Hristian_Aleksiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател
Collapse
X
-
Dido_Lyubenov написа:Hristian_Aleksiev написа:spark написа:Преди да гасиш колата преминавай на бензин, изфорсирай леко, изчакай 2-3 сек и гаси.
Коментар
-
kenar11 написа:Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:kenar11 написа:Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
Коментар
-
Ами то и при палене на газ пак го има ефекта. Това най вероятно е от това че позицията която е за палене на газ при това копче моито е така направена, че дори и да искаш да запалиш на газ при самото завъртане дюзата успява да впръска малко количество бензин и пак се омазват нещата. Дано проблема да е от изтичане на газ от изпарителя. Ако е от него при смяна на мембрана и почистване проблема трябва да се реши и пак колата да си стане нормална за каране както си беше до скоро
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:А това е за колегата дидо: Дали ще мога сам да си изчистя изпарителя, нужно ли е да го свалям, изискват ли се специални инструменти, или е по добре да отида при някой който се занимава( ако е скъсана мембраната тъкмо да ми я смени, та да не се налага два пъти да свалям изпарител, че както казах преди като го слагахме го навряхме на такова място дето да не можем да го извадим после)Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kenar11 написа:Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:kenar11 написа:Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
Коментар
-
petar55 написа:Колега,компресията на двигателя е лоша!Поизносил се е мотора.Сложи добавка в маслото за по-евтино решение на проблема.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Вярно за компресията не би беше идвало на ум, може и да има нещо вярно знам ли Ма малко се съмнявам. Той че ще е поизносен мотора ще е поизносен, Не карам със селения. Наливам му Fuchs 10W40 полусинтетика и за сега 3-та година не съм долял и капка. Колкото и да е износен кат не го бута или гори значи му е рано за добавки
Коментар
-
Колега,имах същото Браво и същия проблем.Първото палене беше нормално,но следващата минута беше с доста въртене на стартера и на гас и бензин.Колата беше на 220 х.км.Първия клиент който искаше да я купи направи такъв експеримент с паленето и видя че на второто топло стартиране колата тудно запали и веднага се отказа от покупката.Явно разбра човека,че компесията си е позаминала.Бях сменил клапани и гумички на клапаните.Имаше луфтове в буталата,но сегменти не смених.Слагах различни добавки и разбрах,че спираше пушенето ,нямаше разход на масло,мощноста на мотора се подобряваше и паленето ставаше винаги от първия път.Така я карах до 290 х.км и я продадох.При първото палене буталата са сухи и запекли,хлабините малки и затова паленето е по-лесно.Petar
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар