на машината от подписа. Тракането е толкова дразнещо и силно, че дори и музиката не го заглушава. Забелязах, че се появява след като започне да загрява колата, когато е студена го няма и се чудя дали може да е свързано с отоплителното радиаторче. Най-лошото е, че не мога да локализирам откъде идва, излиза някъде от вътрешността на таблото. Свалях цялата средна конзола като си мислех, че е някъде от касетофона, ама уви...Дайте идеи, някой да се е сблъсквал с подобен проблем, вярно че карам само по дупки, ама окачването ми е перфектно, а като седне някой в колата ще си помисли, че се разпада тоя Фиат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трака таблото на Bravo 1.8 - Решено!
Collapse
X
-
Всеки се е сблъсквал с проблема Просто целият салон е направен от пластмаса, на мен ми е дотегнало вече и почти не го карам бравото.Имаше теми за намаляване на шума на тея кошници с ВД-40 и парцали по дупките, за да се намали обаче.Но нещо за което се сещам е да си извадиш почти всичко от колата(без багажника) защото може едни 2 кутиики за дискове да тракат яко и да се чудиш от какво е.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
-
Бях махнал всичко от джабката и карах по павета с извадена джабка и разглобена централна конзола и трака се едно, че имам разбит тампон на носач и носача е вътре в купето, отвратителен шум, направо ми иде да го пусна да ходи в гората тоя Фияд.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Провери зад таблото, ако легнеш под него с фенерче може да видиш много неща и да ги напънеш за да разбереш кое може да е.Най-добре свикваи и ""волумето на макс""Аз така си свикнах и си карах, но понеже си взех друга кола, която по таблото има повече гума от колкото пластмаса, а на вратите само дръжките са пластмаса, та през каквато и дупка да мина не се чува тракането.Явно това е ключа-кола над 10годишна, да не трака.КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Клапа за рециркулация на въздуха нямам, а другите клапи, за да ги ревизирам трябва да сваля цялото табло, но наистина забелязах, че при тях има голям луфт. Най-странното е, че започва да чука след като колата почне да загрява, това не мога да си го обесня...--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Според мен виновника е "карданчето" на кормилния път! Наскоро имаше подобна тема, при мен също го има тракането..... най силно е при паваж и ръбести неравности, когато колата влиза с двете гуми едновременно в дупкаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Реших проблема с уплътняване на топлите тръби минаващи покрай пластмасата на кутията съдържаща климатичното радиаторче. Отоплителното ми радиаторче е ново и явно има малка разлика от оригинала и с него тръбите опират в пластмасата отзад и се получава страхотно тракане, е вече го няма за щастие, само дано дунапрена издъжи повече на топлината.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар