Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първичен вал скоростна кутия и прихлопване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Първичен вал скоростна кутия и прихлопване

    Здравейте колеги,След като си смених съединителя на Бравата, се появи шум в първичния вал при пуснат съединител и работа на място, както и по време на движение. Има и едно странно увличане между 1-ва и 2-ра предавка. При натискане на съединителя и смяна от 1-ва на 2-ра, сякаш не е отцепена хубаво и първата излиза с леко усилие. Втората си влиза след това. При движение на равно пък, ако съм например на 4-та, когато компенсирам скоростта, сиреч подавам/отнемам газ, имам едно прихлопване, сякаш се обира луфт някъде. Това го има и при потегляне, но заради останалия шум не се усеща толкова. Отначало мислих, че са тампони на двигател, но бързо разбрах, че не са те. Започнах да си мисля, че са ми подменили направо скоростната кутия. Хубаво си мислех, да и набия едни цифри на кожуха ама.... като ме води мързела и доверието в хората.... сега се налага и това да оправям. Въпросът ми е, струва ли си да свалям кутията, да търся лагери, да гадая дали гореспоменатото прихлопване не е в диференциала или из каретата и да я оправям или някой надежден колега от форума направо ще предложи изрядна скоростна кутия на кризисна цена? Благодаря предварително за всички мнения и съвети!
    Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto

    #2
    нямам идея какво й е, ама не избързвай без да си диагностицирал да сменяш кутии. Първо я заведи да я погледне някой и да ти каже, че са лагерите на кутията и тогава. После една пръчка вземаш, отиваш в сервиза, сваляш им гащите на тези, после хвърляш пръчката и ги почваш. Аз лично не бих ги оставил така, най-малкото бих им причинил адските разправии ако са ти сменили кутията
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Вече е проверено колега, лагер на първичен вал вие (шуми по скоро). Опитваха се да ме убедят, че след като се смени маслото е нормално за кутия на 200000км да започне да се обажда..... Маслото не е калпаво, Motul 75W90 полусинтетика, сложих и добавка на Bardahl за скоростни кутии, поутихна леко, но проблема си остана. Както и увличането и прихлопването което описах в предния пост.
      Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto

      Коментар


        #4
        от скромния ми опит с ремонт на кутии не си заслужава. По-скоро търси 2 ръка, при късмет се намират по 100-150 лв, нормално 200. Лагерите са адски скъпи за кутиите, а и се иска майстор, па я я направи както трябва, я не....
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Аз така минах към 40 000 км. с Бравата преди да я ударя, изобщо не се занимавай. Като се счупи от моргата друга и това е. Има още доста километри в твоята кутия.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            Дано и аз така да мина поне 40000, до следваща смяна на ангр.ремък, че още този ремонт изплащам..... А си я поддържам колицата, че без нея - лошо!
            Fiat Brava 1.6/16V 74kW(103h.p) powered by AXM Auto

            Коментар

            Working...
            X