Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шум в генератора на Брава 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Tornado написа:
    pakumba написа:
    Tornado написа:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=13157Утре и започвам същото упражнение за 3 път вече.сериозно се замислям дали алтернатора ми да не заеме мястото на компресора за климата.
    по-скоро се замисли дали няма друг проблем по алтернатора ти или пък какви части слагаш
    Минавам на алтернатор от Брава 1,4 75 ампера моя е 85 защото ми писна от смяната на лагери боклуци.Алтернатора който поставям е на 60000 км.
    Пробвал ли си с лагери на SNR?

    Коментар


      #17
      petar55 написа:
      ........Сега ще купувам лагери и четки и ще сглобявам.Лошото е че и при мен външния колекторен пръстен е 1 мм вкопан.Дали тябва да търся стругар да го смени?
      Не не ти трябва стругар продава се цял колектор на цена окоро 5-8лв (двата пръстена заедно с пластмасата на която стоят)
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #18
        Румен Георгиев написа:
        Да се включа и аз в темата. Аз също имам шум от към генератора. / 1.8 16 / Пробвах със смяна на ролки безуспешно. При свален пистов ремък звукът от дигателя е чудесен. Купих генератор втора ръка с цел избягване на ментета лагери. Оказа се, че единия пръстен за четките е силно вкопан / около 1 мм. / Освен това при завъртане на шайбата звука не ми харесва. Не знам какъв ще бъде като се развърти на 3000-5000 оборота/мин. За лагерите ще проверя какви може да се намерят. Имам въпрос към колегата Торнадо. На едната снимка от ръководството за демонтаж на генератора - по точно сн. 8 на която е снимано от мястото от където се изважда генератора се вижда вала от ск. кутия. Вчера разглеждах моята кола от долу за запознаване. На този вал имам някакво кръгло тяло с диаметър около 60 мм. и дължина около 30 мм. На снимката няма такова. Какво може да е? Да не би това да е лагера? Пропуснах да проверя дали се върти.Благодаря предварително
        И аз имам такава тежест незнам какво са имали в предвид инженерите като са я поставили там.
        Airfan написа:
        Пробвал ли си с лагери на SNR?
        Опитай да намериш големия лагер на нещо друго освен KOYO ,а може и да се бъркам с FAG
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          Airfan написа:
          Пробвал ли си с лагери на SNR?
          Опитай да намериш големия лагер на нещо друго освен KOYO ,а може и да се бъркам с FAG
          Можеш ли да ми дадеш размерите?

          Коментар


            #20
            Airfan написа:
            Можеш ли да ми дадеш размерите?
            63046HSR/това е само на защитния гумен пръстен иначе лагера е с диаметър на вътрешния пръстен 17 мм и на външния 52 мм
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #21
              Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.
              Brava 1.9 JTD 100, 2001

              Коментар


                #22
                Tornado написа:
                Airfan написа:
                Можеш ли да ми дадеш размерите?
                63046HSR/това е само на защитния гумен пръстен иначе лагера е с диаметър на вътрешния пръстен 17 мм и на външния 52 мм
                Значи вътрешен диаметър 17 мм, външен диаметър 52 мм. Би ли ми дал и ширината?

                Коментар


                  #23
                  Airfan написа:
                  Tornado написа:
                  Airfan написа:
                  Можеш ли да ми дадеш размерите?
                  63046HSR/това е само на защитния гумен пръстен иначе лагера е с диаметър на вътрешния пръстен 17 мм и на външния 52 мм
                  Значи вътрешен диаметър 17 мм, външен диаметър 52 мм. Би ли ми дал и ширината?
                  Също 17.Оригиналните лагери за вграждане са NSK England.http://www.lima-shop.de/en/product_i...l-bearing.html
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #24
                    Днес купих японски лагери NSK за динамото от спец.магазин за лагери.Платих 42 лв за двата.Водонепроницаеми са.Имаше и китайски много евтини,но като разбраха,че са за димамото на Бравата веднага извадиха тези.Не се наложи да казвам за номерата им.Хората бяха запознати с проблема.Купих нови четки,като дълго ги избирах по една мостра,която носех.Смених само единия пръстен на колектора.Динамото вече съм го сглобил.Сега като го въртя на ръка не издава никакви шумове и няма луфтове.Утре ще го монтирам на колата.
                    Petar

                    Коментар


                      #25
                      Колега, можеш ли да обясниш как смени единия пръстен. Предполагам, че ще е интересно и на други.
                      МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
                      БРАВА 1.8 16V ELX 96

                      Коментар


                        #26
                        Имам познат стругар.Той ми оправи външния пръстен.Вътрешния пръстен не беше мръднал.Виж,че не се сетих да проверя дали двете пружини са еднакви.Може външната да е притискала по-силно четката.Дано да издържи още 3 години,все пак колата е на 10 год.и 310000 км и мисля това е първото отваряне на динамото.Иначе мотора пее като птичка и много ме кефи.После ще мина на Стило.
                        Petar

                        Коментар


                          #27
                          zim написа:
                          Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.
                          Само ще спомена че доскоро, сега незнам дали все още е така, това не е напълно вярно. СКФ доскоро част от продукцията им идваше от Китай. Така че пазара вече е страшно размит откъм производители и страни производители.

                          Коментар


                            #28
                            Mupo написа:
                            zim написа:
                            Колеги, не си купувайте лагери от места, различни от официални дистрибутори. И няма да се оплаквате от ментерлъци. Лично аз никога няма да купя какъвто и да е лагер от нашите вериги за авточасти, даже и да се наложи да изчакам седмица-две за доставка. Торнадо, определено се бъркаш с FAG, те са силни в индустриалните лагери. Koyo е може би най-големия производител на лагери за първоначално вграждане в автомобилната индустрия, но в БГ е пълно с ментета идващи най-често от ОАЕ. Честно казано ти се чудя, като знаеш как се сваля генератора, защо не си сложил нещо качествено, за да не го сваляш втори и трети път. Успех с "новия" генератор.
                            Само ще спомена че доскоро, сега незнам дали все още е така, това не е напълно вярно. СКФ доскоро част от продукцията им идваше от Китай. Така че пазара вече е страшно размит откъм производители и страни производители.
                            Извинявай колега, но не си прав. СКФ произвеждат в Китай конусно-ролкови лагери, ремъци и вериги, но за индустриалния пазар и то отскоро. Ако си виждал преди години СКФ произведен в Китай, това означава че е бил менте. В крайна сметка всеки решава сам за себе си какво да си купи.
                            Brava 1.9 JTD 100, 2001

                            Коментар


                              #29
                              Отскоро отскоро ... говоря отпреди 2-3 години. Затова минахме на FAG и SNR, като и за SNR имаме подозрения вече. Спора е излишен, идеята е да не се доверяват много много на марки колегите .

                              Коментар


                                #30
                                Понеже вече нямам вяра на никакви части ще си направя стенд и при следващи ремонти на алтернатори ,че ги тествам дали работят коректно и както дали имат шумове.
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X