Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нормално ли е да намалява антифризът?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нормално ли е да намалява антифризът?

    Колеги,въпросът дали е нормално да намалява антифриза макар и малко при условие,че няма външни течове,ме интересува доста отдавна.При бравото и при типото ми се губят около 100 грама за 2 месеца и около 1000км.Забелязах,че при типото почна да се губи като се затопли.Капачката ми е с клапан,данеби да се изпарява от там?Пък може и гарнитурка на главата да е,точно преди месец лееко я прегрях,като скъсарх ремък(имам пусната тема за случая).При вас намалява ли въобще?
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    може да намалява, но не толкова многона първо време смени капачката на разширителния съд...понякога има много малки пукнатини в радиаторите, от които се губи антифриз при загряла кола - в този случай направо се изпарява и много трудно се открива
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      По принцип точният отговор е че при изправна система антифризът не намалява.

      Коментар


        #4
        Едно допълнение-капачката на разширителния съд,когато загася двигателя леко цвърти.Чувам я като загася мотора.Маркучите са нормално твърди според мен и като отворя разширителния съд излиза въздух,но не много.Защо да сменям капачката,от там изпарява ли или друго се има предвид.
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          Маи отвара на ниакакво налиагане, но до 110гр. триабва да е бетон.
          LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
          ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

          Коментар


            #6
            и аз имам същия проблем и при се губи също антифриз и като е загряла свири от капачката НО при мен като е много загряла започва и да кипи което мисля че не е нормално и че не е затворено от всякаде възможно ли е кипенето да идва от развалена капачка или е възможно и от спукан радиатор ?
            1.6 16v 96 г. 103 hp.
            България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
            Да мина да те взема...или да взема да те мина?

            Коментар


              #7
              Струва ми се, че и при двамата капачката не работи правилно.

              Коментар


                #8
                Re: Нормално ли е да намалява антифриза

                tipo33 написа:
                ...Пък може и гарнитурка на главата да е,точно преди месец лееко я прегрях,като скъсарх ремък...
                тоя случай го забрави, въобще не си я прегрял тогава
                Lancia Delta 1.6 i.e.

                Коментар


                  #9
                  tipo33 написа:
                  Едно допълнение-капачката на разширителния съд,когато загася двигателя леко цвърти.Чувам я като загася мотора.Маркучите са нормално твърди според мен и като отворя разширителния съд излиза въздух,но не много.Защо да сменям капачката,от там изпарява ли или друго се има предвид.
                  Така, това е всъщност, предпазен клапан. Конструкцията му е много много проста. Пружинка и гумен тампон. Изпуска само от налягане. С годините остарява гуменият тампон, или изгнива пружинката. Почва да си пуска непрекъснато. Изпарява се само водата, така че като доливаш, доливай дистилирана вода, за да не стане твърде много антифриза в системата. Така че на първо време си смени Предпазно - изпускателният клапан(капачката). Тя е редно да работи, лятно време в жегите, като загасиш двг, температурата се покачва леко, поради това, че не работи вече помпата и надува леко. Този клапан трябва да фъсне малко и да освободи. След малко пак да речем, но да работи непрекъснато си говори за постоянно отворен,т .е. повреден.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #10
                    Някой може ли да каже ясно как да се тества този клапан на капачката на антифриза, за да разберем дали е наред или не?

                    Коментар


                      #11
                      трябва да си направиш някаква опитна установка и да я тестваш под наляганена капачката пише при какво налягане сработватова е един вид предпазен клапан и обикновено сработва на налягане около 10% над написанотои след това отново да затвори при налягане около 10% под написаното
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #12
                        Това ще е трудна работа, какви са симптомите при неработеща, примерно ако е постоянно отворен клапа й, и не държи налягането, какво се случва при това положение в охладителната система на автомобила, при затворена постоянно не отпускаща клапа, ясно че ще избие антифриза отнякъде, но при недържаща налягане какво става?

                        Коментар


                          #13
                          Започва да ври, обемът силно се увеличава и течността се излива. Може да доведе до прегряване.

                          Коментар


                            #14
                            Значи има видими следи около капачката от антифриз, така ли да разбирам?

                            Коментар


                              #15
                              Колега, една капачка не струва много. Смени я с нова и тогава ще му мислиш, ако пак имаш загуби.Ако всичко е наред, нивото в разширителното казанче не трябва да пада. Смених антифриза преди почти две години и грам не съм доливал.
                              Brava 1.9 JTD 100, 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X