Здравейте колеги,вчера опитах да си настря колата на газ както беше писал един колега и установих нещо много интересно: като отпуснах делкото и започнах да го въртя установих че абсолютно нищо не се променя в работата на мотора - даже го врътнах до края и на едната и на другата страна. От Уното си знам че само малко преместване веднага променя лего ъгъла на запалване и се променя всичко. Лично аз смятам че ЕКУ-то веднага компенсира разликите и няма да мога да си променя аванса по друг начин освен с аванс процесор. Какво мислите вие.Колата е с мотор 159A3048, Бош Мономотроник, 1,6i.e.А пък от вас ако някой е сложил аванспроцесор - кажете.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аванс?
Collapse
X
-
По принцип в упътванията пише че предварението на запалването се контролира от ECU-то!Аз в тази тема бях пуснал това предположение че на и.е. мотори няма да стане а най-добре е да бъде карбуратор за да има ръчно задаване на ъгъла на запалването!От тук нататък не съм пробвал да го върта за да видя дали това е точно така но се предполага!Би трябвало все пак да си има точно определено място на запалванетоа за да може ECU-то при определени обороти да ти дава необходимата преднина на запалването за да бъде всичко нормалноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Реклама
Collapse
Коментар