Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с запалване Fait Coupe 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с запалване Fait Coupe 2.0 16v

    Христос Воскресе, Колеги имам проблем ще се радвам ако можете да помогнете, че купето много почна да ме ядосва!Колата когато е студена пали от раз, но като е загряла и я загася и след това не иска да запали докато не мине поне 1 час...Гориво подава обаче искра няма!Не мога да си обясня какво се случва с тая кола...харчи 18-20 на 100 не пали иначе като запали върви добре...Кабелите са нови мотора е 2000 км от основен ремонт!Това почна да го прави от 1 месец насам, ако някой е имал такъв проблем и може да помогне ще съм много благодарен!
    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

    #2
    кола

    Като начало датчик на вала
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Или фазовия в делкото. Имах такъв случай. Те и двата са един дол дренки.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Благодаря много за отговорите...А да попитам датчика на вала доло на маховика ли е или се бъркам?
        Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

        Коментар


          #5
          Не, до ремъчната шайба, от страната на хидравликата (компресора на климатика, ако има)
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #6
            Joro написа:
            Не, до ремъчната шайба, от страната на хидравликата (компресора на климатика, ако има)
            Добрем...а него направо с нов да го заменям така ли или има вариант да се поправи?
            Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

            Коментар


              #7
              Най-добре първо я закачи на компютър за диагностика. При този разход и отказ да пали само на топъл ДВГ ... вариантите едва ли са само 2.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                Dido_Lyubenov написа:
                Най-добре първо я закачи на компютър за диагностика. При този разход и отказ да пали само на топъл ДВГ ... вариантите едва ли са само 2.
                Май ще и търса нов собственик защото ще заминавам за чужбина и няма смисъл да набивам излишни пари...а вече набих много беше с изтропал мотор
                Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                Коментар


                  #9
                  E добра реклама й направи преди да я пуснеш за продажба Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 И според мен я закачи на комп,иначе играеш на проба-грешка.На диагностика трябва да си покаже.
                  Fiat Tipo
                  Corsa b комби !

                  Коментар


                    #10
                    pecata написа:
                    E добра реклама й направи преди да я пуснеш за продажба Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 И според мен я закачи на комп,иначе играеш на проба-грешка.На диагностика трябва да си покаже.
                    Е кво казвам на хората + тва смених колянов вал биела лагери всичките...борщанга гарнитури ремъци...феродов диск на съединитела че и той беше заминал...няма да я права...вече тотално неще да пали...жал ми е за мотора че е ревизиран
                    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                    Коментар

                    Working...
                    X