Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Буксува ми съединителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Буксува ми съединителя

    Колата е Темпра 1,6 94 година. На трета и четвърта някъде около 3000 оборота почва да буксува, оборотите леко падат. На какво може да се дължи? Не съм сменял жилото. Може ли от него да е? Или ще трябва да се сменя всичко?
    Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
    Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
    Совалката средно на LPG
    Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

    #2
    ами май ще трябва да се сменя съединителя
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      незнам какво си мислиш, но ако ти боксува съединителя оборотите няма да ти падат, а ще се вдигат.Иначе ако е износен съединитела с натягане може да искара още някой друг километър, но най- добре да се смени
      Tofas- Sahin 1.6 карб.

      Коментар


        #4
        Сменяй щото после и притискателен ще сменяш

        Коментар


          #5
          Ема той щом на 4-та (директна) буксува как изобщо тръгва?!? - Типо-то като беше за съединител тръгвах с крак (колкото и смешно да е) ама после вървеше добре без да буксува
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Re: Буксува ми съединителя

            Fiat 127 написа:
            Колата е Темпра 1,6 94 година. На трета и четвърта някъде около 3000 оборота почва да буксува, оборотите леко падат. На какво може да се дължи? Не съм сменял жилото. Може ли от него да е? Или ще трябва да се сменя всичко?
            Ако е започнал да боксува, може да се направи опит с регулиране от жилото, но не даде ли резултат, трябва да се смени комплект - иначе не е оправдан труда по смяната!

            Коментар


              #7
              zfa159 написа:
              Ема той щом на 4-та (директна) буксува как изобщо тръгва?!? - Типо-то като беше за съединител тръгвах с крак (колкото и смешно да е) ама после вървеше добре без да буксува
              логически е така, но пропускаш нещо-високите обороти. аз допреди месец бях така-тръгвам без никакъв проблем /с чисто нов съединител съм/ обаче на 3 и на 4 само ми буксува при над 4500 оборота. там натоварванията също са огромни, представи си натоварена кола по байр нагоре на 5000 оборота как няма да пробуксува
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Тръгвам си нормално. Само на трета и четвърта буксува. Сега съм се засилил газова да слагам ама ако съединителя се предаде първи лошо. Иначе ако сменям мисля да сменям всичко. Така или иначе ще се сваля по добре всичко да е ново. Ще дам малко повече ама да ми е читава работата. Само се притеснявам, че като си купих колата тоя дето ми я огледа каза като сменям съединителя да сменя и незнам си кво по скоростната кутия. Някакъв биел или нещо такова не си спомням кво е.ПС Гледах някъде цени от порядъка но 90-100 лева комплект. Предполагам и за смяната някъде 60-70
                Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                Совалката средно на LPG
                Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                Коментар


                  #9
                  моят опит е смяна съединител окло 45 лв. самяната в моя гараж от мен и брат ми един вид само с две бири се разминах(да будем точни три че и баща ми удари едно рамо докато я сваляхме и слагахме че то тя си тежи та двамата с брат ми отгоре аз отдолу)за 5 часа колата си беше на гумите 45лв. + 3 бири Ако решиш нещо да правиш сам първо питай преди да развиваш болтове, и имай на предвид че без канал мноооого трудно
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #10
                    Fiat 127 написа:
                    Тръгвам си нормално. Само на трета и четвърта буксува. Сега съм се засилил газова да слагам ама ако съединителя се предаде първи лошо. Иначе ако сменям мисля да сменям всичко. Така или иначе ще се сваля по добре всичко да е ново. Ще дам малко повече ама да ми е читава работата. Само се притеснявам, че като си купих колата тоя дето ми я огледа каза като сменям съединителя да сменя и незнам си кво по скоростната кутия. Някакъв биел или нещо такова не си спомням кво е.ПС Гледах някъде цени от порядъка но 90-100 лева комплект. Предполагам и за смяната някъде 60-70
                    за съединител дадох 94 лв за смяна 80. майстора ти е казал да смениш 2-та семеринга сигурно, аз не го знаех и сега заради някви семерингчета за 2 лв трява пак да се отваря. ама дали така ще стане е друг въпрос
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      За типо-то цените бяха както следва :- феродов диск - 45лв.- лагер 20лв.- притискателен диск - 45лв.Общо 110.Работата си беше от мен понеже 1.1 мотора и сам си го вадя
                      Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за отговорите. Ще се опитам нещо с жилото да направя. Ако не стане ще има як ремонт. Ще гледам ако мога да смена всичко и тия семеринги даже.
                        Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
                        Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
                        Совалката средно на LPG
                        Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

                        Коментар

                        Working...
                        X