petar55 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател
Collapse
X
-
Hristian_Aleksiev написа:Наливам му Fuchs 10W40 полусинтетика и за сега 3-та година не съм долял и капка. Колкото и да е износен кат не го бута или гори значи му е рано за добавкиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега от това което изчетох до тук виждам,че имаш почти като моя проблем.Разликата е само,че аз съм с Пунто на газ,паля на бензин и минавам на газ автоматично.Симптомите които си описал са идентични на тези който имам и аз за втори пътвече и проблема си е от изпарителя!!! Една профилактика и нещата си станаха като по старо му,без гаснения по светофари,трудно палене менене на обороти и т.н. Сега съм пак на същият хал и пак ще правя профилактика,но съм пред заплата и изчаквам малко постъпления по сметката. От ’’хубавите’’ горива с които караме така се получава на осем месеца профилактика за една година и половина съм минал 36 000 км. , от които 30 000 на газ и равносметката която си правя вече,че на 15-20 хулади ще трябва профилактика.Дано да съм ти бил полезен и да съм се оказал прав и във твоят случайPolice_pz
Punto 1.1 55hp
Коментар
-
Така е колега горивата ни са просто за чудо и приказ. Вчера се хванах и махнах клапана на ниското налягане, след две седмици умиване и акъли стигнахме до извода че той прави белята( изпуска газ към колекторите). Свалих го нямаше много боклук вътре, но все пак почистих с бензин навсякъде. Има една гумичка която фактически затваря. Подобна е на гумичките на старите модели батерии на чешмите. Та във въпросната гумичка леко беше започнал да се образува канал. Нямах под ръка такава резервна затова я обърнах. После свалих и клапана за високото налягане, на моя филтъра му е пластмасов с метална решетчица и магнитче вътре( няма да казвам колко боклук падна от там) та и него го почистих и за сега два дни имам 5-6 паления без да съм имал проблеми. Като че ли проблема е решен, но нека да изчакам още ден два, сега пред седмицата имам повече разхождане из града и ще кажа със сигурност какво е станало.
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:Тук за клея малко ме затрудни. Каде се отлага ако го има и какво точно представлява. Ако ме питаш за онова кафявото което се натрупва по капачката зимата(прилича на боза). Не съм срещал от него досегаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Та така. Сега мисля вече мога официално да кажа, че колата се оправи. Проблема беше в клапана на изпарителя( тоя за ниското налягане) Той затваря с помощта на една гумичка подобно на батериите за чешмите. Във въпросната гумичка беше започнал да се образува канал. Просто обърнах гумичката щото нямах резервна да я сменя, почистих там където можах да стигна с тампони с бензин. След това разглобих и клапана за високото налягане( все пак 3 години не беше пипан) Продухах филтърчето му, очистих магнитчето и после по обратен ред сглобих. След това колата си заработи добре вече 4-ти ден проблеми не съм имал, отначало като че ли оборотите бяха малко ниски, поразбутах врътката на изпарителя, после тази на тройника и сега е добре, даже си мисля че е малко по-добре от преди и ще трябва да намаля малко газта да не вземе да гори много, но това ще е след една две бутилки газ да видим разхода. Благодаря на всички които се отзоваха и помогнаха за проблема. А за колегата дидо, ми отварял съм капака на клапаните веднъж, но беше месец след като купих колата да сменяме гарнитурата, тогава я сменя един приятел и не съм се заглеждал за клей. От тогава до сега три смени на масло, утре ще е четвъртата все от него сипвам и да чукна на дърво грижи не съм имал. При смяната пълним до горното деление на щеката, като му дойде време за смяна след 7-8 хиляди маслото е малко по-надолу, но доста далеч от минимума.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар