Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило- съединител-хелп

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило- съединител-хелп

    Момчета,трябва да сменям съединител. От сервиза ме питат,с лагер помпа ли е или без. Какво да им кажа? Искат ми 450 лв. ,без лагер помпата,с нея -650лв. Как ви се вижда?
    STILO JTD 1.9- 115 BLACK

    #2
    С лагер помпа е.Висока е цената.Дали ще смениш лагер помпата зависи от теб и от състоянието и като цяло.Повечко инфо ще ти дам на л.с., че може някой пак да ме обвини в реклама
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ако колата ти реално е 2002-ра година най-вероятно си с по-скъпия комплект съединител, което ще рече около 350лв + още 200лв за лагер помпа, отделно не вярвам да ти вземат повече от 120-50лв за смяната.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #4
        Преди месец и половина сменях семеринг на к.вал на Алфата(JTD 115) откъм съединителя и се оказа че лагера на лагер-помпата е заминал.Продават само лагер и ако нямаш теч от помпеният елемент,а лагера е пътник си купи само лагер.Разглобява се и се заменя без проблем.Струва 33 лв. вместо 200-220 за цялата лагер-помпа.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Re: Стило- съединител-хелп

          rosian написа:
          Момчета,трябва да сменям съединител. От сервиза ме питат,с лагер помпа ли е или без. Какво да им кажа? Искат ми 450 лв. ,без лагер помпата,с нея -650лв. Как ви се вижда?
          Колега, ако от сервиза те питат с какво си, мисля си, че това не е сервизът, в който трябва да си направиш колата.

          Коментар


            #6
            Ей,благодаря на всички. Сега положението ми е по-ясно. Лека вечер на всички.
            STILO JTD 1.9- 115 BLACK

            Коментар


              #7
              Съединител

              Да вярно смени майстора първо после както казва колегата са смениш частите та да е по евтино
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Росене ще ме извиняваш, че ще ти ползвам темата, но не ми се иска да пускам нова. Та от скоро при мен се наблюдават едни аномалий със съединителя, при студена кола, хода му е супер къс, да не кажа почти никакъв, съответно много трудно включване на скоростите, докато не покарам малко, а как карам с едвам влизащи предавки не е истина... Спирачната течност не е мръднала, притискател и феродов диск са сменени преди 18000км, от прочетеното тук там се ориентирам към лагер-помпа или въздух в системата, но все пак ще съм благодарен на всякакви съвети от ваша страна.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  tomsan написа:
                  Росене ще ме извиняваш, че ще ти ползвам темата, но не ми се иска да пускам нова. Та от скоро при мен се наблюдават едни аномалий със съединителя, при студена кола, хода му е супер къс, да не кажа почти никакъв, съответно много трудно включване на скоростите, докато не покарам малко, а как карам с едвам влизащи предавки не е истина... Спирачната течност не е мръднала, притискател и феродов диск са сменени преди 18000км, от прочетеното тук там се ориентирам към лагер-помпа или въздух в системата, но все пак ще съм благодарен на всякакви съвети от ваша страна.
                  Мисля че трябва да започнеш от въздуха в системата и от стара спирачна течност. На другата кола зимата сутринта от студа спирачната течност явно ставаше доста гъста и докато не позагрее мотора и съответно казанчето трудно ми се движеше педала на съединителя. Явно течността е доста старичка, предполагам на възрастта на колата - 12 г. Сега от както е по-топло го няма този проблем. Като имам повече време ще я сменям. За сега с Пунтото нямам този проблем, ама спирачната течност му е доста по-жълта на цвят и по-бистра, явно е сменяна поне веднъж.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    Илко, преди 12г. Стило е било само на хартия, а е и трябвало на хартия да си остане.Томсан, каза че е сменял при смяната на съединителя спирачната течност.Варианти - лагер помпа или помпа на съединителя.Може и да си уцелил "читаво" Валео
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Пропуснал съм това със смяната на течността
                      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                      Коментар


                        #12
                        Ще пробвам пак със смяна на течността и ако не се оправи ще свалям кутията по-натам...
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #13
                          Не си давай парите на вятъра, не че е скъпа ама много време се обезвъздушава
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар

                          Working...
                          X