Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как мога да си "спъна" колата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Това за минаването на 7-8км на бензин,преди да мине на газ са врели некипели. При изправен термостат, през зимата минавам на газ след 1км. Ако температурата е под -10 градуса,тогава ми се налага да карам по-дълго време на бензин,защото съм настройл инжекторите да загреят до 10 градуса и тогава да минават на газ. През лятото карам максимум 100м на бензин. Относно смяната на филтри и свещи,то смея да твърдя,че такива не сменям по-често,защото съм с ГИ и ламбдата коригира сместа.Ако съм с конвенционално газово,то тогава е желателна смяна на въздушен филтър на 5-7000км или регулировка на газовата. Не знам защо в БГ винаги се смята времето за което ще се избие дадена машина,уредба,а не се смята тоталната полза от нововъведението? Да,ще се избие след 1-2 години (при малък пробег),но след това ще карате на половин цена и ще бъдете собственик на една уредба,която струва 1000 лева и може да бъде монтирана на друга кола,ако решите да сменяте собствената. Интересно е какво става,ако прибавим към стандартните километри на месец,ходене на море,планина,екскурзия и т.н? Аз лично без да карам много километри на година съм навъртял и на двете коли по близо 40 000 км на газ. Равносметката ми показва,че след изминаването на още 30 000км ще мога да бракувам колите си,само защото съм ги избил от разликата газ- бензин.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #32
      dudulia написа:
      Това за минаването на 7-8км на бензин,преди да мине на газ са врели некипели. При изправен термостат, през зимата минавам на газ след 1км. Ако температурата е под -10 градуса,тогава ми се налага да карам по-дълго време на бензин,защото съм настройл инжекторите да загреят до 10 градуса и тогава да минават на газ. През лятото карам максимум 100м на бензин. Относно смяната на филтри и свещи,то смея да твърдя,че такива не сменям по-често,защото съм с ГИ и ламбдата коригира сместа.Ако съм с конвенционално газово,то тогава е желателна смяна на въздушен филтър на 5-7000км или регулировка на газовата. Не знам защо в БГ винаги се смята времето за което ще се избие дадена машина,уредба,а не се смята тоталната полза от нововъведението? Да,ще се избие след 1-2 години (при малък пробег),но след това ще карате на половин цена и ще бъдете собственик на една уредба,която струва 1000 лева и може да бъде монтирана на друга кола,ако решите да сменяте собствената. Интересно е какво става,ако прибавим към стандартните километри на месец,ходене на море,планина,екскурзия и т.н? Аз лично без да карам много километри на година съм навъртял и на двете коли по близо 40 000 км на газ. Равносметката ми показва,че след изминаването на още 30 000км ще мога да бракувам колите си,само защото съм ги избил от разликата газ- бензин.
      Я ги настрой на 30 градуса и тогава виж след колко километра ще минеш на газ.Четете малко по-подробно какво пишат преди вас.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #33
        Не виждам никакъв смисъл, да вложа пари в нещо, което ще ми донесе полза след 2 години. До тогава я камилата я камиларя. Просто е неефективно. Пък ламбда корекция на газ, със бензинова сонда как става? Не се заяждам, искам да разбера.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #34
          и без това оспамихме темата на човека :D ...а тогава защо човек си купува дизелов автомобил, като чак след 80 000 км ще му избие парите?
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #35
            Дизела си е съвсем друго нещоооооооооооо Там няма да ти думнат колекторите, нямаш бутилка в багажника и.т.н. Вообще съвсем други са критериите.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #36
              Когато не можеш да си позволиш да наливаш гориво в колата или слагаш газова уредба, или я продаваш , или просто не я караш. Друга алтернатива аз лично не виждам. В случая е въпрос на личен избор на най-малкото зло . Поздрави
              Play Golf ,but not drive golf!!!
              Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
              C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

              Коментар


                #37
                Пак от тарикатлък си купуват дизелите и защото са чували че горят по 5 на сто нафта и наливат хиляда че и повече лева още при покупката на колата. Други пък ги дават същите 1000 за да карат на газ и си карат наистина евтино . За какви инвестиции говорим тогава , купуваш си кола по мерак и според джоба . На колегата газова не му е решение , вие за дизел му говорите - откъде пари за друга кола . Няма безплатно каране колега , освен с крадено гориво , ама и то излиза скъпо понякога А ако сериозно искаш да ти стане икономичен автомобила поддържай го в идеална кондиция за годините му и после си намери сериозен специалист да си поиграе със стратегиите на ECU-то и да ти го "чипне" в посока намаляване на мощността И тогава обаче не очаквай чудеса - кола караш не мотоскутерче , трябва си мощност за да се движи и гориво за да си я набави
                Brava 1.6 16V 103 10/97
                http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                Коментар


                  #38
                  infineon написа:
                  ntodorov написа:
                  AnotheR написа:
                  Братле то браво хгт 2000 20в 147 коня не дава 14 в града бе хахахаха ! какво ме направи ти напрао ме уби с разход с това 1.6 върви го давай на скрапа
                  Прави си го разхода и още как. "Пърпорех" едно Уно преди време. Взех го почти ново 3-4 годишно. Ами 5 км. сутрин и 5км. вечер си ме "пердашеше" по 10/100 бензин, а беше мършаво - 45 коня. Виж на по-големи градски разстояния си падаше до към 7-8 литра и 5 - 5,5 литра извън града. Така си беше и, като по-ново и, като по-старо, но купувайки го цената на бензина беше 0,85 лв..., когато почти го зарязах зареждах вече над 2.00 лв за литър бензин.gamma: Нищо не помогна брат. Ламбда сонда - нова му сложих, нов термостат, добавки увеличаващи октановото число, какво ли не опитах...Сега уж жената го кара, но не си заслужава - в пари ми харчи два пъти повече от нафтовата...След смяната на ламбдата малко падна разхода, но незначително и за много малко време. Проблемът си е само късите дистанции. Да не говоря, че една люта зима ми направи и 13-14л./100 тази мърша :D
                  За да дава 10 си го ръчкал доста през тия 5 км.Аз карам сутрин по 4 км които ги изминавам за 35 минути някъде и ми дава разход около 8.5.Освен да си подложиш едно трупче под педала друг лесен вариант няма.Прочети и всички съвети за икономично каране и ги спазвай. Ще има по голям ефект отколкото да пипаш датчици.
                  Колега, това е фолклор. Ръчкал ли си 45 коня ? Да я ръчкам, да я ръчкам колко да я ръчкам ? Па ако и сложа и трупче под педала - не моЙ тръгна от паркинга. :D
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар

                  Working...
                  X