Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравличната рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    100% че е шарнира,моята тропаше по същия начин като карах бавно даже на асвалт.самоче минах през 3 ма майстори за да се разбере какво е.Колега можеш да си рециклираш носача в Пловдив взимат 20лв за услугата иначе нов 50-100лв
    HONDA I-VTEC

    Коментар


      #17
      хмммм Така като слушам тука какво си говорите и най ми се вижда шарнир или накрайник, щом не разбираш ти какво е смени 4-5 "майстора" да ти кажат какво и има на колицата, не приемай първата диагноза за вярна, селенови сайвантови каквито и втулки да ти кажат не им вярвай е ако всички кажат едно и също нещо може и да е то, ама трябва да се види да се пипне така няма да можем да ти помогнем. Само ми се струва че няма да е каре, то трака само и единствено при завой при това доста ритмично "так так так ...."докато колата излезе от завоя, при право кормило ако трака не е каре, може да е носач, кормилен накрайник...много неща, дори да не е проблема в него колело, просто смени няколко човека които разбират и сравни диагнозите....и пиши какво е излезнало
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        lamarin1 написа:
        Има ли някакъв смисъл да се спори, на мене майстора ми каза селенови втулки и аз да го предавам, все мерси за корекцията.Кое е тампон на носача нещо снимка може ли някой да пусне. Аз трябва да видя да я кача някъде и да я снимам отдуло.Някой да знае в София около Дружба 2, канал на който мога да си кача колата без някой да ми иска пари или нещо подобно :D Благодаря все пак за помоща
        Колега,аз съм от Дружба и знам един псевдо канал в близос до блока на БТК-до спирката на тролей 4 и 404(горе долу става за една диагноза).Ако искаш пиши ми на ЛС и сте се уговорим мога да дойда да погледнем с моя съквартирант(все пак имаме два фиата!!!) е не сме спецове но засто да не погледнем.Между другото аз правих Хидравлична рейка (заради теч) в МЕИ-то с гаранция 1 година-много сум доволен-ееее аз си я свалях и качвах-140лв
        Bradwa 1.8-goliama pri tova

        Коментар


          #19
          понякога такъв звук се чува и от скъсани биалетки на стабилизиращата щанга, които се захващат към носача !!! :D
          LANCIA Y 1.2 16v 86HP
          176B9.000
          ALFA ROMEO 156 2.0 T.S. 155HP
          AR32301

          Коментар


            #20
            Ходих и на друг майстор той се повози малко на нея и вика това са шарнири, като мина под нея и я пооогледа вика абе шарнирите са здрави а са заминали кормилните накрайници. Та ще ги сменя аз тях и ще видим дали ще продължи да лопа. Я да питам нещо не вярвам на тия майстори иаз София и искам да ги сменя при един познат майстор на село та да питам има ли някакъв проблем ако я карам още около месец така в смиъ мога ли да се пребия или да дочупа още нещо.

            Коментар


              #21
              Може я!Отивай и ги сменяй, не е хубаво да караш с разб. накрайници.Колата не ти ли тегли на една страна?Накр.+смяна+реглаж-към 80лв някъде.
              N.Y. State of Mind

              Коментар


                #22
                Пичове и при мен чука, така (глухо чукане метал в метал). Ясно изразено е като има повечко неравности, чува се и в завой и направо.Само че от всичко прочетено така и няма конкретна диагноза.Ходих на майстор (имам му сериозно доверие), като я дигна и вика нямаш луфтове по предницата , но като я смъкна и покара почна да се чувагадното чукане.В крайна сметка работата според майстора отива на смяна носачи все пак колата е 1992 нищо че пише 95000 на километража.Въпроса ми е от какво може да се получи тая комбинация, като е вдигната колата всичко е ОК няма луфтове, а после като се смъкне явно охлабва някъде.
                Carozzeria Touring, Milano
                Fiat 124 Touring - моята следваща кола

                Коментар


                  #23
                  madgogo написа:
                  Пичове и при мен чука, така (глухо чукане метал в метал). Ясно изразено е като има повечко неравности, чува се и в завой и направо.Само че от всичко прочетено така и няма конкретна диагноза.Ходих на майстор (имам му сериозно доверие), като я дигна и вика нямаш луфтове по предницата , но като я смъкна и покара почна да се чувагадното чукане.В крайна сметка работата според майстора отива на смяна носачи все пак колата е 1992 нищо че пише 95000 на километража.Въпроса ми е от какво може да се получи тая комбинация, като е вдигната колата всичко е ОК няма луфтове, а после като се смъкне явно охлабва някъде.
                  vesko написа:
                  Мойта предница тракаше много яко, а всички гледаха и викаха - ми здраво е всичко отдолу... Да, ама не. Задния тампон на носача беше застанал така, че позволяваше да се опират метал в метал и тракаше като за световно.
                  Само едно предположение. Мойта я гледаха на няколко места и все не намираха какво й има. Чак накрая при свалено колело се разбра с щангата...
                  Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                  Коментар


                    #24
                    каде мога да намеря втулки за хидр.реика за BRAVO.

                    Коментар


                      #25
                      Каманл съвсем не ти трябва за да провериш повечето работи.Като цяло обеснявам как е на Типо-то ама то принципа е един и същ.Извинявам се ако имам изядени някои букви ама си резнах пръса и го умотах с ранзи там бинове и т.н. и натискам по няколко клавиша....та значиИдеята е следната :НА първата снимка (Pic1) ще видиш като цяло предницата в разглобен вид.Под номер 2 там е носача.Както забелязваш тои общо взето може да се обособи като нещо с три края (един откъм колелото и два от другата страна).Този край който е откъм колелото представлява шарнир.От другата страна са въпросните тампони които те касаят в случая.Те се виждат много ясно на следващата снимка (Pic2).На третата снимка има едно доста интересно нещо което аз не видях да е коментирано никъде тук като възможен източник на проблема - кормилен накрайник.При мен хлопаше доста здраво и като цяло беше и доста разбит тъй като всякаквите дупки и т.н. си го отнася той най-вече.За да тропа колата има общо няколко варианта на разбити неща :-разбит шарнир (хващаш една по-здрава щанга и я мушкаш между шенкела (това дето ти се завива гумата дефакто) и носача и напъваш няколко пъти на тласъци).Не трябва да мръдне.Ако мръдне - нов носач.-разбити тампони на носача - згледай ги дали са напукани и повтори упражнението със щангата и за тях като идеята е да буташ носача към багажника или към предната броня (т.е. настрани).Не трябва да хлопа.Ако хлопа или нови тампони или цял носач (незнам как е при теб точно).-разбити накрайници на рейката.Тя като цяло има от всяка страна по два накрайника (един външен който го виждаш на снимката) и един вътрешен който е под онова маншонче на първата снимка (Pic1).Като цяло основно се разбиват външните и ако не се сменят навреме заминава и вътрешния (моя случай).Външния се проверчва лесно - хващаш самия накрайник и почваш да го дърпах и клатиш в каквито посоки се сетиш - не трябва да има хлабина или потропване (ще се криви във всякакви посоки ама не трябва да хлопа и да отваря какъвто и да е луфт).Вътрешните накрайници се проверяват по малко по-друга технология - хващаш самия прът,който отива от външния накрайник към рейката и започваш да го дърпаш нагоре-надолу и ако хлопа значи е заминал.-разбити втулки на рейката - най-слабо вероятното честно казано защото моята даже и в момента е разбита ама това нито води до тропане нито да нещо такова - на ръка се усеща лек луфт от дясно от самата рейка ама много майстори твърдят че не може от това да хлопа толкова много колкото хлопаше и след смяна на доста неща (накрайници и носачи) наистина стана една много стегната предница (която изкара точно 6000км ама то е заради неподходящи марки....)Засега това се сещам.Ако има нещо,което не е ясно или някакви въпроси - пиши не се притеснявай Успех!
                      Прикачени файлове
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #26
                        Евалата. Страшно си го обяснил!Мисля да го преместя само това мнение в "често срещаните проблеми"...Сега помня че на моето пунто също се бяха разбили външните кормилни накрайници, струваше около 20 лв бройката (по спомен) може и по малко да е било..
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар

                        Working...
                        X