там е работата че всеки казва ралично ама другата седмица влизам в бокса и сменям докато са оправи с части от моргата и плащам само за това от което са е решил проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тресе при потегляне на полусъединител
Collapse
X
-
Колегата не е споделил кво става??? Оправили се проблема?За да не се кичим с излишни теми, ще питам в тази: от какво може да се увеличат вибрациите в купето след смяна на всички тампони на двигателя с чисто нови?Само да поясна, че старите бяха скъсани и напукани. Двигателя буквално "висеше", но вибрациите бяха нищожни! Още със смяната на първия, този към купето /задния/ колата стана друга!!! По-тропаща и по-шумна, и ... по-гадна!!!! Помагайте щото е безумие да дадеш 300-400лв и да се смота всичко?!п.п. само да изпреваря събитията ... не е съединител, защото два месеца след смяната му колата мъркаше, всичко се случи с подмяната на тея шибани "подложки"Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Здравейте, колеги!И аз да ползвам тази тема, че да не правя нова.От известно време и аз имам подобен проблем. При потегляне, когато е на полусъединител - тресе! Ако държа на полусъединител повече време - няма да спре да тресе ( даже в този случай се увеличава тресенето), докато не пусна съединителя, или пък докато не подам повече газ. Тресе, когато колата е студена, загрее ли - няма проблеми. Забелязал съм, че тресенето изчезва, не баш когато колата загрее, а когато по-често използвам съединителя. Карам я студена извънградско, минавам 5-6 км, колата загрява, обаче през това време не използвам много съединителя. Спирам, потеглям - тресе!Друг случай - градско. Карам я 2-3 км с по-интензивно използване на съединителя. След определен брой натискания, дори да не е загряла колата - спира да тресе.Имайки в предвид тези обстоятелства, дали е възможно причината за това тресене при мен да е в жилото? Да иска да се изпъне, или нещо подобно?Малко повече за съединителя - докато е при мен колата, не е сменян, преди това не знам, но имам някакви съмнения, че си е заводския. Твърд е при натискане, но НЕ буксува изобщо.Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Пробвай малко да отпуснеш жилото на съединителя примерно с един до два оборота на обтегача, обаче за съжаление притескателя е към своя край явно отдаван е станал на слънце или са му заминали прожините.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар