Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с обороти на Marea 1.8 - резултати от диагностика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с обороти на Marea 1.8 - резултати от диагностика

    Проблема е, че когато си иска си вдига оборотите и ги държи на 1500 - 2000 - 2500 на празен ход, а понякога всичко е нормално. Колата има обикновенна газова уредба и е Мареа 1.8 97г.Сменени свещи и възд. филтър. Пуснах графики на ламбда сондата, защото имаше 2 грешки. Проблемите ги прави и на газ и на бензин, но според мен, неможе да е от ламбдата, защото тя все пак не играе на газ.Първата графика е на бензин, а на втората, когато параметрите спират да играят е вече на газ.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    АДАПТАЦИЯпробвай следното- на бензин , с откачен МАФ - запали и виж как се кара - същото но на газдруги:= пусни следене и на TPS и на MAF - веднъж на бензин и веднъж на газ.

    Коментар


      #3
      u_bo написа:
      АДАПТАЦИЯпробвай следното- на бензин , с откачен МАФ - запали и виж как се кара - същото но на газдруги:= пусни следене и на TPS и на MAF - веднъж на бензин и веднъж на газ.
      Стана ми интересно, че докато на моята има за рестарт на еку-то в ФЕС-а, на тази няма. Ще я пробваме с акумолатора. Адаптация след свален акумолатор, на газ ли се прави, или на бензин?
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая марея
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Slavi_Lancia написа:
          На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая марея
          Мисля, че да. Иначе нямаше ли да свети дюзата докато бачка на газ? Ако е от адаптацията, нямаше ли да ги държи високи постоянно? Тя го прави, когато си иска. Както си караш и си ги държи на 1000 оборота и изведнъж решава да държи на 2000.
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            Празния ход да не е задръстен и да спича ?
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              S.W.A.T. написа:
              Празния ход да не е задръстен и да спича ?
              степ мотора е чистен
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                Колега, как пусна фиат еку скан на Мареата ? Компа Хитачи ли е ?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  Да не ти задържа жилото на газта?Сигурен ли си,че дросела е затворен,като е на 2000 оборота?Вариант да смуче въздух от някъде?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Да, Дидо е прав, наи вече огледаи за спукан вакумен маркуч да не смуква въздух от някъде, оня за вакум регулатора на бензина минава през кофти места близо до мотора и от годините се втвърдява и пука, провери първо него и после всеки друг имащ общо с вакума включае и сервото на спирачките. Ако трябва откачи му маркуча и го запуши с нещо да не взема въздух и пак пробваите без серво, така ще изключите вариант за спукана мембрана. Иначе от кофти адаптация не очакваи някво предвидимо държание на мотора като аномалия. Моя когато му се скапа адаптация си правеше буквално квото си иска все едно зъл дух се беше вселил в него и обладал буталата му и обезчестил главата му А и още нещо се сетих, заслушаи се в дросел акато почнеш да подаваш леко газ с ръка се чува още в началото едно цъкване, по тва компа разбира че е пипнат педала за газта и след цъкването вече по резистора разбира и колко газ е дадена. Ако някои е пипал датчика на клапата и го е врътнал малко тва цъкване на ключето в него може да ви е на границата на свободния педал и за тва така да прави. Пипни дросела и сам ще се убедиш че цъкне ли в него ключето колата веднага вдига 2000 оборота. Разстоянието от свободен педал до тва цъкване е около 2-3градуса ход на клапата.Я кажи ти нещо извън темата. Как си с газта, помня че слага ГИ а си с тоя калпав комп, имаш ли някви проблеми с работата на бензин след толкова километри от как имаш ГИ?
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      reter написа:
                      Slavi_Lancia написа:
                      На бензин, твоята ако е с "пластмасите" и прословутия 49Ф (компа) за това има резет на адаптация. Тая тряя да стане с акумулатора.Има ли някви емулатория тая марея
                      Мисля, че да. Иначе нямаше ли да свети дюзата докато бачка на газ? Ако е от адаптацията, нямаше ли да ги държи високи постоянно? Тя го прави, когато си иска. Както си караш и си ги държи на 1000 оборота и изведнъж решава да държи на 2000.
                      точно - прилича си на емулатори.ето ти рецепта за 1.8 с Хитачи:с едно реле прекъсвай ламбдата когато си на газ/ временно може да го направиш и с едно ключе --> с него да прекъсваш сгнала на ламбдата когато си на газ .преди това - изключваш акумулатора за поне 2 часа / най добре през ноща/, при изкл. акумулатор - дай накъсо двете клеми на колата- за да разредишпосле след поне 2 часа - включваш АКУ-то, палиш на бензин и я оставяш да работи на бензин поне 15 минути, БЕЗ да форсираш, просто си работи на място колата.после гасиш за 2 - 3 минути и пробваш как е на бензин.после АКО ще караш на газ - прекъсвай сигнала на ламбдата.п.с. а ти как включи 1.8 към ФЕС-а ?

                      Коментар


                        #12
                        още нещо- няма да е вакуум / не се споменава за гърмежи от обедняване/- за ТПС-а нямам мнение, но Слави може да е прав за него, НО той лесно се хваща с ВИЗА или ФЕС ..?? / как го включи/

                        Коментар


                          #13
                          Хора изтеглете си новата версия - тръгва без проблем с хитачито!
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря за мненията. Ще направим проби и ще видим как са нещата. Относно фес-а 2.8.2 и всичко е 6
                            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              Я кажи ти нещо извън темата. Как си с газта, помня че слага ГИ а си с тоя калпав комп, имаш ли някви проблеми с работата на бензин след толкова километри от как имаш ГИ?
                              Газта е 6. Газовата не е мръднала, самоче на бензин не е цвете. От време на време ресет на ЕКУ-то с кабела и всичко е нормално. Иначе на газ няма зор.
                              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                              Коментар

                              Working...
                              X