Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемно стартиране на 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблемно стартиране на 1.6 16v

    Радвам се да Ви пиша отново. Имам проблем с моят автомобил ( Мареа 1.6 99, с пластмасовия колектор). колата има и обикновена газова уредба със емулатори на дюзии и на ламда сонда. Проблемът който възъникна е че когато я паля за първи път през деня ( още стуена) няма никакъв проблем, пали на 1, 1 1/2 оборота на стартера. След като я угася ( работила е около 5, 10 мин) и понеча да я запаля, колата запалва и за миг гасне. Опитвал съм да и подам газ от педала но имам чуваството че не помага, каточе ли не го отчита. Това разбира се не се случва всеки път, понякога и пали без проблем, независимо че е палена преди това. Друг път пук пали, задържа оборотите на около 5,600 и след това си ги качва на 850, където и трябва да са. Лошото е че понякога въртя по 2, 3 пъти по 5, 6 секунди, и чак тогава пали, и най- интересното е че върти като " на сухо" все едно няма гориво да завърти, а гориво бол. Мисля си данеби да са ми запушени дюзите ? Свещите са ми нови на 2, 3 хил. км, японски, Дензо. Бензиновата помпа работи, чува се, на бензин нямам никакви ядове по принцип, както и на газ. Само това досадно непалене понякога, дразнещо е , поне за мен. Ще ви бъда много благодарен ако ме насчите към нещо за да мога да си го отстраня. Благодаря ви предварително. Весели великденски празници. Поздрави Тодор
    Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
    Fiat Marea 1.6 16v 99

    #2
    кола

    Освен като не пали да направиш диагностикаили датчик на колянов вал като начало
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от ряз

      Коментар


        #4
        колега и аз имам същият проблем и да ти кажа съм се отказал да търся какво е. Защото смених дебитомер, чистени дюзи, диагностика 10 пъти може би, свещи, пробвах с нови бобини и какво ли още не... и не става като реши, че ще запали от вторият път и това е. Даже и това което казва колегата nedialk00 съм го пробвал и пак е същото.
        Bravo 1.8 GT

        Коментар


          #5
          nedialk00 написа:
          мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от ряз
          Ами там е работата че не е само на студено а и на топло, както на бензин така и на газ. Днеска ходих на майстор. Според него е от регулатора на бензина намиращ в кошницата на помпата. Според майстора поведението на колата го кара да клони именно към него, не разбрах точните му аргументи но това ми каза. Според него трябва да пробваме с друга кошница. Кка ви се струва, възможно ли е или ме праща да паса? Кошница мога да намеря ама дали ще се оправи?
          Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
          Fiat Marea 1.6 16v 99

          Коментар


            #6
            ludiqbasist написа:
            nedialk00 написа:
            мен ми се струва че нямаш никакви проблеми, просто като запалиш веднага обръщаш на газ караш 5 мин в които колата ти неможе да загрее и съответно я гасиш на гас, а като е студена газта не се изпарява а замръзва и заради това трябва да завъртиш повече докато запали; пробвай следното като е студена не я изгасяй на газ а обърни на бензин и пробвай след 2 минути ще запали ли от ряз
            Ами там е работата че не е само на студено а и на топло, както на бензин така и на газ. Днеска ходих на майстор. Според него е от регулатора на бензина намиращ в кошницата на помпата. Според майстора поведението на колата го кара да клони именно към него, не разбрах точните му аргументи но това ми каза. Според него трябва да пробваме с друга кошница. Кка ви се струва, възможно ли е или ме праща да паса? Кошница мога да намеря ама дали ще се оправи?
            колега ако е така, защото ще прави същия проблем и на газ? няма логика да е това поне според мен
            Bravo 1.8 GT

            Коментар


              #7
              датчика на коляновия вал е според мен http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1

              Коментар


                #8
                [/quote]колега ако е така, защото ще прави същия проблем и на газ? няма логика да е това поне според мен[/quote]Искам да поясня че колата е с газова уредба която е конфигурирана да пали винаги на бензин и над 2000 об. да преминава на газ. Веднага щом угася двигатела ( работещ на газ) колата преминава на бензин. Помпата е прекъсната с реле което след загасване автоматично отваря и подготвя следващия старт да е на бензин. Относно датчика на колянов вал, аз самия не смятам че симптомите водят на там.Нито ми гасне в движение, нито отказва категорично да запали. Пали но по-трудно и с повече въртене на стартера, което преди месец не се случваше, тогава палеше от едно "чукване". Благодаря на всичко писали в темата.
                Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
                Fiat Marea 1.6 16v 99

