Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предницата носи на ляво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предницата носи на ляво

    Здравейте колеги имам проблем с Бравата (1.9 JTD 2000 г.) - от известно време носи на ляво, като става все по-силно. Сменял съм гуми, джанти, правих й реглаж, баланс - не е от това. Дисковете не загряват, мисля че не е и от спирачките, при спиране не носи. Правиха оглед на окачването, нямаше проблеми. Само единия маншон беше заминал, при смяната гледахме карето - и то изглеждаше на ред, сложихме нова грес, както си му е реда - пак без промяна. Последно правих реглажа и ми се струва че от тогава и волана стои леко завит на ляво. Като карам по-бързо носи по-слабо, но на по-ниски скорости си тегли доста и волана като че ли сам леко завърта вляво.Някакви идеи какво може да е, какво друго да погледна, което не се вижда при по-бегул преглед на ходова част?

    #2
    крив амортисьор?
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #3
      Щом нищо друго не се вижда и аз съм на това мнение.
      FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

      Коментар


        #4
        Hristian_Aleksiev написа:
        крив амортисьор?
        На предницата ли? Задните ги смених преди 2 седмици и нямаше промяна.

        Коментар


          #5
          Разбира се че на предницата .
          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

          Коментар


            #6
            sdan написа:
            На предницата ли? Задните ги смених преди 2 седмици и нямаше промяна.
            Колега заден бая зор ще видиш докато успееш да го изкривиш
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #7
              Колега и аз имам нещо подобно което ти описваш само че надясно си дърпа каточели. Един път дърпа един път не и леко волана все едно стои надясно. Карах я на компютър и аз онзи ден казват ми слънце е колата нищо и няма познати ми са момчетата пък и аз с очите си го виждам. И така почвам да клоня като колегите за амортисьор ама моя трябва да е съвсем леко понеже не е нещо фрапиращо. Малко ме дразни само че при висока скорост като подръпва и придържам с дясната ръка някъде на 4 часа и ми омалява.П.П. Аз съм със Stilo 1.9 JTD 2004 на 144000
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp MultiWagon 2004
              Lada 2105 1.3 60hp 1990 :D

              Коментар


                #8
                Ако има крив амортисьор, трябва преди това да е скачано в хубав трап, така че едва ли сте се отървали само с амортисьор( я джанта, я гума ще има прецакана) а това че колата дърпа леко може и от стенда да е. когато колата е с хидравлика малко ги мъчи колегите да я центроват спрямо волана, особено ако рейката е тръгнала да си заминава
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #9
                  Hristian_Aleksiev написа:
                  Ако има крив амортисьор, трябва преди това да е скачано в хубав трап, така че едва ли сте се отървали само с амортисьор( я джанта, я гума ще има прецакана) а това че колата дърпа леко може и от стенда да е. когато колата е с хидравлика малко ги мъчи колегите да я центроват спрямо волана, особено ако рейката е тръгнала да си заминава
                  Джантите и гумите ги гледахме при смяната на зимните гуми с летни преди месец и са ок. Колега другото не го разбрах, извинявай...това с центроването, може ли да се оправи? До колкото схващам то ще оправи само положението на волана (в момента когато изправя колата да върви по права линия, волана стои леко завит на ляво. Ако го изправя, колата тръгва на дясно)? Абе с 2 думи може ли да се направи нещо и какво?

                  Коментар


                    #10
                    Колега имаш крив амортисьор особено ако колата е удряна преди от тази страна дупка трудно ще го изкриви освем ако не яма а това означава че трябва и полвината предница да си разбил мои съвет смени предните амортисьори и ще спре да ги придърпва

                    Коментар


                      #11
                      И аз имах същия проблем ... беше от преден десен спирачен апарат... въпреки ,че не загряваха , от време на време се чуваше един метален звук.
                      Fiat Bravo 1.2 16V, 99г. -

                      "Колата е като жената: обичаш ли си я , колкото и да ти харчи, няма значение"

                      Коментар


                        #12
                        Колега, гледам, че си от София, отиваш в Люлин, точно на кръстовището на Панчо Владигеров с Царица Йоана има сервиз, правят тест на амортесьорите за 5 мин - 10лв струва. Изкарват ти графика и ти обясняват момчетата кое как стои и дали са ти за смяна!
                        Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                        Видеорегистратори

                        Коментар


                          #13
                          dimaldim написа:
                          Колега, гледам, че си от София, отиваш в Люлин, точно на кръстовището на Панчо Владигеров с Царица Йоана има сервиз, правят тест на амортесьорите за 5 мин - 10лв струва. Изкарват ти графика и ти обясняват момчетата кое как стои и дали са ти за смяна!
                          Тея тестове са направени за заблуда и да ти вземат парите особено ако е крив никога няма да ти го отчете тъпата машина.
                          FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                          Коментар


                            #14
                            sdan написа:
                            Джантите и гумите ги гледахме при смяната на зимните гуми с летни преди месец и са ок. Колега другото не го разбрах, извинявай...това с центроването, може ли да се оправи? До колкото схващам то ще оправи само положението на волана (в момента когато изправя колата да върви по права линия, волана стои леко завит на ляво. Ако го изправя, колата тръгва на дясно)? Абе с 2 думи може ли да се направи нещо и какво?
                            Ако колата ти е наред, и както казваш като изправиш волана завива, то най-лесно може да си го оправиш като свалиш волана и го преместиш с един или два зъба в посоката която ти харесва( ако имаш airbag първо се разкача той за да не гръмне и тогава оправяш волана). А това което имах предвид е че когато колата има хидравлика, то при изключен мотор има един луфт когато въртиш волана и като отидеш на стенда ако луфта не е обран както трябва( имат си начини некви там не съм наясно) то оправят ти предницата, но волана остава малко накриво. Тогава или отиваш пак или си вадиш волана и си го оправяш сам. Това всичкото при положение, че колата ти е наред. Ако преди това всичко е било добре и в един момент тръгва да дърпа то значи имаш проблем( амортисьор, спирачен апарат, гуми и т.н.) Волана няма как да се изкриви сам. Въпроса е дали преди това всичко е било наред или си си купил колата покарал си я месец два и сега като почваш да свикваш с нея си забелязал че бяга леко. Не ходи на стенд за амортисьори там няма да как да ти открият кривия, просто ще минеш тресачката ще дадеш някой лев и пак си на същото положение. Ти казваш, че си минал стенд и от тогава колата бяга, може да не са ти я настроили както трябва отиди на друго място. и задължително преди това гумите да са напомпани еднакво!
                            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                            Коментар


                              #15
                              ???

                              Колеги ходих пак да я прегледа майстор, той я закачи на стенд (като за реглаж), каза, че нямало никакви отклонения извън нормите, всичко и било 6! Не скърцали карета, нито главината, и това и било ок.Според него, ако имало проблеми по ходовата част (амортисьори, криви носачи и т.н.), това щяло веднага да даде отражение в геомтрията. Следователно щом няма отклонения, ходовата част била ок. Т.е. според него носенето в ляво си остава с причина в гумите... Някой има ли идея дали наистина ако има проблем по ходовата, това ще се хване от геометрията, защото колата все така си носи на ляво след 3 пъти сменяне на гуми?

                              Коментар

                              Working...
                              X