Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прецакан маховик JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз не се оплаквам - все пак това е първия "по-сериозен" ремонт който правя ... ако това може да се нарече сериозен ремонт

    Коментар


      #32
      ///// написа:
      А и друго нещо да добавя - колега Chaveto, наясно съм че не си виждал маховик на ЖТД и те моля да не ме коментираш. Аз само споделям моя практически опит безплатно и не печеля нищо от резервните части.И в заключение - ако аз не съм парав, то тази тема изобщо нямаше да съществува.
      Ако искаш още сега мога да ти направя една снимка на мен с един маховик от JTD, но не си ти човека на който трябва да доказвам каквото и да било.А това за теб и темата пък въобще не искам да го коментирам.Хайде да се направи една статистика, колко не сменени маховици има със смяна на съединител и колко след това са отваряли да сменят само маховик. Аз до тук знам два случая в който двама от участниците в темата са сменяли маховик без да има причина.Това, че ти си механик не го знаех, сега го научих, но това не променя изграденото ми мнение за теб.Лично аз не знам човек или уред, който може да каже колко му става на нещо преди да се счупи. Но пък знам много случаи когато нещо здраво се сменя с ново, новото се чупи след 5-10к и след това се връща старото и то надживява......Ай много здраве на механиците, че осираме темата.

      Коментар


        #33
        Последна информация Първите 3-4 дена се усещаше осезаемо тресене при потегляне без газ. На практика без да подам газ не можех да тръгна. Чак като навъртях 200 км градско тресенето изчезна - явно съединителя вече се напасна по новия маховик. Вече има и към 300 км извънградско и колата пак си тръгва плавно от място Пробвах и при резки ускорения на магистралата - също няма тресене.

        Коментар


          #34
          А защо не закара маховика да му пуснат една стружка на някой шлайф. Аз като отворя за съединител ще закарам задължително маховика на шлайф.

          Коментар


            #35
            Повърхността му беше абсолютно идеална - май имаше снимки във форума ... Всъщност такова тресене имаше и преди като сменях съединител и вероятно е нормално докато двете повърхности си паснат.Единственото ми притеснение беше за състоянието на демпферните пружини. Но вече минах към 600 км по празниците и няма поводи за притеснение

            Коментар

            Working...
            X