Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна чистачка пак!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    jenshen73 написа:
    Точно на нашата мареа моторя и цялата чистачка е толкоз елементарен механизъм. Общо 6 болта я пазят от това да ти падне в ръцете - 3 на пластмасовия капак на вратата и 3 на самия механизъм. Има и една гайка Всичко работа по свалянето - 10мин. По монтирането - 10мин.Свали, разглоби, смажи ако има за смазване (аз имам и една резервна, но това е друга тема) и след това монтирай. Ако нещо се затрудняваш или нямаш идея какво да правиш - драсно ми на лично.
    Таман писах, че в неделя я оправих.

    Коментар


      #17
      Видях, като ти отговорих. На мен ми откраднаха рамото и ... ми бяха счупили оста... та от там волю-неволю се научих какво има и под него капак. Сега имам 2 механизма, като единият утре ще го тунинговам малко с новозакупения дремел
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        Да не отварям нова тема. Мойта и тя не бачка. Доколкото разбирам масовия проблем е в клеясала ос, та въпроса ми е как да я смажа? Тапета/кората на вратата на багажника ли се маха или се издърпва отвън? Колата е от подписа. Пръскалката и зацепващите чистачката за оста зъбци са ОК, изкарах чистачката и пръсках доста по оста, но едва ли само това стига.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #19
          Преди да разглабяш кората провери дали всичко с контактите които са на петата врата е наред,провери да не е изгорял някой предпазител.Мисълта ми е първо да провериш дали причината не е някъде другаде и ако се окаже че е в моторчето,тогава ще ти се наложи да сваляш кората.

          Коментар


            #20
            При мен проблемът тези дни е от по-различен характер - при приклчване на цикъла чистачката не стига до края си и при нов цикъл става следното - продължава хода си надолу около 1-2 см, и после започва новият цикъл нагоре. Обаче ако дам само еднократен цикъл, когато свърши, релето започва да цъка произволно, като че ли едновременно пластините са застанали така че да дават контакт, но в същия момент и го спират. Странна работа. При студено време е това, като се стопли не прави така. Интересно е че релето си цъка дори и когато врътката за задна чистачка е на нула. Онзи ден го разглабях, чистих го, почистих доколкото можах и пистите на колелото, отново пръсках оста, както винаги, за да не запече без време. Уж се оправи, но тази сутрин пак мизерия. Искам да разглобя моторчето така, че да м у сваля всички зъбни колела и предавки, демек да откача оста от ротора. Някой правил ли го е? ПП: пиша от работата и хванах първата тема за чистачка, а почти съм сигурен че някой я беше разглобил на атоми.

            Коментар


              #21
              jenshen73 написа:
              Airfan написа:
              Айде и аз съм в клуба на задните чистачки... та ще използвам темата.От 1-2 седмици ми направи впечатление, че като пръсна на задното стъкло на моята Мареа Уикенд, чистачката тръгва едно вяло вяло, все едно не й стига сила да върви бързо както преди. Мислих си, че е някоя кофти маса и тъй като времето все беше хубаво, все отлагах ремонта. Нещеш ли, днес заваля в Пловдив и се наложи да ползвам задната чистачка - ядец, мръдна 1-2 см и до тук. Нито като пръскам, нито като я пусна от врътката на лостчето не тръгва. Дори си направих експеримент да я оставя пусната, отидох отзад, опитах се да й помогна да мръдне, но дедовия... като заварена е. Това нармално ли е - да не мога да я мръдна ръчно?Изчетох теми, че клеясвали, та ще пръскам и почиствам утре или в други ден, но все пак бих искал да чуя и вашето мнение. Освен това, като се свали рамото на задната чистачка, после ако го разместя има ли някакви опасности, освен това, че ще му е друга траекторията и може да не чисти добре?Благодарско предварително!
              Точно на нашата мареа моторя и цялата чистачка е толкоз елементарен механизъм. Общо 6 болта я пазят от това да ти падне в ръцете - 3 на пластмасовия капак на вратата и 3 на самия механизъм. Има и една гайка Всичко работа по свалянето - 10мин. По монтирането - 10мин.Свали, разглоби, смажи ако има за смазване (аз имам и една резервна, но това е друга тема) и след това монтирай. Ако нещо се затрудняваш или нямаш идея какво да правиш - драсно ми на лично.
              моята така ту спираше ту трагваше , сега спря в обрстно положение и повече не тръгва2.4. Линковете са разрешени. Линковете се включват към текстовите ограничения изложени по-горе. Линкове към дразнещи страници, към фирмени сайтове или изобщо рекламни линкове ще бъдат изтривани.Модераторски екип на fiat-bg.org
              kokopati ,koichop@abv.bg

              Коментар

              Working...
              X