Колеги, проблема е следния - прозореца на шофьорската врата тропа доста неприятно като е свален и минавам през дупки, павета и каквито и да е неравности. Да не говориме, ако затварям вратата на отворен прозорец какъв неприятен удар се чува, а сега в топлите дни ми е навик да си затварям врата така и алармата да вдига стъклата. Днес реших да отворя кората на вратата да видя за какво става въпрос. Разгледах механизма, всичко изгледажда нормално, прозореца долу е хванат на 2 места за механизма. Това ли са носачите, че не съм съвсем на ясно? Ако са, изглеждат идеално и проблема определено не е в тях. Като размърдам прозореца с ръка се клати в горната си част и това ме наведе на мисълта, че проблема с дрънченето идва от уплътнението на стъклото, което е на самата кора на врата. Като го позагледах по-внимателно изглежда леко изкривено и не се опира навсякъде добре към прозореца. От какво друго може да дрънчи и такова уплътнение къде мога да си намеря, че това дрънчене много ме дразни?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прозореца на шофьорската врата тропа
Collapse
X
-
При типо съм имал тайъв проблем.На самия прозорец има дупка където влиза машинката за вдигане.на самата машинка чопа който влиза в стаклото има формата на стрела и веднъж влязал не позволява да излезе.При мен дранчеше така и накрая го шчупих без да искам като затварях вратата.решението беше нова машинка за вдигането.И разбира се това вси4ко важи и ако при теб е така,но според мен проблема е сходен.tipaka
Коментар
-
Да Ви кажа аз като сменях единия говорител на бравото почти свалих кората на вратата. И след това нещо не направих както трябва и при всяко затваряне на вратата стъклото дрънчеше. После по някакъв начин се пооправи.Като цяло при мен от уплътненията идва луфта и при висока скорост се чува кофти и при ниска де. Пробвал съм да сложа кърпичка за нос в горното уплътнение (през зимата де) и работата с шумът се редуцира значително.Даже сега се чудя с какво да ги уплътня тези гумени уплътнения.Fiat Bravo 1.9 TD, 75
1999 г
Коментар
-
Добре, носачите 2-те неща, които държат прозореца в долната му част ли са, че тези механизми не са ми много ясни? Когато свалих кората да попрегледам няма нищо хлабаво по механизма от където може да дрънчи, както и 2-те неща които държат прозореца в долния му край са доста здраво хванати и няма никакъв луфт там. Асансьорите ако са това, което си мисля също не са хлабави. Като го размърдам прозореца до половина отворен се клати в горната си част, а там не виждам от какво може да се клати освен от уплътнението на кората, освен ако не пропускам нещо. Има ли нещо друго, което да го дръжи и да не го виждам, просто ламарините на вратата скриват доста голяма част и повечето неща не се виждат добре?@parshito87 Колега, на кое казваш "чопа" и къде влиза в стъклото, че нещо не мога да разбера какво имаш предвид?
Коментар
-
кола
Твоето е малко по друго ама е това от картинка 3/4 са № 5,6,7 а иначе водачите от картинка 2/3 са№ 4и №5http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=175&COUNTRY=012&GRP_COD=701&CAT_COD=P C&SBMK=F&DRIVE=D&MAKE=F&COMM_MODEL=COU&ALL_FIG=0&L ANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE& ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LA NG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=29&SGS_COD=0&DRW_NUM=3
Коментар
-
parshito87 написа:При типо съм имал тайъв проблем.На самия прозорец има дупка където влиза машинката за вдигане.на самата машинка чопа който влиза в стаклото има формата на стрела и веднъж влязал не позволява да излезе.При мен дранчеше така и накрая го шчупих без да искам като затварях вратата.решението беше нова машинка за вдигането.И разбира се това вси4ко важи и ако при теб е така,но според мен проблема е сходен.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Мерси, колеги! Ще видя тези дни като ми остане време пак да отворя кората и да прегледам всичко по-внимателно. В интерес на истината прозореца в каквото и положение да е свален дрънчи докато карам, освен ако не е свален напълно и целия е във вратата. Тогава поне в движение не тропа, но пак при затваряне на вратата се чува удар на стъкло
Коментар
-
Еми и според мен цялото това дрънчене идва от уплътнението, поне като гледам на другата врата колко хубаво е прилепнало до прозореца. Някой има ли представа дали се продават нови и къде или трябва да си търся втора ръка? Направо да го сменя като отварям пак кората, да не я разглобявам по 100 пъти
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар