Здравейте колеги,вчера си разглобих задната чистачка на бравото че нали не работи и установих следното! Има доста смазка по нея и според мен не е клеасало, по-скоро моторчето на чистачката няма нещо мощност щото като я побутнеш малко и превърта ама следващото движение не иска само да си го направи. Също така бая заягрява самото моторче дори да не съм го пуснал от волана, от тук си направих заключението че може самото моторче да е прецакано нещо и директно го изключих от куплунга. Някой имал ли е този проблем до сега и какво да правя, евентуално си мисля да си купя нов механизъм със всичко, имате ли представа колко ще ми излезе. п.п.релето се чува като включва ама само се загрява и не върти може пък да е клеасало, знам ли?!
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Задна чистачка пак!
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Лесно се разглобява, но трудно се сглобява, понеже трябва да се законтри статора по същия начин, а в много случаи зъбчетата се чупят!По-добрия вариант е втора употреба или ако наистина е клеясала оста, да се пръсне с някаква смазка!rustson написа:Е тя как се разглобява мен ми приличаше на занитена едва ли не!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 При мн по същия начин беше запекла остта на старата кола, когато ми я върнаха 6 месеца след кражбата. Работата се оправи с WD-40 - обилно и раздвижване на остта с клещи и пак пръскане и т.н. докато накрая потече "гнас" от остта но се раздвижи като хората и стана ОК. Тая операция извърших при свалено рамо на чистачката.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
 Fiat Linea 1.3 Multijet'08
 Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
 http://forum.fiat-bg.org
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Айде и аз съм в клуба на задните чистачки... та ще използвам темата.От 1-2 седмици ми направи впечатление, че като пръсна на задното стъкло на моята Мареа Уикенд, чистачката тръгва едно вяло вяло, все едно не й стига сила да върви бързо както преди. Мислих си, че е някоя кофти маса и тъй като времето все беше хубаво, все отлагах ремонта. Нещеш ли, днес заваля в Пловдив и се наложи да ползвам задната чистачка - ядец, мръдна 1-2 см и до тук. Нито като пръскам, нито като я пусна от врътката на лостчето не тръгва. Дори си направих експеримент да я оставя пусната, отидох отзад, опитах се да й помогна да мръдне, но дедовия... като заварена е. Това нармално ли е - да не мога да я мръдна ръчно?Изчетох теми, че клеясвали, та ще пръскам и почиствам утре или в други ден, но все пак бих искал да чуя и вашето мнение. Освен това, като се свали рамото на задната чистачка, после ако го разместя има ли някакви опасности, освен това, че ще му е друга траекторията и може да не чисти добре?Благодарско предварително!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 аз като отварях кората за задната чистачка ( беше ми откачено маркучето на дюзичката ) с 300 зора я махнах ем е на щипки . Буквално увисвах на капака за да я откопчея. Голяма мъка ми беше , иначе моторчето лесно го откачих за да му закача маркучето по лесно. На 3 или 4 шестограма се крепеше )
							
						Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp )
							
						Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
 Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Цялото го бях разкостил преди 2 месеца, че ми заяждаше бравата на капака и ако някой се опита да я отвори при заключено положение и багажника нямаше отваряне. Та от разглабяне не се плаша, въпроса е къде какво да следя за проблеми.B1keP_B0y написа:аз като отварях кората за задната чистачка ( беше ми откачено маркучето на дюзичката ) с 300 зора я махнах ем е на щипки . Буквално увисвах на капака за да я откопчея. Голяма мъка ми беше , иначе моторчето лесно го откачих за да му закача маркучето по лесно. На 3 или 4 шестограма се крепеше ) )
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз се справих с проблема - оста беше запекла здраво в тръбичката. Доста време се борих да избия оста от тръбичката, после почистване, малко с шкурка минах корозиралото, смазване и сглобяване. Лошото е, че нямаше с какво да сменя О-пръстена отгоре, за да не пропуска вода. Ако имате идеи, тук е времето и мястото да споделите.Поздрави!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Купуваш същият, или подобен О пръстен от магазин за В и К джаджи!Airfan написа:Аз се справих с проблема - оста беше запекла здраво в тръбичката. Доста време се борих да избия оста от тръбичката, после почистване, малко с шкурка минах корозиралото, смазване и сглобяване. Лошото е, че нямаше с какво да сменя О-пръстена отгоре, за да не пропуска вода. Ако имате идеи, тук е времето и мястото да споделите.Поздрави! Но и дори да не го смениш, като нахакаш хубаво грес вътре ще забравиш за проблема дълго време. Аз моята я правих преди две години и половина и си бачка без проблеми! Но и дори да не го смениш, като нахакаш хубаво грес вътре ще забравиш за проблема дълго време. Аз моята я правих преди две години и половина и си бачка без проблеми! Frontera Sport, X20SE март 1998 Frontera Sport, X20SE март 1998
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Точно на нашата мареа моторя и цялата чистачка е толкоз елементарен механизъм. Общо 6 болта я пазят от това да ти падне в ръцете - 3 на пластмасовия капак на вратата и 3 на самия механизъм. Има и една гайкаAirfan написа:Айде и аз съм в клуба на задните чистачки... та ще използвам темата.От 1-2 седмици ми направи впечатление, че като пръсна на задното стъкло на моята Мареа Уикенд, чистачката тръгва едно вяло вяло, все едно не й стига сила да върви бързо както преди. Мислих си, че е някоя кофти маса и тъй като времето все беше хубаво, все отлагах ремонта. Нещеш ли, днес заваля в Пловдив и се наложи да ползвам задната чистачка - ядец, мръдна 1-2 см и до тук. Нито като пръскам, нито като я пусна от врътката на лостчето не тръгва. Дори си направих експеримент да я оставя пусната, отидох отзад, опитах се да й помогна да мръдне, но дедовия... като заварена е. Това нармално ли е - да не мога да я мръдна ръчно?Изчетох теми, че клеясвали, та ще пръскам и почиствам утре или в други ден, но все пак бих искал да чуя и вашето мнение. Освен това, като се свали рамото на задната чистачка, после ако го разместя има ли някакви опасности, освен това, че ще му е друга траекторията и може да не чисти добре?Благодарско предварително! Всичко работа по свалянето - 10мин. По монтирането - 10мин.Свали, разглоби, смажи ако има за смазване (аз имам и една резервна, но това е друга тема) и след това монтирай. Ако нещо се затрудняваш или нямаш идея какво да правиш - драсно ми на лично.
							
						Steliyan's Life! Всичко работа по свалянето - 10мин. По монтирането - 10мин.Свали, разглоби, смажи ако има за смазване (аз имам и една резервна, но това е друга тема) и след това монтирай. Ако нещо се затрудняваш или нямаш идея какво да правиш - драсно ми на лично.
							
						Steliyan's Life!
 FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	


 
 
Коментар