Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Високи оборти на празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ЕВРО 2

    Мойта Brava 1,6i 16V е лично внесена от мен и още докато бях в германия я закарах на преглед (където ми казаха, че с катализатора влиза в нормата евро 2 за екологичност) ... ще препиша какво пише за оборотити в сертификата EUR.2 и резултатите от разпечатката на газовия анализ: Motor-Temparatur[`C]:80-130: мойта е била на 88 градуса. Свободен ход /700-900/ мойта е поддържала: 864 оборота. На първа скорост /предавка/ на стенда: 853 оборота, Вдигнати обороти си го превеждам /Еrhоhtе/ - /2500-2800/ - тя е била на 2648, ама на практика не знам как са го изкарали това, защото стрелката на оборотомера докато е леко студена електронния смукач ми я поддържа малко преди 1500 /можеби на 1380 оборота/ а не толкова на високо колкото пише, иначе вярно е под 900 като загрее....както вече казах на:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=4885
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #17
      Честно казано не ми се струва нормално да се форсира двигателя на празен ход още повече на студена кола. Просто нелогично е да се поддържат повече от 1000 оборота. А и ме съмнява някой да желае двигателя му излишно да се износва. Износването е най - голямо при студен двигател на високи обороти. Карал съм и доста френски коли, и при тях повече от 1000 об. няма.

      Коментар


        #18
        BAMZI написа:
        Честно казано не ми се струва нормално да се форсира двигателя на празен ход още повече на студена кола. Просто нелогично е да се поддържат повече от 1000 оборота. А и ме съмнява някой да желае двигателя му излишно да се износва. Износването е най - голямо при студен двигател на високи обороти. Карал съм и доста френски коли, и при тях повече от 1000 об. няма.
        А тогава защо се използва смукач и при най-обикновения двигател докато загрее ? При по-високи обороти смазването е по-добро.
        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

        Коментар


          #19
          BAMZI написа:
          Карал съм и доста френски коли, и при тях повече от 1000 об. няма.
          с това не съм много съгласен ПС и мойта темпра не вдига повече от 1000об независимо дали е студена или топла ама това е от машинката за празния ход просто е прецакана :D
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #20
            niko_ymn овикновенните смукачи се използват за да компенсират по - ниските обороти на студен двигател при празен ход до нормалните 800 - 900. Това че някой опъват смукача до край и форсират двигателите, не е меродавно за предназначението на смукача. За смазването въобще не съм съгласен с теб. При нормално работеща маслена помпа и студен двигател мазането е достатъчно добро. Студеното масло има висок вискозитетт - гъсто е - и маже достатъчно добре двигателял ПРИМЕР - СТУДЕН ДВИГАТЕЛ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ И НИСКО НИВО НА МАСЛОТО ЛАМПАТА ЗА МАСЛОТО НЕ СВЕТВА, НО ЗАГРЕЕ ЛИ ДВИГАТЕЛЯ/МАСЛОТО/ ЛАМПАТА ВЕДНАГА ПОЧВА ДА ПРИМИГВА НАНИСКИ ОБОРОТИ.Не знам защо се изпада в заблудата, че при високи обороти на двигателя мазането е по добро. Няма такова нещо. Маслените помпи на колите са зъбни. Те дават едно и също налягане - без значение от оборотите. Променя се единствено количеството на циркулиращото масло. При високи обороти има по - голямо триене на частите и е нормално да качва повече масло за да го компенсира. Но мисля няма смисъл да се повишава триенето за да го компенсира опсле помпата с повече масло.PP: stef най благородно ти завиждам за прецаканата машинка за празен ход. Де да успея и аз да я докарам до това състояние :D

            Коментар


              #21
              BAMZI написа:
              niko_ymn овикновенните смукачи се използват за да компенсират по - ниските обороти на студен двигател при празен ход до нормалните 800 - 900. ... При високи обороти има по - голямо триене на частите и е нормално да качва повече масло за да го компенсира.
              От двете цитирани изречения съм частично съгласен само с първото. А що се отнася до вредно високи обороти и абразивно триене - трябва да правите разлика между 1500 и 5000, 6,7х1000 оборота. Не съм изпаднал аз в заблуда ами това са ми го казвали шафьори с техническо инжинерно образование и много опит в каране и разглобяване на двигатели. Когато буталата се движат с по висока скорост избутват надолу повече масло което да облива разпределителния вал - на мен така ми го обясниха. Да не би аз да говоря за бензинов - вие за дизелов мотор?
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #22
                blader написа:
                sev написа:
                да кажа и азне е нормално студена кола да е на 800 оборотазимата като паля е на около 1400-1500сега в топлото време 1100 някъде
                Съгласен
                Така е нормално да бъде.
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #23
                  нека и аз да кажа пък вие кажете дали е добре (щото мен нещо много не ме кефи)Пунто 1,2 моноинж.след запалване държи 1300-1400 за половин минута (може и по-малко да е), след което в рамките на минутка - две слиза на 900-950 и остават там докато я изгася май са множко за празен ход??иначе термостата ми е за смяна щото хич не може да загрее на извън градско държи малко над 2 рата черта (ако приемем че средната е 3-та)така че може да ми препоръчате какъв термостат и от къде да си взема
                  ● MB Е320 CDI 4 Matic 11.2007 ● Mazda 3 BL 08.2011 ● Toyota Hilux 2,5 D-4D 05.2007 ● Punto 1,2 SPI 10.1998 ●
                  o Експертни оценки на имоти. Бизнес оценки o

                  Коментар


                    #24
                    Niko аз говорех за бензинки но не и за изрязване на 5000 об. Инженерното ми образование не е точно двигатели но е техническор за сметка на това средното е ДВГ, имам зад гърба си доста километри и сам карал доста машинки.Първо за разпределителния вал. Намира се в главата на автомобила и се маже принудително с масло от помпата/Не че няма с долно разположени разпределителни валове и повдигачи/. Мазането на коляновия вал е 2 вида - принудително и от разплисканото в картера масло. Високите обороти малко подобряват качеството на масления филм между основните лагери и черупките им. Но при ниски температури и гъсто масло те нямат влияние върху мазането.Сега за оборотите - Днес ходих на мототестер - направо съм разочарован - за моето Типо с Magnet Mareli A4632 -нямаше данни и не можах да го тествам. Но майстора ми обясни, че информационния датчик за оборотите се намира на маховика. Той дава инфо на ЕЦУ -то което изработва сигнал към моторчето за празен ход и управлява автоматичния смукач. Данните показаха че при студени двигатели оборотите наистина са малко по високи - около 1000 за фиатите които гледахме. Така че отиваите и тествайте колите - ако проблема може да се оправи с настойка - СУПЕР. Ако не - смяна на датчика.Между другото ми каза че има възможност за пренастройване на самия датчик.Успех на всички Аз за съжаление не успях

                    Коментар


                      #25
                      BAMZI написа:
                      Инженерното ми образование не е точно двигатели но е техническор за сметка на това средното е ДВГ, имам зад гърба си доста километри и сам карал доста машинки.Първо за разпределителния ... Високите обороти малко подобряват качеството на масления филм между основните лагери и черупките им. Но при ниски температури и гъсто масло те нямат влияние върху мазането.Сега за оборотите .... Данните показаха че при студени двигатели оборотите наистина са малко по високи - около 1000 за фиатите които гледахме. Между другото ми каза че има възможност за пренастройване на самия датчик.Успех на всички Аз за съжаление не успях
                      BAMZI това исках да кажа - малко над хиляда но не и над 2000 е нормалното. ... и въпреки, че аз не съм техничар, съм убеден, че на студен двг има защо да се качват леко оборотите, щом така са направени колите ... . Знам кое къде се намира от любознателност, а също така знам и, че на по-старите двигатели всички потопени и обливани в масло части на двигателя се намират в пряка връзка посредством кухините, в които то се разплисква когато циркулира. Въпроса беше дали на човека чак толкова високи обороти да му правят впечатление и дали да го тревожат или не. В това отношение сме на еднакво мнение. Лошото е само в цените на тази електроника из по-новите машини. Поне да правеха разхода 4,4 литра на сто ...
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #26
                        Да, за съжаление цените са доста високи. Забравих да спомена, маистора каза, че в най лошия случай ремонта може да излезе 200 лева!

                        Коментар

                        Working...
                        X