Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Присвирване" на алтернатора при запалване на кола

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Присвирване" на алтернатора при запалване на кола

    Та въпросното се чува всеки път когато запалвам след престой повече от 3 часа - например всяка сутрин. Гледахме ремъка - добре е натегнат и според човека има някакъв проблем в самия алтернатор. Тоя проблем го има от както съм взел колата, но сега реших да му обърна внимание... Дайте някаква идея или майстор да го види това чудо, или ако трябва нещо четки или нещо опдобно...
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    проблема е или ремъка, или са лагерите на динамото.Според мен е ремъка, защото като е студен двигатела и докато разбие маслото е възможно да подсвирва
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      и според мен е ремъка
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        Имате предвид ремъка на алтернатора ли?Ако е той - направо купувам един и го сменям още днес!
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          zgabrovski написа:
          Имате предвид ремъка на алтернатора ли?Ако е той - направо купувам един и го сменям още днес!
          да точно него имам в предвид, вземи от проверен магазин защото и с нов ремък /кофти/ може да имаш проблеми и да пррисвирва ако не веднага то след 1000 км примерно
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Аз също съм за ремъка. Но като го сменяш, огледай и шайбата - виждал съм такава износена (в смисъл, че ремъкът не ляга добре в нея).Иначе като временно решение - продават спрей за ремъци (увеличава триенето). Лошото е, че където пръснеш, след това трудно се чисти...
            ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

            Коментар


              #7
              не се занимавайте със спрея, при мен уж пръскаха... докато не го смених не спря да вие.бтв и моя беше добре натегнат, но пак си беше от него.
              Fiat Tempra, 1.6, 1991

              Коментар


                #8
                И според мен е ремъка! Съветът ми е да идеш при твоят майстор и да го погледне дали наистина е натегнат добре. Проблема би-трябвало да се оправи с малко натягане. Ако ли не трябва да видиш откъде се е омаслил ремъка и приплъзва. Ако пък е на много хиляди направо го сменяй!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Дори да е натегнат той след време просто се "удървя" и спира да приляга добре.Моя учудващо е на поне 100 години,нацепен е целия и здраво износен ама е Pirelli оригинален (дойде си с колата от Италия) и вече 30-40 000 км карам с него и няма нито присвирване,нито някакъв проблем ама ще го сменям скоро преди да се е скъсал
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #10
                    Абе колеги аз ли нещо...не би ли трябвало да свири ролката, а не ремъка?
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #11
                      sachma написа:
                      Абе колеги аз ли нещо...не би ли трябвало да свири ролката, а не ремъка?
                      По-често срещано е да свири ремъка, който приплъзва!
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Ми на мен точно ролката ми свиреше...а ремъка да приплъзва или трябва да се натегне, или да се смени май...
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #13
                          А и ако приплъзва ще се скъса много бързо.
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            sachma написа:
                            А и ако приплъзва ще се скъса много бързо.
                            Обикновено приплъзва първите секунди, или няколко минути докато се нагрее и му се подобри сцеплението. Ролката предполагам свири нон-стоп. А, ако ремъка не се натегне започва да скъца и след, като се нагрее. Тогава наистина има шанс да се скъса, но чак пък бързо...
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар

                            Working...
                            X