Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Климатик-ускорение

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    TabE-Marea написа:
    На всички включили се, благодаря все пак за успокоението, ама все си мисля че не може чак толкова да ме спъва.
    Понякога и годинките си оказват влияние

    Коментар


      #17
      При мен определено се усеща. Спъната е колата преди да влезе турбото в активните си обороти, както и при тръгване от място трябва една идея повечко газ да се подава.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #18
        [quote="me_to_u"]
        TabE-Marea написа:
        ..... И при мен ако включа духалката и карам още двама-трима(те всичките по 100 кила) и става ела да ме бутнеш. Слабички са ни бараките, за това се усеща толкова много. На 300 к.с. не че не се усеща, но няма да е като спряла мисля....
        И мен ме е дразнило това. То вашите са по 100 коня ами аз какво да кажа? От моите 75, 5 са си умрели през годините, 20 клякат, и другите ги влачат по асвалта. Като мина 2000 оборота се оправя работата, ама като вече съм на втора. Интересно ми е обаче какво толкова спъва двигателя? Един ремък, дето двигателя да върти повече?Возил съм се с едно приятелче в 2.0 16в Хюндай Соната, който мисля че е 145 кончета и почти не се усеща разлика дали е с клима или без. Просто разлика има, но е незначителна.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Определено мощността на двигателя е решаваща. При мен на бензин климатика почти не се усеща. Усеща се като се включи, но да забива така както описвате не ми се е случвало. При потегляне или рязко ускорение климатика се изключва, за да няма никакви проблеми, надявам се и при вас да е така. На метан е по-лоша ситуацията, при него 15-20 коня пасат по ливадите вместо да помагат на останалите, ама да не мога да потегля чак пък е смешно.
          Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

          Коментар


            #20
            duw2 написа:
            Определено мощността на двигателя е решаваща. При мен на бензин климатика почти не се усеща. Усеща се като се включи, но да забива така както описвате не ми се е случвало. При потегляне или рязко ускорение климатика се изключва, за да няма никакви проблеми, надявам се и при вас да е така. На метан е по-лоша ситуацията, при него 15-20 коня пасат по ливадите вместо да помагат на останалите, ама да не мога да потегля чак пък е смешно.
            Не сме дошли да си правим смешки колега, всеки споделя, каква е ситуацията при неговият автомобил!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              Извинявай, не искам да те дразня. Разбирам тревогата ти. Като обобщение искам да кажа, че има проблем някакъв с мощността на двигателя. Неможе да е предвидено така от производитела. Мегана на приятеля ми е 85 коня и не му личи толкова да се тормози. Твоя компресор е по голям(купето ти е по-голямо), но немога да се съглася нормално да стопира така двигателя на старта. Специалист ми е казвал, че товара от компресора е все едно, че теглиш друга кола. На твое място бих отишъл на сервиз да погледнат. Успех.
              Lancia Kappa, 2.0 20V, 155 k. с., бензин/метан

              Коментар

              Working...
              X