Здравейте колеги,След като си смених съединителя на Бравата, се появи шум в първичния вал при пуснат съединител и работа на място, както и по време на движение. Има и едно странно увличане между 1-ва и 2-ра предавка. При натискане на съединителя и смяна от 1-ва на 2-ра, сякаш не е отцепена хубаво и първата излиза с леко усилие. Втората си влиза след това. При движение на равно пък, ако съм например на 4-та, когато компенсирам скоростта, сиреч подавам/отнемам газ, имам едно прихлопване, сякаш се обира луфт някъде. Това го има и при потегляне, но заради останалия шум не се усеща толкова. Отначало мислих, че са тампони на двигател, но бързо разбрах, че не са те. Започнах да си мисля, че са ми подменили направо скоростната кутия. Хубаво си мислех, да и набия едни цифри на кожуха ама.... като ме води мързела и доверието в хората.... сега се налага и това да оправям. Въпросът ми е, струва ли си да свалям кутията, да търся лагери, да гадая дали гореспоменатото прихлопване не е в диференциала или из каретата и да я оправям или някой надежден колега от форума направо ще предложи изрядна скоростна кутия на кризисна цена? Благодаря предварително за всички мнения и съвети!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Първичен вал скоростна кутия и прихлопване
Collapse
X
-
нямам идея какво й е, ама не избързвай без да си диагностицирал да сменяш кутии. Първо я заведи да я погледне някой и да ти каже, че са лагерите на кутията и тогава. После една пръчка вземаш, отиваш в сервиза, сваляш им гащите на тези, после хвърляш пръчката и ги почваш. Аз лично не бих ги оставил така, най-малкото бих им причинил адските разправии ако са ти сменили кутиятаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Вече е проверено колега, лагер на първичен вал вие (шуми по скоро). Опитваха се да ме убедят, че след като се смени маслото е нормално за кутия на 200000км да започне да се обажда..... Маслото не е калпаво, Motul 75W90 полусинтетика, сложих и добавка на Bardahl за скоростни кутии, поутихна леко, но проблема си остана. Както и увличането и прихлопването което описах в предния пост.Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto
Коментар
-
от скромния ми опит с ремонт на кутии не си заслужава. По-скоро търси 2 ръка, при късмет се намират по 100-150 лв, нормално 200. Лагерите са адски скъпи за кутиите, а и се иска майстор, па я я направи както трябва, я не....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар