Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-високи обороти при еднаква скорост преди и сега

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По-слабите мотори, работят на по-високи обороти, затова скоростите са "по-къси". Никаква логика няма да поставиш къси скорости на мощен двг. Само му подрязваш краката, за сметка на по-висок разход. При 3100об не е нормално да си с 90км на 5-та.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      RAADOO написа:
      Не са ми грешни спомените. 100 % съм сигурен, защото почти винаги спазвам извънградското ограничение от 90 и съм виждал оборотомера стотици пъти. А и 3100 оборота на 90 км/ч на 5-та не ви ли се струват много за кола 130 кс?
      А бе спомените са ти грешни.Съединителя не може да изпуска, защото ако си караш с тези 600 оборота разлика ХХ километра щеше баяяя да пушиш
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Аз пък за втори път казвам, че не са ми грешни спомените. Днес пробвах да тръгна от 3та с ръчна без бордюр и колата бързо изгасна. Утре съм на компютърна диагностика.
        Coupe 1.8 16V

        Коментар


          #19
          Да, вярно щеше да има миризма, ако е съединител. Може някой датчик да лъже.
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #20
            Мен ме интересува дали това може да се получи заради износен двигател или някакъв друг технически проблем, освен съединител. Не че ми е износен двигателя, но като не знам от какво е, почвам да гадая.
            Coupe 1.8 16V

            Коментар


              #21
              RAADOO написа:
              Мен ме интересува дали това може да се получи заради износен двигател или някакъв друг технически проблем, освен съединител. Не че ми е износен двигателя, но като не знам от какво е, почвам да гадая.
              НЕ!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                Я колегата да каже дали спомените му от миналата година и от сега са по един и същи маршрут...Мисля, че е напълно нормално по равен участък да си с по-ниски обороти отколкото ако караш по баир при една й съща скорост на една й съща предавка.Едва ли става дума за проблем в двигателя...

                Коментар


                  #23
                  curko написа:
                  Я колегата да каже дали спомените му от миналата година и от сега са по един и същи маршрут...Мисля, че е напълно нормално по равен участък да си с по-ниски обороти отколкото ако караш по баир при една й съща скорост на една й съща предавка.Едва ли става дума за проблем в двигателя...
                  Сериозно ли? Килограм желязо повече ли тежи от килограм пластмаса?Може да е нормално, ама за буксуващ съединител
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #24
                    Де да знам колега, при мен движението при равен път със 100км/ч е при 3000об/мин, ако карам по баир и искам да поддържам тези 100км/ч, трябва да понатисна газта малко повече и оборотите ми отиват към 3200-3300 за да поддържам същата скорост...незнам дали е нормално, проблем със съединителя все още нямам, с двигателя също. :D.Ам кат се замисля и аз не съм сигурен кво точно съм гледал и какво ми се е сторило, защото просто по баир се налага да натиснеш повече газта, пък скоростната кутия си е с едни и същи предавателни числа... :D , ей някои неща кат се напишат, тогава стават ясни...

                    Коментар


                      #25
                      curko написа:
                      Де да знам колега, при мен движението при равен път със 100км/ч е при 3000об/мин, ако карам по баир и искам да поддържам тези 100км/ч, трябва да понатисна газта малко повече и оборотите ми отиват към 3200-3300 за да поддържам същата скорост...незнам дали е нормално, проблем със съединителя все още нямам, с двигателя също. :D
                      Колега ти сериозно ли? То по тая логика при 120 на 5 та предавка и натиснат педал до края трябва да си на 7000 об. При определени километри си на определени обороти, независимо от това колко си натиснал гаста, баир ли е, стръмен участък ли е.При теб значи трябва да отбележим и тенденцията - при спускане със 100 км в час и натиснат леко педал на гаста трябва да си на 2800 об. щото се спускаш все пак!Не бъркайте показанието на обортомера с натоварването на ДВГ!
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #26
                        Аз затва се редактирах , щот едно е да си мислиш нещо докат си караш, друго е да седнеш и да го осмислиш :D.

                        Коментар


                          #27
                          Е стига де! Когато си на скорост и всичко е изправно двг е свързан ТВЪРДО с трансмисията. Респективно скоростта на автомобила. При такова положение, ако скоростта не се променя а оборотите варират(при изправен оборотомер) единственият начин, да се получи е съединителя да буксува. Няма значение баир ли е или не.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            RAADOO написа:
                            Аз пък за втори път казвам, че не са ми грешни спомените. Днес пробвах да тръгна от 3та с ръчна без бордюр и колата бързо изгасна. Утре съм на компютърна диагностика.
                            Ами ще изчакаме да съобщиш резултатите от компютърната диагностика да видим кое е довело до тази аномалия.Ще ми е интересна и реакцията на човека, който ще гледа колата.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #29
                              Най лесното е, да вземе една навигация и да си сравни показанието на километража, от него може да е проблема.
                              КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                              Коментар


                                #30
                                Напълно логично и възможно ми се струва, някъде да прави слаб контакт и да отчита километража или оборотомера грешни данни.А ако е износен червяка, който е при датчика в скоростната кутия, дали няма да показва грешни данни?
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X