От три дни при запалване оборотите на празен ход минават "2" и след като двигателят поработи 5 мин. започват постепенно да спадат и всичко се нормализира. Имате ли идея за възможната причина?Мерси!
От три дни при запалване оборотите на празен ход минават "2" и след като двигателят поработи 5 мин. започват постепенно да спадат и всичко се нормализира. Имате ли идея за възможната причина?Мерси!
Само сутрин ли е, или при всяко палене на колата ти вдига обороти?Щото при мен сутрин като паля винаги са ми около и над 2000об. мисля, че е нормално това. Смукача си държи някакви оборти докато загрее колата и после си падат в нормите.
"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Za kakvi 2000 oborota stava vypros. Pri zapalvane i normalna rabota na smukacha, trqbva da poddyrja okolo 800 ob/min, bez znachenie dali e zagrqla ili ne. Pone moqta beshe taka okolo 3 godini, predi da mi se skape typiq smukach. Probvah siniq dattchik - s normalno rabotesht go smenihi pak nikykyv efekt - qvno ne vzima info ot tam. Taka i ne moga veche 8 meseca nqkoi da go opravi ili da mi kaje ot kade vzima info.
Провери си термостата... и при мен държеше около 1800 оборота при запалване и се колебаеха докато загрее. Сега държи 1400 оборота и със загравянето плавно падат до 800-900.
Провери си термостата... и при мен държеше около 1800 оборота при запалване и се колебаеха докато загрее. Сега държи 1400 оборота и със загравянето плавно падат до 800-900.
Аз съм с чисто нов термостат и пак при палене ми вдига айде не 2000об. около 1500-600. След като си загрее си падат на 900. BAMZI, досега не съм чул на някой да му държи 800об. при студен двигател!?!
"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
source, моята си ги държеше 800 об. при това без значение дали я паля при -10 или при 30 градуса. Не знам - може би при мене е имало проблем с това. Но все пак ми се струва , че 1600 оборота са доста високи при студена кола на празен ход.
При мен оборотите при запалване си бяха също около 800 об. без значение дали е студен или не двигателя. 2000 об си е ненормална работа...все едно съм натиснал газта до средата... Започна да го прави при почти всяко запалване,но все пак не винаги...
Моля ви - кажете ми тогава от къде взима информация автоматичния смукач. Моя след смяна на двигателя въобще не деиства. Проверих моторчето - работи. Свалих от едно уно със същия двигател синия датчик и го сложих на моята и пак не задейства. Вече в чудо съм се видял и не знам как да го оправя. Така мисля освен на мен ще помогнете и на колегата, за да разбере от къде идва и неговия проблем.
Коментар