Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    petar55 написа:
    Колега,имах същото Браво и същия проблем.Първото палене беше нормално,но следващата минута беше с доста въртене на стартера и на гас и бензин.Колата беше на 220 х.км.Първия клиент който искаше да я купи направи такъв експеримент с паленето и видя че на второто топло стартиране колата тудно запали и веднага се отказа от покупката.Явно разбра човека,че компесията си е позаминала.Бях сменил клапани и гумички на клапаните.Имаше луфтове в буталата,но сегменти не смених.Слагах различни добавки и разбрах,че спираше пушенето ,нямаше разход на масло,мощноста на мотора се подобряваше и паленето ставаше винаги от първия път.Така я карах до 290 х.км и я продадох.При първото палене буталата са сухи и запекли,хлабините малки и затова паленето е по-лесно.
    Колега обясни ми тогава защо проблема се появява при каране на газ, а когато е на бензин нямам ядове. Компресията е еднаква дали ще карам на газ дали на бензин . Благодаря за мнението, но си мисля че не е от компресия.ППЧетете цяла тема не последните 2-3 мнения
    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

    Коментар


      #32
      При мен на газ също палеше по-трудно.Твоето Браво на колко км е?От колко време го караш?
      Petar

      Коментар


        #33
        При мен пали трудно след спиране на газ. Паля винаги на бензин и след това обръщам. Ако го карам само на бензин проблеми нямам. Бравото го карам от 3 години, проблема е от последния месец. На километража пише 206 000 ма дали са толкова не знам, аз го взех на 183 000
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #34
          Hristian_Aleksiev написа:
          Наливам му Fuchs 10W40 полусинтетика и за сега 3-та година не съм долял и капка. Колкото и да е износен кат не го бута или гори значи му е рано за добавки
          Остава ли клей от това масло или не си проверявал ? Пък и аз съм с ТД и трябва да внимавам, че маслото е подложено на голям тормоз :D затова наливам каквото препоръчват в книжката.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #35
            Тук за клея малко ме затрудни. Каде се отлага ако го има и какво точно представлява. Ако ме питаш за онова кафявото което се натрупва по капачката зимата(прилича на боза). Не съм срещал от него досега
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #36
              Колега от това което изчетох до тук виждам,че имаш почти като моя проблем.Разликата е само,че аз съм с Пунто на газ,паля на бензин и минавам на газ автоматично.Симптомите които си описал са идентични на тези който имам и аз за втори пътвече и проблема си е от изпарителя!!! Една профилактика и нещата си станаха като по старо му,без гаснения по светофари,трудно палене менене на обороти и т.н. Сега съм пак на същият хал и пак ще правя профилактика,но съм пред заплата и изчаквам малко постъпления по сметката. От ’’хубавите’’ горива с които караме така се получава на осем месеца профилактика за една година и половина съм минал 36 000 км. , от които 30 000 на газ и равносметката която си правя вече,че на 15-20 хулади ще трябва профилактика.Дано да съм ти бил полезен и да съм се оказал прав и във твоят случай
              Police_pz
              Punto 1.1 55hp

              Коментар


                #37
                Така е колега горивата ни са просто за чудо и приказ. Вчера се хванах и махнах клапана на ниското налягане, след две седмици умиване и акъли стигнахме до извода че той прави белята( изпуска газ към колекторите). Свалих го нямаше много боклук вътре, но все пак почистих с бензин навсякъде. Има една гумичка която фактически затваря. Подобна е на гумичките на старите модели батерии на чешмите. Та във въпросната гумичка леко беше започнал да се образува канал. Нямах под ръка такава резервна затова я обърнах. После свалих и клапана за високото налягане, на моя филтъра му е пластмасов с метална решетчица и магнитче вътре( няма да казвам колко боклук падна от там) та и него го почистих и за сега два дни имам 5-6 паления без да съм имал проблеми. Като че ли проблема е решен, но нека да изчакам още ден два, сега пред седмицата имам повече разхождане из града и ще кажа със сигурност какво е станало.
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #38
                  Ще чакам да пишеш имало ли е ефект
                  Police_pz
                  Punto 1.1 55hp

                  Коментар


                    #39
                    Hristian_Aleksiev написа:
                    Тук за клея малко ме затрудни. Каде се отлага ако го има и какво точно представлява. Ако ме питаш за онова кафявото което се натрупва по капачката зимата(прилича на боза). Не съм срещал от него досега
                    Да, и това, но най добре се вижда ако си свалял капака на клапаните, по вътрешната страна и по главата се натрупва един слой който пада само със стъргане или силен разтворител. Зададох въпроса, защото на мой приятел от такъв клей от гадни масла, на Ауди А4 чак се беше задръстила цедката на маслената помпа.
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #40
                      Та така. Сега мисля вече мога официално да кажа, че колата се оправи. Проблема беше в клапана на изпарителя( тоя за ниското налягане) Той затваря с помощта на една гумичка подобно на батериите за чешмите. Във въпросната гумичка беше започнал да се образува канал. Просто обърнах гумичката щото нямах резервна да я сменя, почистих там където можах да стигна с тампони с бензин. След това разглобих и клапана за високото налягане( все пак 3 години не беше пипан) Продухах филтърчето му, очистих магнитчето и после по обратен ред сглобих. След това колата си заработи добре вече 4-ти ден проблеми не съм имал, отначало като че ли оборотите бяха малко ниски, поразбутах врътката на изпарителя, после тази на тройника и сега е добре, даже си мисля че е малко по-добре от преди и ще трябва да намаля малко газта да не вземе да гори много, но това ще е след една две бутилки газ да видим разхода. Благодаря на всички които се отзоваха и помогнаха за проблема. А за колегата дидо, ми отварял съм капака на клапаните веднъж, но беше месец след като купих колата да сменяме гарнитурата, тогава я сменя един приятел и не съм се заглеждал за клей. От тогава до сега три смени на масло, утре ще е четвъртата все от него сипвам и да чукна на дърво грижи не съм имал. При смяната пълним до горното деление на щеката, като му дойде време за смяна след 7-8 хиляди маслото е малко по-надолу, но доста далеч от минимума.
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #41
                        Явно маслото е добро. Успех !
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар

                        Working...
                        X