Колеги имам следния проблем. Като карам в града стрелката на температурата подминава средата и се качва нагоре, а вчера докато карах се качи до червеното и перката не се включи. След като спрях и загасих колата чак тогава се чключи перката, а датчика на перката е чисто нов сменен защотото стария не работеше.Въпроса ми е дали това че стрелката не стои посредата а се вдига 2-3 чертички нагоре е нормално и как да разбера дали съм прегрял двигателя. И друго което се сещам като паркирах пред блока на сутринта имаше изтекла вода , но така и неразбрах от каде е изтеклаи се наложи да долея. Благодаря предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с температурата на Браво ХГТ
Collapse
X
-
Колега, няма да е лошо да споделиш дали имаш допълнителни интервенции по охладителната система. Например с какъв термостат си, имаш ли АГУ и т.н.При мен има подобен проблем. Когато се движа със скорост по-ниска от 60-70 км/ч и навън е топло, охлаждането на двигателя не е ефективно. Сменявал съм датчици, реостати (за първа степен), всичко работи и пак не се охлажда нормално. Правил съм и промивка на системата и радиатора и няма ефект.Няколко пъти съм забелязвал, при достигната температура за първа степен, че вентилатора не завърта. Когато го бутна леко с пръст и тръгва. Та имам подозрения, че нещо вътре му пречи да се завърти и/или когато тръгне не е с необходимите обороти. Когато намеря време ще го отворя и ако не може да се поправи ще търся нов.Друг възможен проблем при мен е наличната газова уредба. Има шанс при изпарителя да се получава някакво стеснение и антифриза да няма необходимия дебит. Но това ми се струва много малко вероятно.Дано съм помогнал. Ако откриеш нещо, моля да споделиш.
Коментар
-
lesov написа:Колата има газова уретба и е със сменен термостат. Много странно перката ми се включва като спра и загася двигателя.Може би перката не е наред
Коментар
-
Колега провери ли дали термостата отваря да не би да е заседнал на малкия кръг има такъв вариант остави я да загрее.Независимо кога си сменял датчици и термостати винаги може да си улучил боклук. Временно решение е да сложиш някакво ЦК и да я пускаш сам докато я оправиш. Но това че минава средата никак не е добре моето не се вдига повече от средата.Fiat punto 1,1
Fiat bravo 1,6 16v
Fiat bravo 2,0 20v
Honda civic 1,5
BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...
Коментар
-
Здравей колега на моята един път така и се качи стрелката до червеното и след това метнах целия мотор на скрапа ..... Това се получи защото бях сложил термостат от рено 5 в един от дебелите мъркучи и от там идваха и проблемите ....Един път брат ми се качи и след 15 мин даване на газ и това беше резултата ... Според мен си погледни термостата както каза колегата също така трябва да си отстраниш проблема с перката защото не е нормално да включва когато загасиш колата ...Да споделя само че моята стоеше 2 черти под 90 градуса в града,и 3 черти под 90 градуса извън града беше браво 2.0 20в 147.Сега карам темпра 2.0 8в в града тя стои 1 черта под 90 градуса както и да го погледнем проблема ти е доста сериозен и потърси решение иначе ще стане доста лошо.ПоздравиFiat Tempra 2.0 i.e. cat !
Коментар
-
Колата влезе в сервиза оказа се че антифриза ми изтича от някаде (най-вероятно от радиатора) и като падне нивото затова загрява и перката не се включва заради това че датчика на перката е най-отгоре на водния радиатор.Майстора каза че колата не е прегряла незнам точно как разбра, но ако някой може да сподели как да разбера дали съм я прегрял ще съм му благодарен.
Коментар
-
Проблема с температурат продължава колата си загрява перката не включва перката когато тряба.Нека някой ако е имал същия проблем да сподели.Или ако знае някой добър майстор който може да разреши проблема да ми даде негови координати.Дали може проблема да идва от газовата или от водния радиатор.Също така ми казаха че водната помпа може да не работи както трябва но тя е нова
Коментар
-
Работи ли първата степен на тази перка, и има ли изобщо първа степен? Опитай да дадеш накъсо буксата на датчика с парче по-дебел кабел. Ако перката се развърти, може би нещо с датчика не е наред. Ако не се развърти - провери реленцата в кутията пред акумулатора, може някое да не прави добър контакт и затова да не стартира тая перка, въпреки че датчикът превключва правилно.
Коментар
-
Общо взето на ХГТ май охладителната система им е най -голямата слабост. Явно не са я домислили италианците. При моята (2.0 20в 147 к.с. ) лятно време температурата е черта над средата. При спиране на светофар или при каране с ниска скорост се покачвеа с още 2 черти (това за градско каране). Случвало се е да стигне две черти преди червената зона, но толкова най- много, спира си до там. И всичко това при изправна и проверена от -до охладителна система. Но подчертавам , че при мен това се случва само в градски условия. При един познат със същата кола , ситуациата е абсолютно идентична. Моята перка при по топло време също задължително се включва за кратко при изгасен двигател.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар