви части са използвани и колко точно е различна от сток може би ще е по-лесно да ти се даде смислен отговор. Чисто нова ламбда ли сложи и каква марка?
      тежък е животът лек...

      Коментар


        #4
        колата леко е позасилена с дюзи и турбо, както следва 315сс и тд04.

        Коментар


          #5
          strip написа:
          колата леко е позасилена с дюзи и турбо, както следва 315сс и тд04.
          има ли някакъв чип?записва ли се някаква грешка?при мен с 315 ки и гт22 със сток чипа смесите са идеални(освен студен старт, там е много богата)като най-лесно пробвай с на някой колега дебитомера и премери пак, чел съм че понякога богатее от тръгнал дебитомер. Ако не си сменял въздушния филтър дълго време пробвай. Иначе добре ли работи колата?
          тежък е животът лек...

          Коментар


            #6
            аз мисля че е от буталата
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              деветки... за кратко е показала 9-ка, ама и на 10-ки е много блажно ми се струва. мисля, че трябва да гоним ниска 12-ка.колата работи перфектно, грешки няма, не свети чек, дебиломера е здрав - проверено е, въздушният филтър може да е занемарен, което е срамно признавам си и ще си купя нов!чипче имам, като за моя стейдж себ.*тва себ от себастиан фетел ли идва? ако е така повече няма да ползвам тия чипове и ще искам уеб. от уебър *ако темата е за раздел "Тунинг".... се извинявам на модераторите за създадените неудобства

              Коментар


                #8
                аз да питам , тя колата има 2 чипа , един от горе един от долу ти кой имаш ?
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #9
                  WhitePower написа:
                  аз да питам , тя колата има 2 чипа , един от горе един от долу ти кой имаш ?
                  какъв е този въпрос?!? много ясно, че и двата ги имам!

                  Коментар


                    #10
                    strip написа:
                    деветки... за кратко е показала 9-ка, ама и на 10-ки е много блажно ми се струва. мисля, че трябва да гоним ниска 12-ка.колата работи перфектно, грешки няма, не свети чек, дебиломера е здрав - проверено е, въздушният филтър може да е занемарен, което е срамно признавам си и ще си купя нов!чипче имам, като за моя стейдж себ.*тва себ от себастиан фетел ли идва? ако е така повече няма да ползвам тия чипове и ще искам уеб. от уебър *ако темата е за раздел "Тунинг".... се извинявам на модераторите за създадените неудобства
                    :D :D :D SEB - Stupid English Bastards - напълно сериозно това означава11.5 е добреА проблема ти мисля че ми е ясен - СЕБ-овете са направени за по-малки дюзи - всеки според стейджа, даже най-силния СЕБ4, при 3 бара налягане на горивото иска точно 304cc дюзи - от тук 2 варианта - или сваляш налягането на бензина(да ама под 3 бара рискуваш да преебеш разпрашването на бензина) или някой да модне малко горивните карти
                    тежък е животът лек...

                    Коментар


                      #11
                      баси колко си прав заводския регулатор бачка от 2.8 - 3.2 бара аз съм с 315
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        WhitePower е адски прав ако ти е богата колата смени регулатора с регулируем и си нагласи горивото на 1 бар а не както е заводски на 3бара така колата 6те ти стане по бедна , в никакъв случаи проблема не е от чипа (тои е просто перфектен ) другото което каза колегата WhitePower провери дебитомера дали не е от него при мен беше точно от него като го обърнах на обратно всичко си доиде на мястото :P сега колата ми е с перфектни смеси

                        Коментар


                          #13
                          urban-team написа:
                          WhitePower е адски прав ако ти е богата колата смени регулатора с регулируем и си нагласи горивото на 1 бар а не както е заводски на 3бара така колата 6те ти стане по бедна , в никакъв случаи проблема не е от чипа (тои е просто перфектен ) другото което каза колегата WhitePower провери дебитомера дали не е от него при мен беше точно от него като го обърнах на обратно всичко си доиде на мястото :P сега колата ми е с перфектни смеси
                          на един бар няма да запали
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            след смяна на ламбда сондата смесите почти си дойдоха на място!на празен ход 15-16, средно даване на газ - 13-14, но на цялата газ става доста по-интересничко! на трета до около 6 000 об. смесите отиват до 11, което е .... блажничко, след това обаче се появява нещо като fuel cut и колата закопава носа, веднага вкарвам 4-та и колата продължава да работи на тласъци, 5-та - същата ситуация!ecu и дебитомер - проверени и всичко е ок. давайте идеи!

                            Коментар


                              #15
                              strip написа:
                              след смяна на ламбда сондата смесите почти си дойдоха на място!на празен ход 15-16, средно даване на газ - 13-14, но на цялата газ става доста по-интересничко! на трета до около 6 000 об. смесите отиват до 11, което е .... блажничко, след това обаче се появява нещо като fuel cut и колата закопава носа, веднага вкарвам 4-та и колата продължава да работи на тласъци, 5-та - същата ситуация!ecu и дебитомер - проверени и всичко е ок. давайте идеи!
                              добре, какви са смесите точно докато "плете"? буста през това време си е на нормално ниво предполагам? със 100 октанов ли караш?Всеки път ли се държи така колата или когато си поиска?на какво налягане караш?ползваш ли буст контролер?след като го направи записва ли се някаква грешка?дайте да обединим сили и да нищим тоя проблем щото при мен е същото, ама го прави един път от 20
                              тежък е животът лек...

                              Коментар

                              Working...
                              X