Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теч на антифриз от връзка м/у метална тръба влизаща в блока

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Теч на антифриз от връзка м/у метална тръба влизаща в блока

    Колата е Пунто 2000-2001г някъде 1.2 16V с климатик /ако изобщо има значение/.От известно време колата губи антифриз и прави локвичка на земята.Днес реших да разбутам малко ,за да си осигуря достъп до мястото, от където тече.Има капчук ,който пада точно върху масления филтър,но отдолу не можах да разбера къде е проблема ,затова пробвах отгоре.Махнах кутията на въздушният филтър както и топлинния щит на колекторите.Под колекторите минават две метални тръбички,които се съединяват в една и влизат в блока на двигателя.Там където влизат имам теч. Въпросът ми е, по какъв начин влиза тази метална тръба в блока? Не ми изглежда да е на резба. Само някакъв О-пръстен ли я уплътнява,за да не капе?Как изобщо е захваната?Освен това ,за да я оправя може би ще ми се наложи да откача колекторите от блока.Ще ми трябва ли нова гарнитура?Ето снимки

    #2
    Колега аз го играх това сваляш трабата дърпаш. Но ще ти изтече антифриза. Наюакрая на трабата има о пръстен сигурно е заминал сменяш слагаш новия и си ти . Аз за всеки случаи намазах с червения силикон за гаенитури стените на дупката дето влиза трабата.И от тогава нямам никакви грижи . Само ти трябва канал да я прекараш
    Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

    Коментар


      #3
      Така и предполагах.Това ми се вижда доста тъпо направено.Там щраква ли някак, как се захваща тази тръба за блока?То няма какво да я притиска към него, много странна работа.Просто си я вкарваш и тя си седи ли?Антифриза и без това е за смяна.Тука от 2 седмици през 2 дена доливам по 300 грама вода и антифриз.Само не знам как да обясня в магазина кой точно О-пръстен ми трябва...

      Коментар


        #4
        Най-добре е със стария да отидеш в магазина, така няма да се получи грешка и да се налага да ходиш да го сменяш.
        Fiat Bravo 11'97
        1.4 12V A/C

        Коментар


          #5
          Направо цялата тръба ще купя, и без това тази е ръждясала.Нова тръба струва 30лв.

          Коментар


            #6
            Ако новата тръба е без пръстен (не е О-пръстен) питай, може несто да помогна.
            LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
            ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

            Коментар


              #7
              Новата тръба,която взех е някакъв по нов модел. Вече не е с O-пръстен ,ами с някакво гумено оребрение,което се натиква в дупката на водната помпа.Изглежда по-надеждно.Намазах го и със силикон за гарнитури,че да съм сигурен.Тръбата струва 42лв.Около 30лв струваше такава ,каквато аз махнах от колата / с O-пръстен за уплътнение/.

              Коментар


                #8
                Колега от каде я взе има ли някав номер .Евентуално ако някога пак здаде пръстена
                Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

                Коментар


                  #9
                  AXM Autohttp://axm-auto.com/index2.php?brand=5&model=2&modif=93&cat=1&subcat=1 89&prod=7721&numenkl=1&show=1

                  Коментар


                    #10
                    На място я държи ухото, за завиване към блока. На мойта пък беше криво това ухо и държеше тръбата леко напрегната и течеше от същото място. При мен обаче, си е цилиндричен пръстен за уплътняване. Решил съм проблема по същият начин, със силикон.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      На мен ми се вижда доста тъпо измислено ,но какво да се прави, ще мажем и ще лепим през половин година, и така...

                      Коментар


                        #12
                        shotgun600 написа:
                        На мен ми се вижда доста тъпо измислено ,но какво да се прави, ще мажем и ще лепим през половин година, и така...
                        Ами идеята не е тъпа - некачествено е изпълнението. При подобни решения, се изисква доста голяма точност при реализацията, а тя очевидно куца, както и по други места ...................................Съвсем сериозно - понеже използвам антифриз само на основа етилен гликол, а там където той работи ръжда няма, мисля тази тръба следващият път да стане неделима част от двг. Посредством студено заваряване - има лепила от рода на Покси пол, Локтайт също имат, температурно устойчиви са.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар

                        Working...
                        X