Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Hristian_Aleksiev написа:
    spark написа:
    Преди да гасиш колата преминавай на бензин, изфорсирай леко, изчакай 2-3 сек и гаси.
    Ами номера става, но колата иска да поработи поне 2-3 минути за да няма проблем . А относно профилактиката на изпарителя, най вероятно ще се случи. Вчера се мъчиха да ми обяснят проблема. Та обяснението беше, че след като изгася то газта която се намира между клапана и изпарителя по принцип трябва да си остане там. По някаква причина ( най-вероятно затлачване/ скъсана мембрана- по малко вероятно защото разхода не се е вдигнал) газта се изпарява и отива в кухината под инжектора, демек в колектора. При опит да запаля се получава леко задавяне и затова паленето е трудно. Днес мислих мислих, има резон в това. Вие как мислите?
    Точно поради тази причина ти препоръчах профилактика на изпаритела, просто не изпаднах в подробности.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      Dido_Lyubenov написа:
      Hristian_Aleksiev написа:
      spark написа:
      Преди да гасиш колата преминавай на бензин, изфорсирай леко, изчакай 2-3 сек и гаси.
      Ами номера става, но колата иска да поработи поне 2-3 минути за да няма проблем . А относно профилактиката на изпарителя, най вероятно ще се случи. Вчера се мъчиха да ми обяснят проблема. Та обяснението беше, че след като изгася то газта която се намира между клапана и изпарителя по принцип трябва да си остане там. По някаква причина ( най-вероятно затлачване/ скъсана мембрана- по малко вероятно защото разхода не се е вдигнал) газта се изпарява и отива в кухината под инжектора, демек в колектора. При опит да запаля се получава леко задавяне и затова паленето е трудно. Днес мислих мислих, има резон в това. Вие как мислите?
      Точно поради тази причина ти препоръчах профилактика на изпаритела, просто не изпаднах в подробности.
      Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.

      Коментар


        #18
        kenar11 написа:
        Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
        Колега аз не искам да паля на газ. Копчето ми е автоматично, паля винаги на бензин и след това тя сама си обръща. Старая се поне малко дюзата да поработва през лятото да не клеяса. Затова сложих такова копче.А това е за колегата дидо: Дали ще мога сам да си изчистя изпарителя, нужно ли е да го свалям, изискват ли се специални инструменти, или е по добре да отида при някой който се занимава( ако е скъсана мембраната тъкмо да ми я смени, та да не се налага два пъти да свалям изпарител, че както казах преди като го слагахме го навряхме на такова място дето да не можем да го извадим после)
        Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
        Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

        Коментар


          #19
          И при загрял двигател ли...? напълно излишно е

          Коментар


            #20
            Hristian_Aleksiev написа:
            kenar11 написа:
            Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
            Колега аз не искам да паля на газ. Копчето ми е автоматично, паля винаги на бензин и след това тя сама си обръща. Старая се поне малко дюзата да поработва през лятото да не клеяса. Затова сложих такова копче.А това е за колегата дидо: Дали ще мога сам да си изчистя изпарителя, нужно ли е да го свалям, изискват ли се специални инструменти, или е по добре да отида при някой който се занимава( ако е скъсана мембраната тъкмо да ми я смени, та да не се налага два пъти да свалям изпарител, че както казах преди като го слагахме го навряхме на такова място дето да не можем да го извадим после)
            При това положение проблема е,че в двигателя остават пари от газтта, оправия няма,освен ако не изчакаш един час и тогава да запалиш или да я палиш като загрее винаги на газ.

