Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравличната рейка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с хидравличната рейка

    Имам тропане в предницата и по точно от ляво, тропането го има когато пътя е неравен и най много се усеща по павета и когато карам бавно и така тропа все едно имам чувстуто че всеки момент ще ми падне гумата. Ходих на преглед в един сервиз и той я погледна и ми каза че селеновите втулки са заминали и че тропането е от хидравличната(кормилната незнам кое е по правилно) рейка. Откачи я от колелото и почна да я бута на вътре на вън и каза че е за смяна. Доста по четох из форума и нещо много пари се вижда тая работа 1000 и повече лева, та не ми е ясно само от ляво се сменя часта или изцяло се заменя цялата хидравлика(т.е от ляво и ор дясно), в какво се изразява рециклирането, и може ли да сложа втора употреба и какво точно се заменя пак само часта от ляво или цялата система. Другото което чета е че всеки който има такъв проблем се оплаква при завиване че има някакво тропане или нещо от рода, та може ли майстора да е сбъркал, може ли толкова силно да тропа само дето се вика от една такава рейка, а и нешо друго моята още не е протекла това от значение ли е Какво да правя как да постъпя, коко мога да карам преди да я карам в бокса Преди да я закарам на майстор сме се возили хора и някои които разбират сами казвали че може да е от каре

    #2
    ако реално са фтулките на рейката, те се сменят. Иначе е възможно да е каре. Хвани някой да върти кормилото, а ти гледай карето ако е разбито леко ще хлопа
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      Карето издава такъв шум доколкото знам само при пълен ляв или десен завой.Иначе 1000лв. за хидр. рейка ми се вижда много, на моето Типо механична е към 100-110лв. е вярно че е по-проста, ама...А иначе за рециклиране не си помисляй даже.Само нова.Успех!
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        карето издава специифичен звук. то "чука". който знае какво представлява карето /при фиат е малко трио ама аре/ лесно си го обяснява. карето тропа постоянно при завой, в зависимост колко е износено може да е само при пълен волан, може и не само. палиш колата въртиш пълен ляв и парави 2 кръга пред блока без да пускаш пълния ляв и слушаш дали чука. повтаряш и с пълен десен. това е каре
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Re: Проблем с хидравличната рейка

          lamarin1 написа:
          Имам тропане в предницата и по точно от ляво, тропането го има когато пътя е неравен и най много се усеща по павета и когато карам бавно и така тропа все едно имам чувстуто че всеки момент ще ми падне гумата. Ходих на преглед в един сервиз и той я погледна и ми каза че селеновите втулки са заминали и че тропането е от хидравличната(кормилната незнам кое е по правилно) рейка. Откачи я от колелото и почна да я бута на вътре на вън и каза че е за смяна. Доста по четох из форума и нещо много пари се вижда тая работа 1000 и повече лева, та не ми е ясно само от ляво се сменя часта или изцяло се заменя цялата хидравлика(т.е от ляво и ор дясно), в какво се изразява рециклирането, и може ли да сложа втора употреба и какво точно се заменя пак само часта от ляво или цялата система. Другото което чета е че всеки който има такъв проблем се оплаква при завиване че има някакво тропане или нещо от рода, та може ли майстора да е сбъркал, може ли толкова силно да тропа само дето се вика от една такава рейка, а и нешо друго моята още не е протекла това от значение ли е Какво да правя как да постъпя, коко мога да карам преди да я карам в бокса Преди да я закарам на майстор сме се возили хора и някои които разбират сами казвали че може да е от каре
          според мен майстора ти е казал накрайник на кормилната рейка който струва 15-20лв а не самата рейка , питай го пак или отиди на друг сервиз
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Не пипай рейката! Чудно ми е какво ще й трака на рейката по паважа??? Мойта предница тракаше много яко, а всички гледаха и викаха - ми здраво е всичко отдолу... Да, ама не. Задния тампон на носача беше застанал така, че позволяваше да се опират метал в метал и тракаше като за световно. Много прилича, иди още някъде да ти видят колата... За карето са ти обяснили. Не казваш на завой ли тропа или направо...
            Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

