Радвам се да Ви пиша отново. Имам проблем с моят автомобил ( Мареа 1.6 99, с пластмасовия колектор). колата има и обикновена газова уредба със емулатори на дюзии и на ламда сонда. Проблемът който възъникна е че когато я паля за първи път през деня ( още стуена) няма никакъв проблем, пали на 1, 1 1/2 оборота на стартера. След като я угася ( работила е около 5, 10 мин) и понеча да я запаля, колата запалва и за миг гасне. Опитвал съм да и подам газ от педала но имам чуваството че не помага, каточе ли не го отчита. Това разбира се не се случва всеки път, понякога и пали без проблем, независимо че е палена преди това. Друг път пук пали, задържа оборотите на около 5,600 и след това си ги качва на 850, където и трябва да са. Лошото е че понякога въртя по 2, 3 пъти по 5, 6 секунди, и чак тогава пали, и най- интересното е че върти като " на сухо" все едно няма гориво да завърти, а гориво бол. Мисля си данеби да са ми запушени дюзите ? Свещите са ми нови на 2, 3 хил. км, японски, Дензо. Бензиновата помпа работи, чува се, на бензин нямам никакви ядове по принцип, както и на газ. Само това досадно непалене понякога, дразнещо е , поне за мен. Ще ви бъда много благодарен ако ме насчите към нещо за да мога да си го отстраня. Благодаря ви предварително. Весели великденски празници. Поздрави Тодор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемно стартиране на 1.6 16v
Collapse
X
-
nedialk00
мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от ряз
Коментар
-
колега и аз имам същият проблем и да ти кажа съм се отказал да търся какво е. Защото смених дебитомер, чистени дюзи, диагностика 10 пъти може би, свещи, пробвах с нови бобини и какво ли още не... и не става като реши, че ще запали от вторият път и това е. Даже и това което казва колегата nedialk00 съм го пробвал и пак е същото.Bravo 1.8 GT
Коментар
-
nedialk00 написа:мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от рязFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
ludiqbasist написа:nedialk00 написа:мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от рязBravo 1.8 GT
Коментар
-
nedialk00
Коментар
-
[/quote]колега ако е така, защото ще прави същия проблем и на газ? няма логика да е това поне според мен[/quote]Искам да поясня че колата е с газова уредба която е конфигурирана да пали винаги на бензин и над 2000 об. да преминава на газ. Веднага щом угася двигатела ( работещ на газ) колата преминава на бензин. Помпата е прекъсната с реле което след загасване автоматично отваря и подготвя следващия старт да е на бензин. Относно датчика на колянов вал, аз самия не смятам че симптомите водят на там.Нито ми гасне в движение, нито отказва категорично да запали. Пали но по-трудно и с повече въртене на стартера, което преди месец не се случваше, тогава палеше от едно "чукване". Благодаря на всичко писали в темата.Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
nedialk00 написа:датчика на коляновия вал е според мен http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1Bravo 1.8 GT
Коментар
-
Re: Проблемно стартиране на 1.6 16v
ludiqbasist написа:Радвам се да Ви пиша отново. Имам проблем с моят автомобил ( Мареа 1.6 99, с пластмасовия колектор). колата има и обикновена газова уредба със емулатори на дюзии и на ламда сонда. Проблемът който възъникна е че когато я паля за първи път през деня ( още стуена) няма никакъв проблем, пали на 1, 1 1/2 оборота на стартера. След като я угася ( работила е около 5, 10 мин) и понеча да я запаля, колата запалва и за миг гасне. Опитвал съм да и подам газ от педала но имам чуваството че не помага, каточе ли не го отчита. Това разбира се не се случва всеки път, понякога и пали без проблем, независимо че е палена преди това. Друг път пук пали, задържа оборотите на около 5,600 и след това си ги качва на 850, където и трябва да са. Лошото е че понякога въртя по 2, 3 пъти по 5, 6 секунди, и чак тогава пали, и най- интересното е че върти като " на сухо" все едно няма гориво да завърти, а гориво бол. Мисля си данеби да са ми запушени дюзите ? Свещите са ми нови на 2, 3 хил. км, японски, Дензо. Бензиновата помпа работи, чува се, на бензин нямам никакви ядове по принцип, както и на газ. Само това досадно непалене понякога, дразнещо е , поне за мен. Ще ви бъда много благодарен ако ме насчите към нещо за да мога да си го отстраня. Благодаря ви предварително. Весели великденски празници. Поздрави ТодорBravo 1.8 GT
Коментар
-
Ако колата ви пали след доста въртене сутрин или пали трудно след 2- ро 3- то въртене и като върнеш ключа и пак завъртиш на третия път запалва бързо-- клеморед- сменя се- няма ремонт- просто има един момент на износване когато ключа е на стартер, но по пистата за контакт прекъсва тока и компютъра почти не дава сигнали на бобината.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
КИМИ а как ще му обясниш тогава че пали и гасне после пак от клемореда? а не трябва ли докато върти и лампите по таблото да му премигват ако губи тока? макар че принципно съм съгласен с тебе, но точно в тоя случаи не мис е вярва.Мисля да послушаш маистора за регулатора на бензина, моята пущина и тя беше така, години се борех с тва палене, само че моята сутрин не щеше после топла денем палеше без проблем. Колегата U_bo имаше твоя проблем сутрин пали после топла неще, смени регулатора и се оправи.Разбира се тва са само насоки и предположения, с тоя мотор лесно на глава не се излиза , та предполагам още доста ще се радваш да ни пишеш лошото е когато спреш да се радваш Gal 76 не заблуждаваи човека, копчето в този случая е направено точно както трябва.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар