Имам проблем с разбита "чаша" на предно дясно (вътрешно) триного каре .Колата ми е УНО 75ie sx 1993 година.Двигателя е 1.5 моноинжекция.Бих искал да помогнете с индентификация на трансмисията за да мога да търся този възел.Самото каре съм го сменял но чашата в която влиза то е с разбити канали и луфта на практика е видим може би до 2 или 3 милиметра.Вероятно проблема може да е дошъл от крива полуоска но това ще го проверя след замяна на този възел.Балансната тежест на полуоската отвън е гумирана а по книгите изглежда метална.Това също ме озадачи.Всяка информация по тази тема ще ми е от полза включително и снимка на тази "чаша" която вероятно завършва на вал с шлици който се "закопчава" в трансмисията.От къде на старо и ако знаете някаква цена ??? Рамата ми е ZFA14600006940628 .Чувал съм че по този номер може да се намери инфо за модела. Благодаря предварително :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Луфт в триного каре на УНО 75ie sx
Collapse
X
-
Ето ти две снимки на диференциал от Застава (т.е. като на Фиат Уно) да се ориентираш как изглежда проблемното място.Моя съвет е да попиташ в някой магазин дали се разглобява самия диференциал т.е. дали се предлага като резервна част чашката и как се сменя (доколкото знам след като се разглоби и сглоби диференциала се прави настройка някаква).В магазините си имат съответните схеми и програми за да видят дали се разглобява и във всеки по-нормален магазин ще ти направят услугата да ти кажат (на някои места и дори да ти покажат) какво може да се разглоби и как точно.Ако не се предлага като част или е твърде скъпа се ориентирай към друга скоростна кутия на старо защото ще ти се върже по-евтино от това да ремонтираш твоята (рециклира се тази чашка ама искат безбожни пари за работата).Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Благодаря за снимките но при мен нещата са по-прости.Тази чаша е външна и съм говорил с майстори които ми казват че тя се "закопчава" отвън без нищо да се разглобява.Карето се напъхва в нея със ГРЕС и се затваря маншона .Така че нещата се свеждат до сваляне на полуоската и маншона. Въпроса е да си намеря тази чаша която завършва от другата страна на шлици които се зацепват вътре.За да стане това намиране е най добре да я демонтирам ама нали разбирате че няма да съм в движение :D :D :D :D Прикачвам снимка на подобна чаша .На долната снимка означена като 41 .Това е от ВАЗ 2108 :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Благодарение на фирма "Делфин спорт" Ямбол и по специално на магазина в Бургас след близо 2 години си намерих нова чаша и след днешния ми ремонт колата е безпроблемна.Благодаря на всички които пряко или косвено ми помогнаха в намирането на този дефицитен възел.Полуоската ми се оказа без кривина така че се разминах с чашката и нови маншони. :D Голям принос в това дело имаше и онлайн каталога "EPER" :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар