Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо всмукване на въздух

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типо всмукване на въздух

    Здравейте колеги имам две въпросчета, на които ще се радвам да ми отговорите или поне да си кажете мнението.Та значи Типо-то нямаше мощност, даже бях пуснал тема тук и един от колеготе беше прав че смуче въздух-всмуква го от вакуумните маркучи-точно там, където под модула на Дигиплекса има едно нещо като колектор(пластмасово)и в него велизат 3 маркуча, единият от които излиза от модула, другия влиза там където се впръсква горивото.Та в два от трите маркуча до този "колектор"има утечка-вчера вечерта случайно го открих и бяха едно връзвания, едно превръзки, едно чудесии...Та питанията ми са:Продават ли се в магазините на Фиат резервни такива или трябва"направи си сам с ножицата" да има?И второ и по-важно според мен:трябва ли да се обезвъздушава системата?Един път с един колега се мъчихме ей така на бус VW transporter...ужас беше.Та така с моите питания, ама нали съм си неук...Благодаря предварително
    N.Y. State of Mind

    #2
    Просто смени маркучите с нови (купи си маркуч на метър с точната дебелина, мисля че 3мм се води по магазините).

    Коментар


      #3
      Е да де, то е ясно че така ще стане, ама за обезвъздушаване някой има ли идея?Или няма такова нещо за Типо-то?
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        sachma написа:
        Е да де, то е ясно че така ще стане, ама за обезвъздушаване някой има ли идея?Или няма такова нещо за Типо-то?
        еми обезвъздушават се спирачки, водна система ама до колкото разбрах по тези маркучи трябва да върви въздух е ми ти ако го обезвъздушиш какво ще стане
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          stef написа:
          sachma написа:
          Е да де, то е ясно че така ще стане, ама за обезвъздушаване някой има ли идея?Или няма такова нещо за Типо-то?
          еми обезвъздушават се спирачки, водна система ама до колкото разбрах по тези маркучи трябва да върви въздух е ми ти ако го обезвъздушиш какво ще стане
          Може би не съм се изразил правилно...то ВСМУКВА въздух отвън, а НЕ ИЗПУСКА!Затова питам за обезвъздушаване евентуално.
          N.Y. State of Mind

          Коментар


            #6
            sachma написа:
            stef написа:
            sachma написа:
            Е да де, то е ясно че така ще стане, ама за обезвъздушаване някой има ли идея?Или няма такова нещо за Типо-то?
            еми обезвъздушават се спирачки, водна система ама до колкото разбрах по тези маркучи трябва да върви въздух е ми ти ако го обезвъздушиш какво ще стане
            Може би не съм се изразил правилно...то ВСМУКВА въздух отвън, а НЕ ИЗПУСКА!Затова питам за обезвъздушаване евентуално.
            може и аз пък да не съм разбрал но както казах само спирачки охл система се обезвъздушават допълнително при теб
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар


              #7
              Нищо не се регулира или обезвъздушава.

              Коментар


                #8
                еми ще смуче я няма да изпуска,от всмукателния колектор неможе да изкара освен ако не е с газова слагана при бай Иван и да гърми като за последноако питаш за тройника в който се съединяват маркучите,да има го по магазините,става и такъв за пръскалките

                Коментар


                  #9
                  Мерси много колеги,аз за дизел знам че се обезвъздушава, ама за моя двигател не бях сигурен, още веднъж благодаря :D Само още нещо остана, възможно ли е от това всмукване на въздух да ми падна така мощността?
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    Възможно е и още как !Абе пич, ако говориш за вакуумни маркучи - никога не се обезвъздушават. При дизела се обезвъздушава горивна система.

                    Коментар


                      #11
                      Е да де :D Ама кой да знае... А и ако всичко ми беше ясно нямаше да отварям тема.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #12
                        я и аз малко да попитам, леко встрани е от темата- какво има между колектора и моно инжекцията на 1,6 двг темпра. знам че при карбураторите има някакъв тампон, но при моното ?
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Мисля че това за което говориш са предпазителите на моно-то,ма не съм спец
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            има една железна плочкамахни кутията за филтъра и вижзахваната е също като тампона-отдолу на колектора са 4 болта

                            Коментар

                            Working...
                            X