Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресе при потегляне на полусъединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тресе при потегляне на полусъединител

    Така и не можах да си реша проблема вече половин година ... Съединителя е нов октомври месец 2010 е слаган не е много марков някакъв за 140 лева беше целия комплект. Със стария проблема беше че на студена кола тресеше при потегляне а на топла нямаше проблем а сега с новия е обратното при студент мотор колата е идеална за каране напрао ми е кеф да я карам а загрее ли и потеглянето става мъка....едно че тресе като потеглям забелязвам че и падат много оборотите когато пусна съединителя...примерно задържам на 1500 и почвам да отпускам съединителя и оборотите падат рязко до 1000 и почва да тресе докато не пусна съединителя....до сега като причини са ми казвали - съединител(което ме съмнява толкова бързо да се прецака), вътрешни карета и тампони. но аз вече единия тампон го смених но майстора каза че имало още един за смяна и щяло да се оправи но защо ли не му вярвам. За мене това е от карета шото на извънградско скоростния лост трепери много при скорост между 80 и 110

    #2
    Сложи си в профила, че колата е 1.4 браво/а да не гадаят хората.Ако си сложил Мекарм ще тресе не, ами и пушек ще се вдига.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Толкова некадърно ли са направени ?
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        колеги каквато и да е марката поне 50 000 км трябва да изкара... баща ми има VW дизелов и до сега е слагал 2 менташки съединители ама менташки като ви казвам за цена около 100 лева че и по малко и си вървят отлично няма тресене въпреки че колата е над 20 годишна проблема е само че след втората година почва да боксива съединителя но тресене няма при потегляне и съединителя е адски твърд...а моя е за 140 лева и не вярвам за 5000 км да е сдал багажа като се има предвид че гуми не въртяИ интересното е защо го прави само като загрее двигателя а на студен двигател си въви отлично

        Коментар


          #5
          mitko_sl написа:
          колеги каквато и да е марката поне 50 000 км трябва да изкара...
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            е добре де има ли някои който е слагал евтин съединител после си е патил и е свалял пак кутия за да го смени с по хубав...все пак инвестицията е доста сериозна

            Коментар


              #7
              аз съм с мекам или какъвто е за точно 97 лева с отстъпка го взех комплекта и съм минал вече 60000 км с него като не го щадя чесно казано засега съм доволен )))))
              1.6 16v 96 г. 103 hp.
              България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
              Да мина да те взема...или да взема да те мина?

              Коментар


                #8
                Ние за Валео даваме по 300лв и му баем да изкара 20 000км, ти за 50 000 говориш ......
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  добре някой може ли да даде предположение на какво се дължи проблема ми

                  Коментар


                    #10
                    Здравей колега. Аз имам Брава 1.4 и имам същият проблем. Мога да те успокоя, че проблема ти не е от съединителя. Много съм се ровил и много съм разпитвал и стигнах до извода, че проблема е във вътрешните карета, по точно в чашките на вътрешните карета. Дано съм ти бил полезен.

                    Коментар


                      #11
                      Ако е само едното можеш и сам на крик да го установиш, но ако са и двете с луфт няма да стане.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        да и на мене ми го казаха това няколко човека за вътрешните карета...може ли да се сменя само чашката или се сменя цяла полуоска

                        Коментар


                          #13
                          Първо установи дали е от тях.Вдигни я на подемник и пробвай.Ако е съединителя, все ще извибрира до 2000-2500рпм.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            ми единственото което мога да направя е без да я вдигам на подемник тоест докато е на земята и като хвана дългата поллуоска и като почна да я клатя и има лек луфт във вътрешното каре около 0.5мм. Ама майстора каза че не можело с такъв малък луфт да тресе от каре...той си държи на задния тампон отдолу под купето който е. И него тествах на канал. Аз слязох отдолу а един приятел се качи в колата дръпна ръчната и почна да потегля на 1-ва предавка. И в момента на тресенето тампона трепереше видимо...

                            Коментар


                              #15
                              ... понеже ролята на тампоните на двигателя е точно тази, да поглъщат вибрациите в посока двигател - купе. Преди осем години един "майстор" ми каза, че въпросния тампон е бил за смяна и аз без да го погледна отидох и купих нов - Birth (за пръв и последен път купих нещо от тази марка). След като го сложих и запалих двигателя трябваше да ходя на зъболекар. Върнах стария и все още съм него. Както и да е, преди да решиш да купуваш нов потърси мнение от човек/сервиз на когото може да се има доверие.
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X