Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кога и защо чукат клапаните ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега iuly_vn, създадих темата за да не спамим тази в която се завърза спора. Не заради някакви мераци. На тъп въпрос от типа "виждал ли си ДВГ" , какво да му отговориш на такъв човек ? А за биенето в гърдите - те хората могат и сами да преценят. Умешлено никъде не посочих с кого съм спорил, но ти реши да се изтъкнеш. Е аз ще замълча и ще чета мнения без да се "правя на майстор" .
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #17
      chaveto написа:
      iuly_vn написа:
      По-дългите повдигачи, особенно на по-големите двигатели /тъй наречените кавали/ намалят шума си с повишаване на температурата.
      Колега, кавала не е повдигача ами е оста на която се редят кобилиците. Казват му кавал защото е надупчено цялото под всяка една кобилица или там както е изпълнението. Идеята е маслото да минава през него и през отворите да смазва кобилиците.Не го приемай като заяждане.
      Да прав си за случая. Но аз говорех за източногерманската марка ИФа и по специално за модела Robur -дизел и бензин. Те са с въздушно охлаждане и там повдигачите в цяла Европа са извстни с течовте си от уплътненията, понеже са отвън. Излизат от картера през упкътнител и влизат в главата пак през уплътнител. Много смешно изпълнение. Именно на тях и на подобни двигатели с въздушно охлаждане викаме "кавали". Те са едни странно заоблени в краищата си. Иначе си абсолютно прав и за оста на кобилиците.
      Fiat Marea TD100

      Коментар

      Working...
      X