Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тресе при потегляне на полусъединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    там е работата че всеки казва ралично ама другата седмица влизам в бокса и сменям докато са оправи с части от моргата и плащам само за това от което са е решил проблема

    Коментар


      #17
      добре де на мене ми тресе при потегляне само при загрят двигател тоест след 4-5 км шофиране...има ли общо температурата на двигателя със феродовия диск...изчетох всички теми на колеги от форума с подобен проблем и при тях е обратното тресе на студен двигател и като загрее се оправя

      Коментар


        #18
        Колегата не е споделил кво става??? Оправили се проблема?За да не се кичим с излишни теми, ще питам в тази: от какво може да се увеличат вибрациите в купето след смяна на всички тампони на двигателя с чисто нови?Само да поясна, че старите бяха скъсани и напукани. Двигателя буквално "висеше", но вибрациите бяха нищожни! Още със смяната на първия, този към купето /задния/ колата стана друга!!! По-тропаща и по-шумна, и ... по-гадна!!!! Помагайте щото е безумие да дадеш 300-400лв и да се смота всичко?!п.п. само да изпреваря събитията ... не е съединител, защото два месеца след смяната му колата мъркаше, всичко се случи с подмяната на тея шибани "подложки"
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #19
          Ако си купил Birth не се чуди, разкачи пистовия ремък, да не е от там нещо.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Аз пък да попитам как се проверяват вътрешните карета дали са наред ?Моя фиат го прави същото.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #21
              Здравейте, колеги!И аз да ползвам тази тема, че да не правя нова.От известно време и аз имам подобен проблем. При потегляне, когато е на полусъединител - тресе! Ако държа на полусъединител повече време - няма да спре да тресе ( даже в този случай се увеличава тресенето), докато не пусна съединителя, или пък докато не подам повече газ. Тресе, когато колата е студена, загрее ли - няма проблеми. Забелязал съм, че тресенето изчезва, не баш когато колата загрее, а когато по-често използвам съединителя. Карам я студена извънградско, минавам 5-6 км, колата загрява, обаче през това време не използвам много съединителя. Спирам, потеглям - тресе!Друг случай - градско. Карам я 2-3 км с по-интензивно използване на съединителя. След определен брой натискания, дори да не е загряла колата - спира да тресе.Имайки в предвид тези обстоятелства, дали е възможно причината за това тресене при мен да е в жилото? Да иска да се изпъне, или нещо подобно?Малко повече за съединителя - докато е при мен колата, не е сменян, преди това не знам, но имам някакви съмнения, че си е заводския. Твърд е при натискане, но НЕ буксува изобщо.
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #22
                Няма какво да се чудиш колега, съединителя е на финала. Това, че не боксува не е достатъчно за да функционира както трябва.
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #23
                  Пробвай малко да отпуснеш жилото на съединителя примерно с един до два оборота на обтегача, обаче за съжаление притескателя е към своя край явно отдаван е станал на слънце или са му заминали прожините.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    И моя фиат Типо тресе при потегляне на полусъединител и не мога да разбера от какво е ? Имам и тресене при по висока скорост например ако върви със 70-80 и качвам някой по-голям баир и съм натиснал повечко газта се усеща, че тресе доста, някакви идеи ?
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      никога бърт.сменях преди години този тампон на браво 1,6 и след 20 дена беше скъсан,мотора увиснал и т.н.

                      Коментар

                      Working...
                      X