Тази вечр, както си карах и заваля дъжд след 10 -15 мин. превключих от дълги на къси и тоците в цялата ми кола изчезнаха за секунда. Помислих че не е сериозно и продулжих да карам след 5 -10 мин същия проблем но при пускане на чистачките пак за секунда ми изчзенаха всички тоци и така още 3 - 4 пъти трез 10 - 15 мин при пускане на мигач саъщия проблем интрестното е че не е всеки път при пускане на нещо ми се случваше да ми загасне таблото. Чистачките на бавната ми степен отказаха да работят когато ги изключих и включих тръгнаха. Пипнах таблото с бушоните и на пръв поглед нямаше загрели, но при релетата от ляво найгорното и средното леко пареха, преди не сам ги пипал, но знам че релето може и да се затопля. Някакви идей, аз лично мисля утре да си сменя двете релета.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с тоците на Tipo 1.6 дувалка
Collapse
X
-
Преди когато карах Типо (а и сега ми се случи на Бравото) имах същия проблем и се оказа, че масата на акумулатора не дава добър контакт (там където е захваната за рамата). А това като гледам е доста често срещано явление.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
Типо-то няма реле за контактния ключ (както Форд например има) т.е. реле не може да ти направи такава мизерия че да ти изчезнат всички тоци.Провери клемата за масата под левия фар (от страната на шофьора на гредата е ) защото цялата кола (купето) оттам взима маса и ако имаш проблем там е нормално да прави така при по-големи консумации (разглобяваш и изчистваш).Това за Типо е много често срещано явление точно с тази маса.Другото което можеш да провериш е клемите на акомулатора да няма някоя клеясала или разхлабена по някаква причина.Ако не е и това има една кутиика някъде беше пак отляво закрепена около тампона за амортисьора - там се намира предпазителя за алтернатора (една черна кутиика в която влизат няколко дебели червени кабела) - разглоби я и почисти и там клемите (те са два дебели винта с доста стабилни гайки) - оттам минава пък + -са за цялата кола и може там да има проблем.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар