Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прецакан маховик JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прецакан маховик JTD105

    От няколко месеца имах сериозни вибрации в цялата кола, първоначално рядко после все по често. На моменти пък вибрациите направо липсваха. Смяната на тампоните на двигателя не промени нищо. Причината се оказа в демпферния маховик.Други симптоми - страхотно чукане на желязо в желязо при палене и гасене без натиснат педал на съединителя и придръпване при движение без натиснат педал на газта и ниски обороти.Ето снимка веднага след свалянето на скоростите. Тази стружка в средата е остатъка от сепаратора на лагера.Тук се вижда как се е трил дори в корпуса:Няколко снимки на сваленият диск:И едно клипче: Клипчето качено в ЮтубОгромни благодарности на emzo и kik73bg !

    #2
    Направо важна я прави темата, защото се чува перфектно как звучи един разбит маховик.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Бихте ли го качили в youtube това?

      Коментар


        #4
        http://www.youtube.com/watch?v=VRbklHO4Df4
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Кога последно е бил проверяван маховика? Имал ли е луфт? Колко е бил?
          00' Bravo 105 JTD

          Коментар


            #6
            преди 2 години и почти 50 000 км е сменен съединителя и тогава по думите на майстора маховика е бил наред

            Коментар


              #7
              Е то аз откога разправям, че на JTD-то със съединителя задължително се сменя и маховика, защото не се знае какъв пробег още му остава. В момента може и да изглежда добре, но дали може да навърти пробега на новия съединител. Това никой не може да го гарантира.пп. Хубаво са наредени сачмите на първата снимка

              Коментар


                #8
                Живко, чуваш ли се, какви ги приказваш.Колко фиат потребителя, ше сменят маховик при всяка смяна на съединител ?Освен мен
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Това е една друга тема за разговор - колко фиат потребителя ще сменят маховика. По правило трябва.

                  Коментар


                    #10
                    Aко е здрав при смяната и след това колата се кара в обороти няма да има проблем. Маховика се чупи при използване на "еластичността" на дизела от ниски обороти на 3,4 и 5 предавки.

                    Коментар


                      #11
                      ///// написа:
                      Това е една друга тема за разговор - колко фиат потребителя ще сменят маховика. По правило трябва.
                      Мисля, че такова правило няма описано никъде в техническата литература. Аз като се наложи да сменя съединител на 25 000 км, пак ли трябваше да сменя маховика, който също беше на 25 000 км?

                      Коментар


                        #12
                        Съединител 250 лева + маховик 700 лева + труд 100 лева - че аз по добре да добавя още толкова и да сменя колата Иначе повечето километри на колата са навъртени миналата година - около 40 000, а за времето откакто я имам общо към 100 000По километраж е 190 000, а реално + още 90 000 ... така че като цяло съм доволен. Да не кажа че това е първият по сериозен ремонт който правя.

                        Коментар


                          #13
                          А какво се е случило, че съединител на 50 000 км да сдаде така брутално багажа?

                          Коментар


                            #14
                            Съединителя който смених преди 2 години не беше износен. Беше си със нарезите все още. Смених го защото се беше прецакал лагера - направо се беше счупил и беше изпаднал. И не можех да сменям скоростите. Купих нов комплект Валео от АХМ. Сега пак беше разбита ламаринената стойка на лагера но очевидно от какво. Може и тогава маховика да е бил зле но тогава ми казаха че е читав и смених само съединителя. Сега сменям само маховика и лагера ...

                            Коментар


                              #15
                              ilkor написа:
                              Съединителя който смених преди 2 години не беше износен. Беше си със нарезите все още. Смених го защото се беше прецакал лагера - направо се беше счупил и беше изпаднал. И не можех да сменям скоростите. Купих нов комплект Валео от АХМ. Сега пак беше разбита ламаринената стойка на лагера но очевидно от какво. Може и тогава маховика да е бил зле но тогава ми казаха че е читав и смених само съединителя. Сега сменям само маховика и лагера ...
                              Би ли пуснал снимка на притискателя?

                              Коментар

                              Working...
                              X