            Коментар


              #21
              Ами то и при палене на газ пак го има ефекта. Това най вероятно е от това че позицията която е за палене на газ при това копче моито е така направена, че дори и да искаш да запалиш на газ при самото завъртане дюзата успява да впръска малко количество бензин и пак се омазват нещата. Дано проблема да е от изтичане на газ от изпарителя. Ако е от него при смяна на мембрана и почистване проблема трябва да се реши и пак колата да си стане нормална за каране както си беше до скоро
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #22
                Hristian_Aleksiev написа:
                А това е за колегата дидо: Дали ще мога сам да си изчистя изпарителя, нужно ли е да го свалям, изискват ли се специални инструменти, или е по добре да отида при някой който се занимава( ако е скъсана мембраната тъкмо да ми я смени, та да не се налага два пъти да свалям изпарител, че както казах преди като го слагахме го навряхме на такова място дето да не можем да го извадим после)
                Не ми се е налагало да свалям и ремонтрам изпарител, защото всички коли на газ кито съм карал са ми били служебни. Доколкото знам от мои приятели, които имат газови уретби, процедурата не е сложна. Разглобяваш почистваш, сменяш ако е необходимо нещо да се смени и сглобяваш. Мембраната има някъкъв живот, и трябва да се сменя след определен пробег дори да не е спукана, защото се променя еластичноста и.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #23
                  kenar11 написа:
                  Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
                  Ей, това не е жигула :D И човека ти казва че колата се дави, ако е угасена скоро и то на газ, тоест, има газ когато изобщо нетрябва да има.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #24
                    Ами ще се поровя в раздела за газови уредби да видя може ли да изкочи от там нещо по въпроса за профилактиката, ще се разтърся дали мога да си намеря мембрана из габрово и на каква цена. След Гергьов ден ше действам и ще обадя как са нешата.
                    Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                    Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                    Коментар


                      #25
                      При мен прблема беше с идентични симптоми на бравото,оказа се че изпарителя изпуска останалата газ в него и след гасене тя отиваше към цилиндрите и колата се давеше.След профилактика на изпарителя всичко се оправи.Така че моят съвет е да се провери точно това.
                      Fiat Brava 1.2,16в

                      Коментар


                        #26
                        Dido_Lyubenov написа:
                        kenar11 написа:
                        Колега,според мене проблема е в недостиг на газ,сложи едно бутонче и преди всяко палене на газ независимо, че двигателя е топъл да му пускаш газ.Най-добре става като натиснеш педала на гаста до край да се отвори клапата натискаш бутончето да вкара газ пускаш педала и палиш.
                        Ей, това не е жигула :D И човека ти казва че колата се дави, ако е угасена скоро и то на газ, тоест, има газ когато изобщо нетрябва да има.
                        Не се занимавам с това и не разбирам,извинявам се...

                        Коментар


                          #27
                          Колега,компресията на двигателя е лоша!Поизносил се е мотора.Сложи добавка в маслото за по-евтино решение на проблема.
                          Petar

                          Коментар


                            #28
                            petar55 написа:
                            Колега,компресията на двигателя е лоша!Поизносил се е мотора.Сложи добавка в маслото за по-евтино решение на проблема.
                            Де го чукаш, десе пука ? Как ти хрумна тая идея ? :D Чети и ще разбереш, че проблем има само при определени обстоятелсва. И ! Ако си налива масло Селениа, абсолютно никакви добавки не са желателни. То си има всичко от което има нужда Фиат-а. А от старите фиатаджии знам, че италиански я Фиат с друго масло бързо сдава багажа. Аз лично няма да експериментирам .Успех !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #29
                              Вярно за компресията не би беше идвало на ум, може и да има нещо вярно знам ли Ма малко се съмнявам. Той че ще е поизносен мотора ще е поизносен, Не карам със селения. Наливам му Fuchs 10W40 полусинтетика и за сега 3-та година не съм долял и капка. Колкото и да е износен кат не го бута или гори значи му е рано за добавки
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар


                                #30
                                Колега,имах същото Браво и същия проблем.Първото палене беше нормално,но следващата минута беше с доста въртене на стартера и на гас и бензин.Колата беше на 220 х.км.Първия клиент който искаше да я купи направи такъв експеримент с паленето и видя че на второто топло стартиране колата тудно запали и веднага се отказа от покупката.Явно разбра човека,че компесията си е позаминала.Бях сменил клапани и гумички на клапаните.Имаше луфтове в буталата,но сегменти не смених.Слагах различни добавки и разбрах,че спираше пушенето ,нямаше разход на масло,мощноста на мотора се подобряваше и паленето ставаше винаги от първия път.Така я карах до 290 х.км и я продадох.При първото палене буталата са сухи и запекли,хлабините малки и затова паленето е по-лесно.
                                Petar

                                Коментар

                                Working...
                                X