Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за кабели за свещи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за кабели за свещи

    Историята: около 2 месеца бричката седя пред блока щото от глупости нямам време да и направя гражданска и да и заредя акумулатора, ама миналата седмица се хванах с това и сега отново започвам да се занимавам с нея За последно реших да сменя старите кабели на свещите (които са в окаяно състояние - тази изолация над обувките им е скъсана и лепена с изолирбанд). Не ми се даваха пари за нови и реших да си взема от бившата служебна самара - кабели БОШ, купени около месец преди да изгубим документите от ладата и да спрем да я караме и преседяли без да работят около година. Какво направих аз идиота сложих "новите" кабели (с изключение на този който е от бобината до капачката, защото при самарата този е най-късия а при уното е дълъг) и повече не запалих. След няколко часа псуване установих че съм ги объркал и че съм въртял със сбърканите кабели. Установих че има 2 положения на кабелите при които колата пали - при едното работи бая зле и нестабилно, а при другото много по-зле.Въпросите:1. Може ли да е от самите кабели (щото все пак са от самара) - накрайниците от едната страна са Г-образни а от другата прави. На уното и от 2те страни са Г-образни.2. Може ли от многото опити да запаля с обърканите кабели да съм прецакал нещо друго?3. Този кабел който е от бобината до капачката същия като другите ли е или е по-дебел или с по-малко съпротивление?4. Пусках сърчалката и видях че няколко човека споменават за кабели на метър, но никой не казва от къде се купуват и колко горе долу излизат като пари?мерси предварително

    #2
    1-3-4-2 Това е реда на палене при по-популярните двигатели Това че са от Самара не те бърка стига да са в добро състояние :D
    АЛ.ПЕТРОВ
    FIAT PUNTO 1.2 8V

    Коментар


      #3
      едит: мерси така съм ги сложил но проблема продължава. кажете за тези на метър и дали от въртенето на грешно може да съм прецакал нещо друго

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          re

          колега сменяи капачката,аз така сума маистори обиколихи се оказа само капачката
          tipo1.6 ie 89

          Коментар


            #6
            и при мен ми бяха нестабилни ниските оборотите, но го търпях докато и на по високи обороти не започнаха да прескачат цилиндри. И при мен причината беше капачката, преди това сменях свещи, центровки и се беше от зле по зле.
            Tofas- Sahin 1.6 карб.

            Коментар

            Working...
            X