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  датчика на коляновия вал е според мен http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=2&show=1
                  може и да си прав защото ходих да ми чистят грешка и тя се оказа точно датчика на коляновият вал, но само един път я имаше тази грешка... а проблема е от... не знам може би 2 г., а при колега не знам кога се е появила да забравих да кажа моята е с газ същота като на колегата, но моята е 1.8
                  Bravo 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проблемно стартиране на 1.6 16v

                    ludiqbasist написа:
                    Радвам се да Ви пиша отново. Имам проблем с моят автомобил ( Мареа 1.6 99, с пластмасовия колектор). колата има и обикновена газова уредба със емулатори на дюзии и на ламда сонда. Проблемът който възъникна е че когато я паля за първи път през деня ( още стуена) няма никакъв проблем, пали на 1, 1 1/2 оборота на стартера. След като я угася ( работила е около 5, 10 мин) и понеча да я запаля, колата запалва и за миг гасне. Опитвал съм да и подам газ от педала но имам чуваството че не помага, каточе ли не го отчита. Това разбира се не се случва всеки път, понякога и пали без проблем, независимо че е палена преди това. Друг път пук пали, задържа оборотите на около 5,600 и след това си ги качва на 850, където и трябва да са. Лошото е че понякога въртя по 2, 3 пъти по 5, 6 секунди, и чак тогава пали, и най- интересното е че върти като " на сухо" все едно няма гориво да завърти, а гориво бол. Мисля си данеби да са ми запушени дюзите ? Свещите са ми нови на 2, 3 хил. км, японски, Дензо. Бензиновата помпа работи, чува се, на бензин нямам никакви ядове по принцип, както и на газ. Само това досадно непалене понякога, дразнещо е , поне за мен. Ще ви бъда много благодарен ако ме насчите към нещо за да мога да си го отстраня. Благодаря ви предварително. Весели великденски празници. Поздрави Тодор
                    колега днес ходих за пореден път при поредният майстор... та какво установи той: проблемът идвал от регулатора на налягането на горивото. Това което ми обясни, че се получава при неправилна работа на регулатора са същите признаци които ти имаш... както и аз... и тук до 2-3 дни го сменям и ще видим какво ще стане
                    Bravo 1.8 GT

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      То и без това регулатора на бензина намиращ в кошницата НЯМА а има само едно клапанче .Ама поне на газ не трябва да го прави .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Ако колата ви пали след доста въртене сутрин или пали трудно след 2- ро 3- то въртене и като върнеш ключа и пак завъртиш на третия път запалва бързо-- клеморед- сменя се- няма ремонт- просто има един момент на износване когато ключа е на стартер, но по пистата за контакт прекъсва тока и компютъра почти не дава сигнали на бобината.
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          р

                          Тази кола ИМА реголатор в кошницата на бензиновата помпа не заблуждаваите човека.Мисля че проблема не е от него а от газовата и поспециално от копчето което е направено винаги да пали на бензин и след това да прехвърля автоматично на газ.
                          тел.0897943620

                          Коментар


                            #14
                            КИМИ а как ще му обясниш тогава че пали и гасне после пак от клемореда? а не трябва ли докато върти и лампите по таблото да му премигват ако губи тока? макар че принципно съм съгласен с тебе, но точно в тоя случаи не мис е вярва.Мисля да послушаш маистора за регулатора на бензина, моята пущина и тя беше така, години се борех с тва палене, само че моята сутрин не щеше после топла денем палеше без проблем. Колегата U_bo имаше твоя проблем сутрин пали после топла неще, смени регулатора и се оправи.Разбира се тва са само насоки и предположения, с тоя мотор лесно на глава не се излиза , та предполагам още доста ще се радваш да ни пишеш лошото е когато спреш да се радваш Gal 76 не заблуждаваи човека, копчето в този случая е направено точно както трябва.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Б

                              Моита идея за копчето е ако е автоматично и тои изгаси колата в изпарителя остава газ след 5мин тръгва да пали тя отваря дюзите и се задавя с останалата гас.ако колата е кара само на бензин и гонаправи моито предположение отпада.
                              тел.0897943620

                              Коментар

                              Working...
                              X