Здравйте,Имам проблем с Фиат Брава 1.6 (газ/бензин) - днес както си карах колата угасна (може би свъши газта), след това не поиска да запали на бензин. След доливане и на газ - отново не пали........последва теглене и опити за запалване и отново не пали....... Като допълнение през целия ден колата нямаше мощност (едвам пъплеше по магистралата). И това се случва след смяна на задно гърне (което не би трябвало да има връзка).Някакви идеи нещо да се погледне?И ако някой каже читав сервиз около Манастирски ливади, така че да не се налага да се тегли много надалеч?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1,6 - не пали!
Collapse
X
-
nedialk00
едва ли ще се изтрият с махане на клемите, поне при мен не се трият, а ти щом не си бил през цялото време при майсторите е твърде вероятно, я да са ти сменили кабели, я бубина, я свещи или нещо друго, особено ако не ги познаваш
Коментар
-
карай колата на канал и и гледай какво ти е направил така наречения майстор провери ланд сондата ако имаш катализатор да не е запушен или скапаното му гърне което ти е сложил да не е запушено .Лесно се проверчва като разкачиш тръбите някаде от пред и се помъчи да запалиш макар и да реве като трактор само за проба .FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Проблемът е открит - бушон 25А отпред при двигателя. След смяната му колата запали, но след няколко километра пак изгасна. След повторна смяна на предпазителя, втория изгоря веднага........ С малко ровене из форума стигнах до тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0, но не разбрах каква е причината да гори този бушон - бензиновата помпа или? И ако е тя какво точно прави че да претоварва системата?
Коментар
-
Малко се изгубих, но колата все още си седи непоправена След леко "усилване" (което знам, че не се прави) на въпросния предпазител, гори следващия по веригата предпазител, а именно 30А, който се намира в кутията с бушоните при двигателя на която си пише FUSE. Според схемите след този бушон са: -Multiply relay, -бензинова помпа, -инжектор 2, -Heated lambda sensor,- бобина, -petrol vapour cut out valve. Та въпросът е кое от тези неща може да закъсява тези бушони???? Колегата по-горе каза бензинова помпа, но тя все пак при смяната на предпазителите се чуваше как шуми при даване на контакт!
Коментар
-
Провери да не би като са заварявали отдолу ,да не са споили някои кабели и оттам да се получава това.За мен е това .УспехMULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар