Колеги,въпросът дали е нормално да намалява антифриза макар и малко при условие,че няма външни течове,ме интересува доста отдавна.При бравото и при типото ми се губят около 100 грама за 2 месеца и около 1000км.Забелязах,че при типото почна да се губи като се затопли.Капачката ми е с клапан,данеби да се изпарява от там?Пък може и гарнитурка на главата да е,точно преди месец лееко я прегрях,като скъсарх ремък(имам пусната тема за случая).При вас намалява ли въобще?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е да намалява антифризът?
Collapse
X
-
Едно допълнение-капачката на разширителния съд,когато загася двигателя леко цвърти.Чувам я като загася мотора.Маркучите са нормално твърди според мен и като отворя разширителния съд излиза въздух,но не много.Защо да сменям капачката,от там изпарява ли или друго се има предвид.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
и аз имам същия проблем и при се губи също антифриз и като е загряла свири от капачката НО при мен като е много загряла започва и да кипи което мисля че не е нормално и че не е затворено от всякаде възможно ли е кипенето да идва от развалена капачка или е възможно и от спукан радиатор ?1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
tipo33 написа:Едно допълнение-капачката на разширителния съд,когато загася двигателя леко цвърти.Чувам я като загася мотора.Маркучите са нормално твърди според мен и като отворя разширителния съд излиза въздух,но не много.Защо да сменям капачката,от там изпарява ли или друго се има предвид.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това ще е трудна работа, какви са симптомите при неработеща, примерно ако е постоянно отворен клапа й, и не държи налягането, какво се случва при това положение в охладителната система на автомобила, при затворена постоянно не отпускаща клапа, ясно че ще избие антифриза отнякъде, но при недържаща налягане какво става?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар