Така и не можах да си реша проблема вече половин година ... Съединителя е нов октомври месец 2010 е слаган не е много марков някакъв за 140 лева беше целия комплект. Със стария проблема беше че на студена кола тресеше при потегляне а на топла нямаше проблем а сега с новия е обратното при студент мотор колата е идеална за каране напрао ми е кеф да я карам а загрее ли и потеглянето става мъка....едно че тресе като потеглям забелязвам че и падат много оборотите когато пусна съединителя...примерно задържам на 1500 и почвам да отпускам съединителя и оборотите падат рязко до 1000 и почва да тресе докато не пусна съединителя....до сега като причини са ми казвали - съединител(което ме съмнява толкова бързо да се прецака), вътрешни карета и тампони. но аз вече единия тампон го смених но майстора каза че имало още един за смяна и щяло да се оправи но защо ли не му вярвам. За мене това е от карета шото на извънградско скоростния лост трепери много при скорост между 80 и 110
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресе при потегляне на полусъединител
Collapse
X
-
колеги каквато и да е марката поне 50 000 км трябва да изкара... баща ми има VW дизелов и до сега е слагал 2 менташки съединители ама менташки като ви казвам за цена около 100 лева че и по малко и си вървят отлично няма тресене въпреки че колата е над 20 годишна проблема е само че след втората година почва да боксива съединителя но тресене няма при потегляне и съединителя е адски твърд...а моя е за 140 лева и не вярвам за 5000 км да е сдал багажа като се има предвид че гуми не въртяИ интересното е защо го прави само като загрее двигателя а на студен двигател си въви отлично
Коментар
-
аз съм с мекам или какъвто е за точно 97 лева с отстъпка го взех комплекта и съм минал вече 60000 км с него като не го щадя чесно казано засега съм доволен )))))1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
ми единственото което мога да направя е без да я вдигам на подемник тоест докато е на земята и като хвана дългата поллуоска и като почна да я клатя и има лек луфт във вътрешното каре около 0.5мм. Ама майстора каза че не можело с такъв малък луфт да тресе от каре...той си държи на задния тампон отдолу под купето който е. И него тествах на канал. Аз слязох отдолу а един приятел се качи в колата дръпна ръчната и почна да потегля на 1-ва предавка. И в момента на тресенето тампона трепереше видимо...
Коментар
-
... понеже ролята на тампоните на двигателя е точно тази, да поглъщат вибрациите в посока двигател - купе. Преди осем години един "майстор" ми каза, че въпросния тампон е бил за смяна и аз без да го погледна отидох и купих нов - Birth (за пръв и последен път купих нещо от тази марка). След като го сложих и запалих двигателя трябваше да ходя на зъболекар. Върнах стария и все още съм него. Както и да е, преди да решиш да купуваш нов потърси мнение от човек/сервиз на когото може да се има доверие.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар