Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На колко километра се сменя ангренажен ремък Мареа 1.8 96г.?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На колко километра се сменя ангренажен ремък Мареа 1.8 96г.?

    Здравейте, карам Мареа 1.8 от близо 4 години. Като я взех смених ангренажен ремък с ролки , пистов ремък иа всички филтри както си му е реда. Есента обаче започна да се чува едно странно свирукане на студен двигател, което се оказа лагер на алтернатора. Момчетата от сервиза казаха, че пистовия ремък е започнал да се цепи и го смениха заедно със смяната на лагерите. Казаха, че ако ангренажа е сменян по същото време най-вероятно и той трябва да се сменя. За тези 4 години съм минал около 45000 км. От няколко магазина ми казаха, че освен ремъка трябвало да се смени и водната помпа, защото е на същия ремък и можело да направи проблем. Предния път не съм я сменял. Та въпроса ми е: Как да разбера дали е за смяна ремъка и на колко километра/години да го сменя? В АУТОДАТА и в ръководството на МАРЕА пише 120000, което звучи направо стряскащо спрямо магазинерите и сервиза дето казват 50000.
    Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet

    #2
    Принципно се сменя на 50000 км.
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #3
      по принцип на 60 000 се сменят или на 5 години, ама да ти е мирна главата го смени на 50, 55 максимум, а водната помпа ако не тече няма какво да и сменяш като протече, тогава, при бравата водната помпа маи се върти от единия пистов ремък при мареата нз как е;

      Коментар


        #4
        nedialk00 написа:
        по принцип на 60 000 се сменят или на 5 години, ама да ти е мирна главата го смени на 50, 55 максимум, а водната помпа ако не тече няма какво да и сменяш като протече, тогава, при бравата водната помпа маи се върти от единия пистов ремък при мареата нз как е;
        Колега не забеляза ли че става въпрос за 1.8 16V а ти говориш за 1.6 няма нищо общо между ангренажа на двата мотора! И аз препоръчвам смяна на ремъка на около 50 хил или 5год.
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #5
          Разликата в тия 120 хиляди дадени от производителя и 50 хил казани от продаваите у нас се дължи на факта,че оригиналните италиански ангренажни комплекти наистина си изкарват над 100хиляди,но тия ментета у нас НЕ...Затова продавачите се презастраховат...направи го и ти да ти е мирна главата
          ex.Мареа ТД100

          Коментар


            #6
            5год. или пробег 50 000км. На мареа тд100 водната помпа се задвижва от ангр.ремък.

            Коментар


              #7
              veskoo написа:
              5год. или пробег 50 000км. На мареа тд100 водната помпа се задвижва от ангр.ремък.
              Точно така и, ако при 1.8 положението е същото СИЛНО ти препоръчвам да си смениш и помпата! Някога, като сменях моят ангренаж (първата му смяна в България) никой не ми бе казал, че е добре да сменя и водната помпа. След година и малко и се откачи турбинката, и макар да нямаше никакви поражения от страната на ангренажа, водната помпа спря да работи. Добре, че беше зима и с едно спиране (да изстине мотора) се довлякох до сервиза. А иначе тези 120 000км. ги дават при първоначална смяна на оригинални ролки и ремък. След това на 60 000км. но при положение, че нямаш идея, с какви части си в момента, сменяй по-рано!
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                първоначалното наистина е 120000но със забележката, че ако не се навъртят тези километри в рамките на 5 години отново трябва да се сменипри предимно градско каране и/или каране на къси разстояния срокът е 4 години
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  след като прочетох всичко, се убедих да погледна този уикенд под ангренажния капак и да реша дали да дам 170 лева за ангренажен комплект. А пък ако е засмяна ще пусна и снимки да покажа ремък на 45000 и 3,5 години
                  Мареа 1.8HLX 1996г с газов инжекцион PowerJet

                  Коментар


                    #10
                    ремък

                    Първият ремък на италианските автомобили се сменя на 60 000км.Поне така е в българия първото масло и докато автомобила е в гаранция се сменя на 15 000км при микробусите на 20 000км.Това са изискванията на производителя към оторизираните сервизи на фиат за да важът гаранциите.Поне така се практикува в България.
                    тел.0897943620

                    Коментар

                    Working...
                    X