Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шум в генератора на Брава 1.9 JTD
Collapse
X
-
petar55 написа:........Сега ще купувам лагери и четки и ще сглобявам.Лошото е че и при мен външния колекторен пръстен е 1 мм вкопан.Дали тябва да търся стругар да го смени?
Коментар
-
Румен Георгиев написа:Да се включа и аз в темата. Аз също имам шум от към генератора. / 1.8 16 / Пробвах със смяна на ролки безуспешно. При свален пистов ремък звукът от дигателя е чудесен. Купих генератор втора ръка с цел избягване на ментета лагери. Оказа се, че единия пръстен за четките е силно вкопан / около 1 мм. / Освен това при завъртане на шайбата звука не ми харесва. Не знам какъв ще бъде като се развърти на 3000-5000 оборота/мин. За лагерите ще проверя какви може да се намерят. Имам въпрос към колегата Торнадо. На едната снимка от ръководството за демонтаж на генератора - по точно сн. 8 на която е снимано от мястото от където се изважда генератора се вижда вала от ск. кутия. Вчера разглеждах моята кола от долу за запознаване. На този вал имам някакво кръгло тяло с диаметър около 60 мм. и дължина около 30 мм. На снимката няма такова. Какво може да е? Да не би това да е лагера? Пропуснах да проверя дали се върти.Благодаря предварителноAirfan написа:Пробвал ли си с лагери на SNR?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
Airfan написа:Tornado написа:Airfan написа:Можеш ли да ми дадеш размерите?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Днес купих японски лагери NSK за динамото от спец.магазин за лагери.Платих 42 лв за двата.Водонепроницаеми са.Имаше и китайски много евтини,но като разбраха,че са за димамото на Бравата веднага извадиха тези.Не се наложи да казвам за номерата им.Хората бяха запознати с проблема.Купих нови четки,като дълго ги избирах по една мостра,която носех.Смених само единия пръстен на колектора.Динамото вече съм го сглобил.Сега като го въртя на ръка не издава никакви шумове и няма луфтове.Утре ще го монтирам на колата.Petar
Коментар
-
Имам познат стругар.Той ми оправи външния пръстен.Вътрешния пръстен не беше мръднал.Виж,че не се сетих да проверя дали двете пружини са еднакви.Може външната да е притискала по-силно четката.Дано да издържи още 3 години,все пак колата е на 10 год.и 310000 км и мисля това е първото отваряне на динамото.Иначе мотора пее като птичка и много ме кефи.После ще мина на Стило.Petar
Коментар
-
zim написа:Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.
Коментар
-
Mupo написа:zim написа:Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар