Здравейте колеги имам проблем с Бравата (1.9 JTD 2000 г.) - от известно време носи на ляво, като става все по-силно. Сменял съм гуми, джанти, правих й реглаж, баланс - не е от това. Дисковете не загряват, мисля че не е и от спирачките, при спиране не носи. Правиха оглед на окачването, нямаше проблеми. Само единия маншон беше заминал, при смяната гледахме карето - и то изглеждаше на ред, сложихме нова грес, както си му е реда - пак без промяна. Последно правих реглажа и ми се струва че от тогава и волана стои леко завит на ляво. Като карам по-бързо носи по-слабо, но на по-ниски скорости си тегли доста и волана като че ли сам леко завърта вляво.Някакви идеи какво може да е, какво друго да погледна, което не се вижда при по-бегул преглед на ходова част?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предницата носи на ляво
Collapse
X
-
Колега и аз имам нещо подобно което ти описваш само че надясно си дърпа каточели. Един път дърпа един път не и леко волана все едно стои надясно. Карах я на компютър и аз онзи ден казват ми слънце е колата нищо и няма познати ми са момчетата пък и аз с очите си го виждам. И така почвам да клоня като колегите за амортисьор ама моя трябва да е съвсем леко понеже не е нещо фрапиращо. Малко ме дразни само че при висока скорост като подръпва и придържам с дясната ръка някъде на 4 часа и ми омалява.П.П. Аз съм със Stilo 1.9 JTD 2004 на 144000Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D
Коментар
-
Ако има крив амортисьор, трябва преди това да е скачано в хубав трап, така че едва ли сте се отървали само с амортисьор( я джанта, я гума ще има прецакана) а това че колата дърпа леко може и от стенда да е. когато колата е с хидравлика малко ги мъчи колегите да я центроват спрямо волана, особено ако рейката е тръгнала да си заминава
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:Ако има крив амортисьор, трябва преди това да е скачано в хубав трап, така че едва ли сте се отървали само с амортисьор( я джанта, я гума ще има прецакана) а това че колата дърпа леко може и от стенда да е. когато колата е с хидравлика малко ги мъчи колегите да я центроват спрямо волана, особено ако рейката е тръгнала да си заминава
Коментар
-
dimaldim написа:Колега, гледам, че си от София, отиваш в Люлин, точно на кръстовището на Панчо Владигеров с Царица Йоана има сервиз, правят тест на амортесьорите за 5 мин - 10лв струва. Изкарват ти графика и ти обясняват момчетата кое как стои и дали са ти за смяна!FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
sdan написа:Джантите и гумите ги гледахме при смяната на зимните гуми с летни преди месец и са ок. Колега другото не го разбрах, извинявай...това с центроването, може ли да се оправи? До колкото схващам то ще оправи само положението на волана (в момента когато изправя колата да върви по права линия, волана стои леко завит на ляво. Ако го изправя, колата тръгва на дясно)? Абе с 2 думи може ли да се направи нещо и какво?
Коментар
-
???
Колеги ходих пак да я прегледа майстор, той я закачи на стенд (като за реглаж), каза, че нямало никакви отклонения извън нормите, всичко и било 6! Не скърцали карета, нито главината, и това и било ок.Според него, ако имало проблеми по ходовата част (амортисьори, криви носачи и т.н.), това щяло веднага да даде отражение в геомтрията. Следователно щом няма отклонения, ходовата част била ок. Т.е. според него носенето в ляво си остава с причина в гумите... Някой има ли идея дали наистина ако има проблем по ходовата, това ще се хване от геометрията, защото колата все така си носи на ляво след 3 пъти сменяне на гуми?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар