Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Kaк се сменя десен тампон ДВГ на Стило JTD ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Kaк се сменя десен тампон ДВГ на Стило JTD ?

    Ако някой го е сменял, да даде малко инфо как става смяната - десен тампон (46847852) на двигателя - JTD115
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    Това, което помняе- с голяма спринцвка изваждаш антифриза от разширителният съд, махаш разширителният съд -в долната си част той влиза в гуменото уплътнение на тампона, подпираш двг-отдолу от към дясната страна, три болта държат двг за тампона и още три държат сомия тампон за купето. Внимавай при разкачането на маркучите на разширителния съд, особено на тънкия, после като сваляш болтовете на тампона гледай някой да не падне върху пистовия ремък, и при поставянето на новия тампон трябва леко да раздвижиш двг с ръка за да го напаснеш добре. Всичко около 1ч30 мин работа.
    STILO JTD 1.9- 115 BLACK

    Коментар


      #3
      ето по спомен
      Прикачени файлове
      STILO JTD 1.9- 115 BLACK

      Коментар


        #4
        Ти твоя да разбирам, че си го сменял ли ?Ако да, с какъв(марка, номер) и каква е причината да го смениш ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Отидох да го сменям, но в сервиза искаха първо да го свалят и тогава да търсят нов. И чудо ,нов не намериха,а и беше събота,та не исках да си оставям колата няколко дни там. Оригинален около 250 лв., друг около 165 лв. Емзо ,тръгнах да го сменям защото ми тракаше аербега отдясно,апък си бях сменил тампон ск. кутия.? Консултирах се с монтьора, който по принцип ми обслужва стилото, когато аз не мога :D ,и той ми каза ,че спокойно мога да карам с стария тампон. Интересно е ,че след монтажа на стария тампон колата утихна отдавам го на това ,че при сглобяването ,мотора се напасна спрямо този на ск. кутия. Да ти призная, сега не бих тръгнал да го сменям, ЗА МЕН само с демонтаж и монтаж на стария тампон нещата се подобриха. Мислил съм- сменяш ли един тампон ,сменяй всички, но то си е инвестиция... За да не инвестираш напразно пари, а само време и енергия пробвай с демонтаж и монтаж,но да не те подведа.
          STILO JTD 1.9- 115 BLACK

          Коментар


            #6
            Да и аз искам профилактично да го монтирам/демонтирам, да не би да е под напрежение
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Чакаме отзиви... и снимки за затапване на ЕГР
              STILO JTD 1.9- 115 BLACK

              Коментар


                #8
                Тъкмо от колата се връщам ама такъв вятър, че и аморт. на капака не могат да го удържат А ЕГР планката се слага откъм ЕГР клапана.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Тъкмо от колата се връщам ама такъв вятър, че и аморт. на капака не могат да го удържат А ЕГР планката се слага откъм ЕГР клапана.
                  STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                  Коментар


                    #10
                    Извинявам се за офтопика, но понеже колегата май пита не за първи път...
                    Прикачени файлове
                    FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                      Коментар


                        #12
                        Каква е разликата, ако затапиш от към throttle body-то? Аз съм го затапил там и нямам проблеми.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                        Коментар


                          #13
                          Не би трябвало да има разлика, ама темата е основно за тампона
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар

                          Working...
                          X