            Коментар


              #7
              Значи тропа и на завой и на право простъо трябва да има някаква неравност по пътя, дори дето се вика само да е напукан асфалта и пак ми тропа, и нещото което ми е интересно е че като карам бавно се усеща а като карам по бързо да кажем над 60км/ч не го чувам, може да си го има но не го раличавам от шума на гумите и т.н. Ако имам нещо разбито по кормилната система не трябва ли да усещам нещо във волана? Какво в накрайник на кормиланата рейка, това е самия край където вече се захваща за гумата(нещо като ябалковиден болт с уплътнение????), или целия метален прът който излиза от и аз незнам как да го назова....... Той ми каза че селеновите втулки са заминали може ли да тропа от тях така

              Коментар


                #8
                lamarin1 написа:
                Значи тропа и на завой и на право простъо трябва да има някаква неравност по пътя, дори дето се вика само да е напукан асфалта и пак ми тропа, и нещото което ми е интересно е че като карам бавно се усеща а като карам по бързо да кажем над 60км/ч не го чувам, може да си го има но не го раличавам от шума на гумите и т.н. Ако имам нещо разбито по кормилната система не трябва ли да усещам нещо във волана? Какво в накрайник на кормиланата рейка, това е самия край където вече се захваща за гумата(нещо като ябалковиден болт с уплътнение????), или целия метален прът който излиза от и аз незнам как да го назова....... Той ми каза че селеновите втулки са заминали може ли да тропа от тях така
                не може, ами със сигурност тропа от тях, но доколкото разбрах ти е казал че имаш и луфт в рейката, накрайника на рейката се състои от две части шарнирен болт към гумата и вътрешна част която се захваща към самата реика /на тази част ябълковидния болт е под маншона на рейката и не се вижда/
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Побърках се от майстори току що звъннах във Вантотрейд и от там ми казаха че селенови втулки не предлагат Фиат не прозивеждат такива неща и евентуално може някоя алтернативна фирма но не било хубаво, и вика най добре да си сменя целия носач, абе тия хора уред ли са. къде трябва да отида че да не ми одерат кожата и да кажат нещо по нормално

                  Коментар


                    #10
                    lamarin1 написа:
                    Побърках се от майстори току що звъннах във Вантотрейд и от там ми казаха че селенови втулки не предлагат Фиат не прозивеждат такива неща и евентуално може някоя алтернативна фирма но не било хубаво, и вика най добре да си сменя целия носач, абе тия хора уред ли са. къде трябва да отида че да не ми одерат кожата и да кажат нещо по нормално
                    на сточна гара в неделя
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      lamarin1 написа:
                      Побърках се от майстори току що звъннах във Вантотрейд и от там ми казаха че селенови втулки не предлагат Фиат не прозивеждат такива неща и евентуално може някоя алтернативна фирма но не било хубаво, и вика най добре да си сменя целия носач, абе тия хора уред ли са.
                      Абе и аз имах този проблем и ми смениха само тампона на носача(15лв), а за труд малко повече ама не сещам вече колко,защото стария се избива на преса. Наистина ФИАТ не правят само тампон а предлагат цял носач. Значи моя си го купих тук във Варна от "Италиянеца".Не може да няма и в София някъде.
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Lancia Y

                      Коментар


                        #12
                        lamarin1 написа:
                        Побърках се от майстори току що звъннах във Вантотрейд и от там ми казаха че селенови втулки не предлагат Фиат не прозивеждат такива неща и евентуално може някоя алтернативна фирма но не било хубаво, и вика най добре да си сменя целия носач, абе тия хора уред ли са. къде трябва да отида че да не ми одерат кожата и да кажат нещо по нормално
                        Докога ще им викате селенови ????Правилното название е сайлент втулки :D
                        АЛ.ПЕТРОВ
                        FIAT PUNTO 1.2 8V

                        Коментар


                          #13
                          Селенови е побългарено, ние от СЕЙЛЕНТОВИ не разбираме
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            Да ама в тях химическия елемент СЕЛЕН не присъства.Има само гума и метал. :D :D :D :D :D
                            АЛ.ПЕТРОВ
                            FIAT PUNTO 1.2 8V

                            Коментар


                              #15
                              Има ли някакъв смисъл да се спори, на мене майстора ми каза селенови втулки и аз да го предавам, все мерси за корекцията.Кое е тампон на носача нещо снимка може ли някой да пусне. Аз трябва да видя да я кача някъде и да я снимам отдуло.Някой да знае в София около Дружба 2, канал на който мога да си кача колата без някой да ми иска пари или нещо подобно :D Благодаря все пак за помоща

                              Коментар

                              Working...
                              X