Питането е следното - кои от 4-те кабела на оригиналната бобина се използват ?Според Haynes-ръководството само първото и последното се използват което значи че мога да си сложа каквато и да е бобина.Старата има пробив в изолацията откъм високото напрежение и прехвърля искри към металния корпус.Колата е Типо 1.4 карбуратор 1991-ва година без какъвто и да било вид електронно управление (освен датчика на Хол на делкото).Бобините като ги мернах с омметъра имат сравнително еднакви съпротивления (разлика от 0.2 - 0.5 ома).Предварително благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да сложа индукционна бобина от ЗиЛ на Типо-то?
Collapse
X
-
Защото?И двете са с една и съща сърцевина (железни ламели,покрити със селенов слой) което определя една и съща честота на работа (до 250Hz),имат едно и също съпротивление следователно през първичната им навивка протича един и същи ток.Имат еднакво съпротивление на вторичната намотка т.е. изходното напрежение ще е същото......Къде е проблема?Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Re: Мога ли да сложа индукционна бобина от ЗиЛ на Типо-то?
zfa159 написа:Питането е следното - кои от 4-те кабела на оригиналната бобина се използват ?Според Haynes-ръководството само първото и последното се използват което значи че мога да си сложа каквато и да е бобина.Старата има пробив в изолацията откъм високото напрежение и прехвърля искри към металния корпус.Колата е Типо 1.4 карбуратор 1991-ва година без какъвто и да било вид електронно управление (освен датчика на Хол на делкото).Бобините като ги мернах с омметъра имат сравнително еднакви съпротивления (разлика от 0.2 - 0.5 ома).Предварително благодаря!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Именно.А рпи еднаквите съпротивления даже ще работи в същию режим и няма да се товари излишно.Днес ако имам време ще я изровя и монтирам.Старата е с нарушена изолация точно покрай извода за високото напрежение и практически е неизползваема и сега при по-влажно време хвърля много стабилни искри към корпуса (метала на самата бобина).Можела е да се оправи преди време ама сега вече от самите искри е метализиран изолационня материал и не подлежи на ремонт.Благодаря на всички за мненията!Ще споделя резултата тези дни като имам време да се занимая да открия и монтирам другата бобина.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
zfa159 написа:Бобинката заспа там и бачка идеално .Сложих такава от Жигула 1200 защото такава намерих.Благодаря!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар