Здравейте колеги. От известно време забелязвам, че като позагрее двигателя паленето не е от раз. Насочил съм се към стъпковия мотор. Ситуацията е следната. Когато е студена пали без проблем. Когато е топла върти малко повече от нормалното 3-4 секунди тогава пали, обаче пали на 500-600 оборота и след 4-5 секунди постепенно ги качва на 800-900. Ако и помогна с педала на газта си пали без проблем. Затова съм се насочил към стъпковия мотор. Той и така и така си ми прави бели от време на време ( блокира в крайно положение и колата гасне) та се налага да слизам и да го размърдвам на ръка Отварял съм преди такова нещо то вътре само пластмаси Има ли начин това да се почисти примерно, да се сложи бяла грес или нещо подобно. Или просто е толкова износен че спасение няма да има. Не ми се купува нов 130 лв не ми се дават, очаквам скоро да сменям съединител та събирам финансиране за там. Ако някой има идеи нека ги сподели ще съм му благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател
Collapse
X
-
Re: Bravo 1.4 12V затруднено палене на топъл двигател
Колега здравей.Имам същия Фиат и имах същия проблем до преди един месец.Малко съм бос по двигатели,но ето кво се случи с мене.Колата не само че трудно палеше топла,ми и гаснеше на сфетофарите .Един ден ми се прецака алтернатора и го свалихме за ремонт.След монтажа на ремонтирания алтернатор проблема с трудното палене и гаснене по сфетофарите изчезна.Незнам каква е връзката и дали има изобщо,но това е истината при мене.Дано да се появи някой по вещ колега от мен да напише и той два реда.Весели празници.
-
Днес има продължение на темата. Ходих при приятел, който се занимава с ел. инсталации на автомобили, всъщност до скоро това и работеше. Та с него премерихме тпс-а, стъпковия мотор, датчика на температурата. Всичко си беше в нормите които са дадени в аутодатата. Искра се подава на свещите. Обадихме се на негов приятел и той ни закара на съвсем друго място Даде предположение, че има вероятност при спиране на колата, остатъчната газ от изпарителя да отива до инжектора и когато реша след спиране и стоене 10-15-20 минути да запаля, колата да се дави, от сместа газ и бензина впръскан от дюзата. Имал ли е някой подобни преживявания? И ако се окаже хипотезата правилна то най вероятно ще се наложи да ходя да сменям мембрана на изпарителя????
Коментар
-
Hristian_Aleksiev написа:Днес има продължение на темата. Ходих при приятел, който се занимава с ел. инсталации на автомобили, всъщност до скоро това и работеше. Та с него премерихме тпс-а, стъпковия мотор, датчика на температурата. Всичко си беше в нормите които са дадени в аутодатата. Искра се подава на свещите. Обадихме се на негов приятел и той ни закара на съвсем друго място Даде предположение, че има вероятност при спиране на колата, остатъчната газ от изпарителя да отива до инжектора и когато реша след спиране и стоене 10-15-20 минути да запаля, колата да се дави, от сместа газ и бензина впръскан от дюзата. Имал ли е някой подобни преживявания? И ако се окаже хипотезата правилна то най вероятно ще се наложи да ходя да сменям мембрана на изпарителя????Fiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
Коментар
-
Днес направих така... Карах я цял ден на бензин. Палил съм между 10 и 15 пъти, нямаше никакъв проблем. прибрах се взех празни бутилки биричка и отскочих до магазина. По пътя минах на газ. На излизане от магазина: трудно запалване. Прибрах се огасих я докато отворя вратата на гаража. На следващото палене пак проблем. Явно проблема не е по електрониката. Има нещо общо с газта. Може да е свързано и с ламбдата. Незнам. Относно въздухозаборника на филтъра махнат е още в началото на март( винаги го махам като се позатопли времето и го слагам чак декември). Колата няма емулатор, а сме и сложили реле прекъсващо сигнала на лабдата. Релето е поне от година и половина там. Проблемите ми се появиха от преди около два месеца. Може би нещо по релетата или самото ключе за газта да е почнало да прави мекета. За сега сме в задънена улица, явно ще трябват още тестове, но засега клоним към нещо свързано с изпарителя(клапана). Не вярвам да е свързано с ел. елементите от газовата уредба по простата причина че проблема както казах в предните постове се появява след 10-15 минутки след спиране на двигателя на газ. АКо нещо дава грешка дали в компютъра дали някаде другаде ще я дава и веднага след спиране, а при мен не е така. Угася ли двигателя и реша да запаля веднага след това проблем няма
Коментар
-
Проблема е че колата се гаси на газ, а после пали на бензин- всичко е в едни моторетки на маркуча на газта, които при топъл двигател не се връщат- те вземат инфо и от температурата и т.н. и като се пали на топло просто навлиза друго количество въздух и затова. Ами като караш на газ- то тогава се примири с още 2-3 сек. въртене на стартера на топъл двигател, освен това генератора ще зареди въртенето още в първите 200 метра, така че не се косете за тези дреболий.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Колега тоя двигател 1.4 е една проста моноинжекция( леко подобрение на карбуратора) няма нито дебитомер нито нищо, и проблема не е палене с 2-3 секунди въртене повече. Тя не иска да запали, пали с 300 зора на 500 оборота, все едно че е задавена. И това е от 2 месеца преди това 2 години нямаше грижи. Нещо има ама какво е???
Коментар
-
Така като чета за проблема, си мисля че си с обикновена газова уретба. Ако е така, защо не си направиш една профилактика на изпаритела, сигурно е затлачен с мизерия, и вероятно мембраната се е скапала вече. Започни от отва че има проблем когато използваш газ.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
КИМИ - Не мисля че е нещо по оригиналната ел. инсталация на колата. Когато се кара на бензин проблеми няма. Все повече се насочвам към изпарител, както казва колегата дидо( с обикновена уредба съм, то няма как да сложа инжекцион ). или има някакво запушване на изпарителя или нещо по клапана. Надявам се мембраната да не се е скапала, все пак след като запали проблеми няма. Оборотите са перфектни, разхода също. По великден я разходих малко извънградско. ми даде разход 8.1 на 100 газ. Тя по малко не е горила никога. Надявам се да е нещо зацапано, или пък някое реле на прави мекета, знам ли. Накрая ще сваля изпарителя, нищо че е наврян в на кучето г*за и ще загубя половината ден Просто се надявах някой да е имал същия проблем и да даде лесна диагноза. Тая седмица трима четирима човека гледат и се чудят кво може да е Благодаря за мненията, надявам се все още да се намери някой да даде акъл та да оправим колцата без да е нужно да ходя по сервизи и диагностики
Коментар
-
spark написа:Преди да гасиш колата преминавай на бензин, изфорсирай леко, изчакай 2-3 сек и гаси.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар