Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат типо 1.6 двувалка.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да не би самия МАП да не работи адекватно. Стойнотите на МАП-а се менят от около 0,5 до 4,5 волта. на празен ход трябва да е 0,5 а при пълна газ да стига до максимума. На подобен принцип се мери и дебитомера. Ми друго какво да посъветвам сега в момента не се сещам . Май трябва да се обходи колата с мултицет и да се мисли. Ако ми хрумне друго ще пиша пак
    не подценявайте италианските коли
    Tipo 1.6 (149.C2.046)

    Коментар


      #17
      Разглобих филтърната кутия и проверих внимателно всички вакумни маркучи всички са си здрави дотук всичко съм проверил обаче без резултат.

      Коментар


        #18
        Ми незнам странна работа. Може да провериш с мултицет как работи МАП-а. Аз слагам на единия извод на мултицета топлийка или игла и го забождам през кабелчето което искам да измеря без да го заголвам или откачам от буксата . Ако направиш това упражнение може да измериш напрежението на МАП-а при работещ мотор. Слагаш единия край на уреда на маса и другия край го бодваш на сигналния кабел на МАП- , който мисля беше средния ( те са 3 кабелчета на буксата ). По -горе съм ти писал как да го измериш. Ако и там са наред показанията ще мислим нещо друго .
        не подценявайте италианските коли
        Tipo 1.6 (149.C2.046)

        Коментар


          #19
          Добре ще го замеря също искам да кажа че между 1000 и 2000 оборота като карам като пусна педала за газта и почва да придърпва.

          Коментар


            #20
            Ми точно затова ме съмнява МАП защото може да не отчита коректно вакума. А инъче върви ли колата на по високи обороти. Прави ли преразход на гориво
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар

            Working...
            X